extra administartiekosten
Hieronder vindt u de ervaring van G.J Groes met reisorganisatie Tix.nl. Deze is ingevoerd op 07-11-2020 en gaat over de vakantie naar Tsjechië in juni 2020.
61-70 jaar
in Tsjechië, juni 2020
-
Totaal:
- 1 Boekingsproces:
- 6 Klantenservice:
- 1
- 1 Prijs:
- 6
Extra kosten:
In januari 2020 3 tickets gebooked voor retourvlucht in juni 2020 naar Praag. prijs + 30 euro administratie kosten. Nooit iets van Tix gehoord dat de vluchten niet door gingen, met inchecken ook duidelijk gemaakt dat deze vlucht geannuleerd was. Volgend de voorwaarden van Tix moet jezelf contact opnemen met de prijsvechter om het geld terug te laten storen naar Tix. Dit gedaan en keurig werd dit geld terug gebooked naar Tix. Kreeg dit -55 euro terug van Tix, deze 55 euro waren de administratiekosten. Dat is nu ineens verdubbeld??? Op geen enkele wijze is het mogelijk om contact te krijgen met Tix, schandalig je komt niet verder dan geautomatiseerde niets zeggende mailtjes op je verzoek om de 55 euro terug gebooked te krijgen. Het is wettelijk duidelijk dat wanneer je vlucht wordt geannuleerd door de vliegmaatschappij/Tix je als consument niet mag opdraaien voor de administratiekosten. Lees meer over deze aanbieder >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-11-2020