slecht geinformeerd met vakantie
Hieronder vindt u de ervaring van Boos en teleurgesteld met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 15-05-2015 en gaat over de vakantie naar Spanje in april 2015.
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, april 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 7 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij zijn in de mei vakantie geweest. paar dagen voor vertrek hebben wij een telefonische boeking gedaan.
Hotel zeer goed voor een 3 sterren. Personeel waar dan ook perfect, super vriendelijk, eten ook veel keuze en prima, behulpzaam en gezellig. Zeker bij het zwembad.
Echter 1 ding wat ik zeer schandalig vind van Neckermann Nederland en Neckermann Spanje.
Neckermann Nederland weet volgens Neckermann in Spanje dat er een algehele zeer grote renovatie gaande is waar je gewoon overlast van ondervindt. Deze renovatie is tot en met november 2015.
Wij zaten op de 2e in een niet gerenoveerde kamer, maar daar zeuren wij niet om omdat ik de meeste tijd buiten ben.
Maar wat ik wel erg vind dat ik veel geld uitgeef om eindelijk ook eens uit te slapen en te genieten. Maar wij werden rond kwart voor 9 wakker gemaakt door herrie boven ons.
Aan het zwembad hoorde je de hele dag grof geweld, breken van badkamers etc. De mensen van het hotel kunnen hier niks aan doen zij zorgen voor een super verblijf en straks zeer mooie kamers. Maar Neckermann MOET de klanten de mogelijkheid geven om te kiezen.
2000 euro of meer uitgeven en de hele dag echt herrie aan het zwembad en als je pech hebt ook in de buurt van je kamer of 2000 euro uitgeven aan een hotel waar niet gerenoveerd wordt. Neckerman heeft het daar opgelost met 100 euro terug want wij hadden immers MAAR 2000 euro betaald daar staat standaard 100 euro voor als je een klacht hebt. MAAR deze klacht weten jullie ver van tevoren dat deze gaat komen.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd en gebeld en gevraagd om het ook kenbaar op de site te maken maar tot heden blijkbaar nog niet nodig.
Het hotel perfect, eten perfect, personeel perfect maar nu de prijs rust en je welverdiende geniet verhouding, is even beneden pijl. schandalig NECKERMANN en steek je hand in eigen boezem.......
Jarenlang klant en dan wordt je zo geholpen. Ik klaag niet zelfs niet over de oubollige kamer waar wij in zaten, het douche gordijn die wellicht al 30 jaar oud was, de föhn uit het jaar 0.
Maar dat wij ook kakkerlakken op de kamer krijgen omdat deze door de renovatie wakker geschud worden....Ja daar baal ik allemaal van.
De Manager van de reisorganisatie aldaar nam niet de moeite om met ons in gesprek hierover te gaan. Ze had het nl te druk...tja
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-05-2015 | Accommodatie(s): Eugenia Victoria | Vervoer: vliegtuig & bus