Tix.nl India
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Tix.nl in India. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Tix.nl ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
Tix.nl
Tix.nl is een vliegticketwebsite die verder kijkt dan andere sites. Tix.nl streeft ernaar om zoveel mogelijk informatie te verschaffen omtrent ons aanbod, zodat u zelf kunt beslissen wat de beste vliegkeuze is. Zo biedt Tix.nl een overzicht van de stiptheid van vluchten in het verleden, informatie over de verschillende luchtvaartmaatschappijen en het niveau van de service dat de maatschappij biedt in verschillende reisklassen.Laatste Tix.nl ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Tix.nl:Goedkoop snel
Sanoe
1 India ervaring
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Tix.nl is 2,1. Dit is gebaseerd op 23 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Tix.nl.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
in India, september 2024
-
Totaal:
- 10 Boekingsproces:
- 10 Klantenservice:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Extra kosten:
Super duidelijk en goedkope ticket.
Snap niet waarom het een 1 waardering heeft want heb vakervgeboejt zonder problemen.
Lees meer over deze aanbieder >>
Ingevoerd op 17-10-2024
21-30 jaar
Alleenreizend
in India, juli 2018
-
Totaal:
- 1 Boekingsproces:
- 1 Klantenservice:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Extra kosten:
I cannot begin to explain how bad my experience was with Flighttix.it or Tix.nl. They lack customer service, the decency to acknowledge their fault, internal communication & coordination and the basically the skillset required to function as a travel company!!
With the average response time of over a week, they always justify their late response to the fact that they have to "properly understand the matter" before they can get back to me. Not only do they have a lousy product, they have a terrible team managing their customer service (I tried to book a flight at the last moment from them in order to attend a funeral, received the e-ticket in my mail box 12 minutes before the boarding pass counter would no longer allow me in. I COULD REACH THE AIRPORT IN UNDER AN HOUR AND THEY COULDN'T SEND ME MY E-TICKET IN OVER 45 MINUTES!! And then they suggest I contact them using phone when none of their agents attending the phone calls speak English!
My case has been pending for close to TWO MONTHS now and they keep asking ME to check if I've been partially refunded the money they owe me and one fine day (after two months of back and forth), one of their agent says that the refund is pending at their end with their "REFUND DEPARTMENT".
My suggestion is that if you are bored and cannot find anything to do, make a booking using their website (if they are capable of doing it) and then interact with them for the next couple of months - cause that's the only thing they can actually do! I'd have preferred to give a no star rating had that been possible! Lees meer over deze aanbieder >>
Ingevoerd op 03-09-2018
Heeft u ook ervaring met Tix.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!