Slechte voorlichting


Hieronder vindt u de ervaring van Diana B met reisorganisatie Vaya. Deze is ingevoerd op 23-05-2011 en gaat over de vakantie naar Griekenland in mei 2011.

 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
4,0
Slechte voorlichting
Zonvakantie in Griekenland, mei 2011

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 7

Aanbieding Chersonissos-Kreta, 13 mei 2011.
De prijs was geweldig laag. Maar de service van Vaya was heel slecht en de beschrijving klopte absoluut niet .
Allereerst dit: op uw site kon je de voorkeuren aanvinken (rustig appartement, zeezicht) geen van deze waren aanwezig. Bovendien klopte de beschrijving niet. Er was geen internet op de kamers (wel in de receptiehal maar daar werd men lekgeprikt door muggen), geen jacuzzi (behalve een paar bubbelgaten in de koude zwembaden, die niet werkten), op de foto’s van de studio’s was een zitgelegenheid te zien, zoals een bankstel, tafel en stoelen) maar die waren niet aanwezig. slechts 4 1-persoons bedden en 2 barkrukken. Dus je kon nergens rustig zitten. De accomodatie was zeer luidruchtig (verkeer en discotheken die tot 7 uur ‘smorgens te horen waren). Er waren een stuk of 4 appartementen met zeezicht, maar ook hier was er een grote discotheek aan de overkant. Sommige studio’s op de begane grond hadden geen balkon, daar stonden hun balkonzitjes op de stoep, waar het verkeer constant langs reed. Hun was moesten ze op een railing langs de weg ophangen.

De service:
Aangekomen in app. Kassavetis, was men helemaal niet berekend op het enorme aantal gasten, zodat een grote groep uren moest wachten op hun accomodatie. De hostesses van Vaya waren niet aanwezig, die waren bij aankomst heel even in de bussen om door te geven dat zij om 5 uur langs zouden komen. Wij konden dus nergens met onze vragen naar toe. Degenen die een appartement hadden geboekt werden direkt geplaatst, maar de grootste groep die een studio hadden geboekt kregen niet wat zij hadden verwacht. Een aantal studio’s waren niet schoongemaakt en sommige zelfs beschimmeld. Toen de hostessen om 5 uur arriveerden hielden zij een urenlange (verkoop)voordracht over excursies, autohuur etc.) En toen men probeerde hen te spreken over de problemen met de accomodatie hadden ze geen tijd. Eén van de hostessen zei zelfs": “en wiens schuld is dit dan?” (waarschijnlijk verwijzend naar de goedkope aanbieding, omdat degenen die een appartement hadden geboekt geen problemen hadden).
Ook bij het vertrek was geen hostess te zien zodat iedereen moest zoeken in welke van de 3 bussen men moest zitten. (op het informatiebord stond wie in welke bus moest (1,2, of 3), maar de bussen waren niet genummerd).

Ik wil wel doorgeven dat de service van het personeel van Kassavetis enorm goed was, zij hebben er alles aan gedaan om iedereen zo veel mogelijk van dienst te zijn. Maar er waren gewoon niet voldoende mogelijkheden voor het grote aantal gasten. Ik begrijp dat men voor deze lage prijs geen super appartement kan verwachten, maar dit was zelfs nog slechter dan in een backpacker pension. Er waren zelfs gasten die dezelfde dag terug hadden willen gaan, zo slecht was dit allemaal geregeld. Ik schrijf dit dus niet als mijn eigen ervaring maar ook van tientallen andere reizigers van Vaya.

Dit valt duidelijk onder “valse voorlichting”

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-05-2011 | Accommodatie(s): Appartement Kassavetis | Vervoer: vliegtuig

Bekijk alle Vaya ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact