NOOIT GEEN NECKERMANN MEER
Hieronder vindt u de ervaring van T Schoenmakers met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 19-06-2015 en gaat over de vakantie naar Spanje in juni 2015.
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juni 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Nooit GEEN Neckermann meer voor ons.Op de vliegvelden sta je moederziel alleen.als er een hostess aanwezig is dan hoef je daar GEEN enkele hulp van te verwachten.Bij ons was het zo dat de door ons geboekte taxitransfer niet aanwezig was.Hostess deed totaal GEEN enkele moeite om ons te helpen.Ze vertelde letterlijk dat we het zelf maar op moesten lossen. En zij liep daarop ook gewoon weg van ons en liet ons achter.Later hoorde wij van de afdeling transfer dat zij had gezegd dat zij ons netjes in de taxi had geholpen.Ook op het vakantieadres en op de terug reis geen reisleiding aanwezig.Alles via de telefoon moet je oplossen.Voor ons NOOIT geen Neckermann meer.Nu we eenmaal thuis zijn is het onmogelijk om met Neckermann in contact te komen.Wachttijden aan de telefoon van meer dan 20 minuten en op de mail reageren ze niet.Vandaag voor de 3e keer een mail gestuurd.Dus maar weer afwachten.Vandaag aan de telefoon krijg je te horen wij hopen u binnen 20 minuten te woord kunnen staan. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 19-06-2015 | Accommodatie(s): Hotel Puerto Azul | Vervoer: vliegtuig