Zeer slechte ervaring
Hieronder vindt u de ervaring van Annette met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 09-09-2014 en gaat over de vakantie naar Griekenland in augustus 2014.
51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2014
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 2
- 2 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Wij hadden 2 appartementen geboekt en betaald, 1 voor onze grote kinderen en 1 voor onszelf. Bij aankomst werden we voor "1 nachtje" in een 4 persoonsappartement gestopt, na 4 dagen nog steeds hetzelfde verhaal, klacht neergelegd bij Neckermann, geen hostess op lokatie maar per sms, werd teruggebeld, helaas gemist maar stond afzender onbekend, ik moest via een vast nummer naar een 0800 nummer bellen, dit nummer werkte niet. Nogmaals gesmst naar Neckermann, ze hadden het smsje ontvangen, zouden dit in behandeling nemen, je raadt het al, nooit meer wat van gehoord op lokatie. Thuisgekomen gelijk een dikke klacht ingediend, dit gebeurde op maandag, op vrijdag had ik nog steeds niets vernomen, ook geen mail dat de klacht in behandeling was genomen, dus ik heb zelf maar weer contact opgenomen. De mail heb ik weer doorgestuurd, de dame zou deze neerleggen bij de desbetreffende afdeling, hierover heb ik een mail ontvangen dat deze in behandeling wordt genomen. Ben heel benieuwd wat of hier uit komt....14 dagen in een appartement gezeten welke wij niet hadden geboekt.En Neckermann is NIET thuis..... Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-09-2014 | Accommodatie(s): app letsos alykanas zakynthos | Vervoer: vliegtuig