Ronduit slechte service
Hieronder vindt u de ervaring van Dhr Willemsen met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 14-09-2017 en gaat over de vakantie naar Zuid Afrika in oktober 2016.
51-60 jaar
Met vrienden
2,0
Ronduit slechte service
in Zuid Afrika, oktober 2016
-
Totaal:
- 2 Boekingsproces:
- 7 Klantenservice:
- 2
- 6 Prijs:
- 6
Extra kosten:
Ronduit slecht. Klacht vorig jaar november wegens het te laat op de hoogte brengen van alleen een mailtje dat het vliegtuig van SAA een dag later zou vliegen Hierdoor veel extra kosten. Vliegwinkel probeert dit af te schuiven op SAA maar zij zijn degene die mij hadden moeten bellen. Afgelopen jaar 2 x klacht ingestuurd. Enige wat ze doen is de mail doorsturen naar de vliegmaatschappij en wachten tot je weer belt Dan sturen ze nog eens een mailtje. Zelf ondernemen ze niets en houden je absoluut niet op de hoogte.
Na 9 maanden nog niets gehoord Lees meer over deze aanbieder >>
Ingevoerd op 14-09-2017