kortingcode niet uitbetaald
Hieronder vindt u de ervaring van Frans met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 16-02-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in april 2016.
61-70 jaar
Met gezin
in Nederland, april 2016
-
Totaal:
- 1 Boekingsproces:
- 1 Klantenservice:
- 1
- 2 Prijs:
- 4
Extra kosten:
Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.
Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....
Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....
Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!
Frans Lees meer over deze aanbieder >>
Ingevoerd op 16-02-2016