Gran Canaria
Hieronder vindt u de ervaring van Lou Hessing met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 24-11-2014 en gaat over de vakantie naar Spanje in november 2014.
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, november 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 4 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Alles was goed geregeld, reis, hotel maar de ellende begon met de terugreis, vliegtuig (transavia) overdekt maar goed fouten worden er overal gemaakt zolang er maar naar een oplossing wordt gezocht.
Op Gran Canaria was de medewerkster van Neckermann zeer behulpzaam en wij konden, weliswaar een uur later mee met een vlucht naar Brussel ipv Amsterdam. Ook zou zij ervoor zorgen dat we van Brussel naar Amsterdam zouden worden gebracht aangezien daar onze auto stond.
Op Brussel aangekomen bleken de medewerksters van Neckermann geen oplossing te hebben, er werd niets ondernomen om ons in Amsterdam te krijgen en uiteindelijk liet men ons aan ons lot over. We moesten zelf maar een oplossing zoeken. Zie hier de service van neckermann, geweldig bedrijf maar van service hebben ze, althans de medewerkers, geen enkel idee.
Reizen kan elk bedrijf organiseren maar de kwaliteit van het bedrijf komt pas inzicht als service nodig is en dat is iets wat Neckermann ontbeert, m.a.w. waardeloze organisatie. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-11-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig