Tix.nl Tsjechië
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Tix.nl in Tsjechië. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Tix.nl ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
Tix.nl
Tix.nl is een vliegticketwebsite die verder kijkt dan andere sites. Tix.nl streeft ernaar om zoveel mogelijk informatie te verschaffen omtrent ons aanbod, zodat u zelf kunt beslissen wat de beste vliegkeuze is. Zo biedt Tix.nl een overzicht van de stiptheid van vluchten in het verleden, informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service dat de maatschappij biedt in verschillende reisklassen.2 Tsjechië ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Tix.nl is 2,1. Dit is gebaseerd op 23 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Tix.nl.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
61-70 jaar
in Tsjechië, juni 2020
-
Totaal:
- 1 Boekingsproces:
- 6 Klantenservice:
- 1
- 1 Prijs:
- 6
Extra kosten:
In januari 2020 3 tickets gebooked voor retourvlucht in juni 2020 naar Praag. prijs + 30 euro administratie kosten. Nooit iets van Tix gehoord dat de vluchten niet door gingen, met inchecken ook duidelijk gemaakt dat deze vlucht geannuleerd was. Volgend de voorwaarden van Tix moet jezelf contact opnemen met de prijsvechter om het geld terug te laten storen naar Tix. Dit gedaan en keurig werd dit geld terug gebooked naar Tix. Kreeg dit -55 euro terug van Tix, deze 55 euro waren de administratiekosten. Dat is nu ineens verdubbeld??? Op geen enkele wijze is het mogelijk om contact te krijgen met Tix, schandalig je komt niet verder dan geautomatiseerde niets zeggende mailtjes op je verzoek om de 55 euro terug gebooked te krijgen. Het is wettelijk duidelijk dat wanneer je vlucht wordt geannuleerd door de vliegmaatschappij/Tix je als consument niet mag opdraaien voor de administratiekosten. Lees meer over deze aanbieder >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-11-2020
61-70 jaar
Alleenreizend
in Tsjechië, mei 2020
-
Totaal:
- 1 Boekingsproces:
- 7 Klantenservice:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Extra kosten:
Op 11 mei zou ik naar Praag vliegen en op 12 mei weer terug.
vanwege de Corona werd mijn vlucht gecanceld, kosten retour ticket 120 euro
Ik wil nu mijn vlucht verzetten naar september en kosten 161 euro
Je zou denken dat je het verschil van 41 euro bij moet betalen. Het om boeken kost mij 120 euro extra terwijl ik niet verantwoordelijk ben voor het afzeggen van mijn vlucht in mei. Alles wordt via de mail geregeld en heb je eindelijk iemand aan de telefoon dan wordt er een standaard verhaal afgedraaid ik hoor dat zij buiten loopt (thuiswerken?) maar ze wil niet naar je luisteren want zij is van een andere afdeling (zucht) Wanneer ik de 120 euro niet wil betalen dan wordt alles gecanceld. Deze medewerkster wilde steeds het telefoon gesprek beëindigen zette mij voor het blok en werd niet mee gedacht. houding was ronduit onbeschoft
In de mail die ik ontving verwijzen me naar de vliegtuigmaatschappij en schuiven zij hun verantwoording af. Zoals je al eerder in de reviews kan lezen laat TIX. NL je gewoon in de steek.BOEK DUS NOOIT BIJ TIX ZE LATEN JE GEWOON IN DE KOU STAAN.
Lees meer over deze aanbieder >>
Ingevoerd op 09-09-2020
Heeft u ook ervaring met Tix.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!