EasyJet
Easyjet is in 1995 opgericht en is een Britse low cost airline. Tijdens de vlucht moet u betalen voor eten en drinken en tevens moet u extra betalen voor bagage dat u incheckt. Hier staat tegenover dat de prijzen van Easyjet vaak erg laag liggen. Over het algemeen zijn prijzen het goedkoopst als u (zeer) vroeg boekt.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
6 ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
in Frankrijk, juli 2024
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Ongelofelijk slechte service!
Website werkte niet waardoor vlucht niet omgeboekt kon worden binnen de gestelde termijn. Heb ze hier tijdig van op de hoogte gesteld incl. filmpje. Reageren niet meer op de mail en word per telefoon afgewimpeld. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 18-04-2024
51-60 jaar
Met gezin
in Nederland, oktober 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Oplichters, iedereen vliegt behalve easyjet en je krijgt niets terug
De hele dag stond er vertraging, tot aankomst vertrekhal, gecanceled, geen desk, niemand bereikbaar, geen alternatief, zoek maar uit, later geen terugbetaling, niets niets, terwijl andere maarschappijen allemaal vlogen, oplichters, ik hoop dat dat her Easyjet kapot gaat. dat dit mogelijk is.oplichting oplichting. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 14-11-2023
51-60 jaar
Met gezin
in Spanje, oktober 2021
-
Totaal:
- 10 Inchecken:
- 10 Vliegtuig:
- 10
- 10 Service:
- 10 Prijs:
- 10
Beenruimte:
Ivm Corana moesten we een Spaanse corana
Bewijs hebben. Deze bewijs lukte het ons niet om hem binnen te halen via de telefoon app.
Maar dankzij j easyJet balie personeel Schiphol dat zowat de hele middag bezig zijn geweest met de app voor Spanje corona bewijs voor mij en mijn dochter konden we toch op vakantie. We hadden nog nooit tot twee jaar geleden voor het eerst vlogen naar turkyen wat ons goed beviel.
Dus een dikke 10 voor het balie personeel van Schiphol.
Groetjes van Wilma Fietelaars en Jessica van de Laar
Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 07-11-2021
> 70 jaar
Met partner
in Nederland, april 2018
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 6 Vliegtuig:
- 3
- 1 Service:
- 8 Prijs:
- 7
Beenruimte:
Op de terugreis Sardinie - Nederland 8 uur vertraging. Een compensatieclaim ingediend. Na twee maanden nog geen reactie. Geen Nederlandstalige telefoniste. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-06-2018
31-40 jaar
in Italië, mei 2014
-
Totaal:
- 8 Inchecken:
- 9 Vliegtuig:
- 7
- 6 Service:
- 7 Prijs:
- 8
Beenruimte:
Inchecken kan al een maand van te voren, handig! Nu kan je bij Easyjet eindelijk ook een eigen stoel selecteren.
We waren met een kind van 2 en konden meteen doorlopen bij het boarden, ideaal.
De ruimte aan boord hield niet over, maar voor zo'n korte vlucht was het wel ok.
We vertrokken precies op tijd, dus dat was ook in orde.
Aan boord de gebruikelijke koffie, thee, sapjes en broodjes tegen betaling. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 10-06-2014
41-50 jaar
in Ierland, juni 2009
-
Totaal:
- 7 Inchecken:
- 5 Vliegtuig:
- 6
- 3 Service:
- 7 Prijs:
- 7
Beenruimte:
Bij het inchecken kreeg je toentertijd je geen stoelnummer toegewezen, waardoor het altijd spanning oplevert of je wel bij elkaar kan komen te zitten. Verder was het vliegtuig wel ok, nieuw toestel maar wel wat krap. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 15-05-2014
Heeft u ook ervaring met EasyJet of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!