EasyJet


Easyjet is in 1995 opgericht en is een Britse low cost airline. Tijdens de vlucht moet u betalen voor eten en drinken en tevens moet u extra betalen voor bagage dat u incheckt. Hier staat tegenover dat de prijzen van Easyjet vaak erg laag liggen. Over het algemeen zijn prijzen het goedkoopst als u (zeer) vroeg boekt.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 5,5
Inchecken: 10
Vliegtuig: 10
Beenruimte: 10
Service: 10
Prijs: 10

5,5

6 ervaringen
EasyJet krijgt een gemiddeld cijfer van 5.5. Dit cijfer is gebaseerd op 6 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
5,5
Inchecken:
 
10
Vliegtuig:
 
10
Beenruimte:
 
10
Service:
 
10
Prijs:
 
10

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
2 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
0 stemmen
Slecht:
 
2 stemmen

Ervaringen
 
door

1,0
Slechte klantenservice
in Frankrijk, juli 2024

    Totaal:
  • 1
  • Inchecken:
  •  -
  • Vliegtuig:
  •  -

  • Beenruimte:
  •  -
  • Service:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ongelofelijk slechte service!

Website werkte niet waardoor vlucht niet omgeboekt kon worden binnen de gestelde termijn. Heb ze hier tijdig van op de hoogte gesteld incl. filmpje. Reageren niet meer op de mail en word per telefoon afgewimpeld.
Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-04-2024
 
door
51-60 jaar
Met gezin
-
EASYJET ZIJN OPLICHTERS
in Nederland, oktober 2023

    Totaal:
  •  -
  • Inchecken:
  •  -
  • Vliegtuig:
  •  -

  • Beenruimte:
  •  -
  • Service:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Oplichters, iedereen vliegt behalve easyjet en je krijgt niets terug
De hele dag stond er vertraging, tot aankomst vertrekhal, gecanceled, geen desk, niemand bereikbaar, geen alternatief, zoek maar uit, later geen terugbetaling, niets niets, terwijl andere maarschappijen allemaal vlogen, oplichters, ik hoop dat dat her Easyjet kapot gaat. dat dit mogelijk is.oplichting oplichting.
Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-11-2023
 
door
51-60 jaar
Met gezin
10
Super fijne balie personeel
in Spanje, oktober 2021

    Totaal:
  • 10
  • Inchecken:
  • 10
  • Vliegtuig:
  • 10

  • Beenruimte:
  • 10
  • Service:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Ivm Corana moesten we een Spaanse corana
Bewijs hebben. Deze bewijs lukte het ons niet om hem binnen te halen via de telefoon app.
Maar dankzij j easyJet balie personeel Schiphol dat zowat de hele middag bezig zijn geweest met de app voor Spanje corona bewijs voor mij en mijn dochter konden we toch op vakantie. We hadden nog nooit tot twee jaar geleden voor het eerst vlogen naar turkyen wat ons goed beviel.
Dus een dikke 10 voor het balie personeel van Schiphol.
Groetjes van Wilma Fietelaars en Jessica van de Laar

Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-11-2021
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
> 70 jaar
Met partner
1,0
Slechte compensatiereling
in Nederland, april 2018

    Totaal:
  • 1
  • Inchecken:
  • 6
  • Vliegtuig:
  • 3

  • Beenruimte:
  • 1
  • Service:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

Op de terugreis Sardinie - Nederland 8 uur vertraging. Een compensatieclaim ingediend. Na twee maanden nog geen reactie. Geen Nederlandstalige telefoniste. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-06-2018
 
door
31-40 jaar

8,0
Alles prima
in Italië, mei 2014

    Totaal:
  • 8
  • Inchecken:
  • 9
  • Vliegtuig:
  • 7

  • Beenruimte:
  • 6
  • Service:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

Inchecken kan al een maand van te voren, handig! Nu kan je bij Easyjet eindelijk ook een eigen stoel selecteren.

We waren met een kind van 2 en konden meteen doorlopen bij het boarden, ideaal.

De ruimte aan boord hield niet over, maar voor zo'n korte vlucht was het wel ok.

We vertrokken precies op tijd, dus dat was ook in orde.

Aan boord de gebruikelijke koffie, thee, sapjes en broodjes tegen betaling.
Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-06-2014
 
door
41-50 jaar

7,0
Vlucht in orde, wel wat krap
in Ierland, juni 2009

    Totaal:
  • 7
  • Inchecken:
  • 5
  • Vliegtuig:
  • 6

  • Beenruimte:
  • 3
  • Service:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Bij het inchecken kreeg je toentertijd je geen stoelnummer toegewezen, waardoor het altijd spanning oplevert of je wel bij elkaar kan komen te zitten. Verder was het vliegtuig wel ok, nieuw toestel maar wel wat krap. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-05-2014



Heeft u ervaring met EasyJet of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met EasyJet of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Inchecken

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Kwaliteit vliegtuig

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Beenruimte

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Service aan boord

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact