Neckermann Reizen Turkije


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Neckermann Reizen in Turkije. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Neckermann Reizen ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

?


0 Turkije ervaringen
Er zijn te weinig recente ervaringen voor dit land om een cijfer te verkrijgen. Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Neckermann Reizen is 5,7. Dit is gebaseerd op 91 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Neckermann Reizen.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
-
Vervoer:
 
-
Accommodatie:
 
-
Reisleiding:
 
-
Prijs:
 
-

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
4 stemmen
Goed:
 
6 stemmen
Redelijk:
 
2 stemmen
Matig:
 
6 stemmen
Slecht:
 
2 stemmen

Ervaringen
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
door
16-20 jaar
Met partner
9,0
Heerlijke vakantie !!
Zonvakantie in Turkije, juni 2016

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Ik ben samen met een vriendin naar dit hotel geweest en wij hebben ontzettend genoten van
alles en zeker van het animatie
Team in bijzonder Muti ! Zo vriendelijk grappig en heeft ons echt thuis laten voelen ! De rest was allemaal ook zeker heel aardig! Enige min punt was de ehbo met wie samen werkte medi care? Vriendin werd aan het infuus gelegd voor een schaafwond! Na lang aandringen zeuren en beetje ruzie haalden ze het infuus eruit! Volgens menzis de zorgverzekering hebben hun veel klachten over over-behandelingen van hun! Verder hebben wij het fantastisch gehad en komen zeker terug!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-06-2016 | Accommodatie(s): Bodrum holiday & spa resort
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
7,0
Niet tevreden.
Hotel in Turkije, oktober 2015

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 7

We vlogen naar Dalaman. Op de luchthaven daar stonden we in een lange rij en toen werd er aangegeven naar welke bus we moesten.Er was geen reisleiding. We kregen een krantje met een krabbel wanneer er iemand in het hotel zou komen. De buschauffeur moest alles doen en kreeg van niemand behalve van ons een fooi.Er was geen enkele informatie over b v. dat je geen water moet drinken of andere belangrijke zaken.
De informatie over de terugreis moesten we opzoeken op Internet.
Wij hebben dit nog nooit meegemaakt. Erg slecht.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-10-2015
 
door
61-70 jaar
Alleenreizend
8,0
Kan beter
Zonvakantie in Turkije, oktober 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

Mijn ervaring met Neckermann is heel slecht de hostess beloofde van alles alleen kwam daar niets maar dan ook totaal niets van terecht ik was bij het zwembad gevallen had hulp nodig om weer naar huis te gaan zoals hulp bij de bus en een rolstoel op het vliegveld maar ik heb alles zelf moeten regelen met behulp van een hostess van sunweb
het hotel en de omgeving zijn een aanrader.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-10-2015 | Accommodatie(s): l etoile beach icmeler | Vervoer: vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met partner
8,0
Genoten, relax zorgeloos
Zonvakantie in Turkije, september 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

Het Club Paradiso hotel is zeer zeker aan te raden voor wie een vakantie wil waarbij alles inclusief is. Je kunt er de hele dag door eten en drinken krijgen van goede kwaliteit. De kamers zijn ontzettend goed schoon en er is geen ongedierte te vinden omdat daar dagelijks maatregelen voor genomen worden door het hele resort heen. Er zijn drie zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen. Tip: helemaal bovenaan naast de drie hoogste hotelgebouwen, is een klein zwembad waar het doorgaans relatief rustig is. Als je moeite hebt met trappen lopen, dan is het niet aan te raden. In de hete zon krijg je (als je pech hebt) een stuk of zes trappen voor je kiezen voordat je op de hotel kamer bent. En dat dan een aantal keren per dag. Misschien is het een optie om specifiek te vragen voor een lager gelegen hotelgebouw. Ik denk dat het dan namelijk wel meevalt met die trappen.
Hoogtepunt is toch wel de Hamam (badhuis). Die in het hotel is super! Lekker doen, en onderhandel over de prijzen van de afzonderlijke massages. Erg schoon en professioneel. Advies: ga niet naar de Hamam die de reisorganisatie je wellicht aan zal bieden! Het badhuis buiten het hotel is namelijk alles behalve schoon en professioneel. Ook proberen ze je van alles aan te smeren. De mannelijke wassers zijn daar ook dikwijls onder de 18.
Een minpunt van het hotel was het personeel, al moet ik erbij vertellen dat ik de indruk had dat ze in het algemeen erg vriendelijk waren/deden tegen de gasten. Maar bij ons niet en dat had een speciale reden: mijn vrouw is Turkse en ik ben Nederlander. Zodra het personeel daar achter kwam, waren ze vrijwel altijd direct kortaf en kon er geen glimlach meer af. Ook werd mijn vrouw aangesproken door de barman in de lobby (Hasan, klein en kaal) toen ik even weg was. Ze kreeg in het Turks te verstaan dat zij als ā€œdochter van een Turkā€ niet met een ā€œbuitenlanderā€ mag gaan. Het werd haar door deze wereldvreemde man daadwerkelijk verweten: ā€œhoe kun je zoiets doen?ā€. Ook waren er momenten dat personeel er vanuit ging dat ik Turks ben wanneer mijn vrouw Turks begon te spreken. Toen ik hun Turkse woorden niet kon beantwoorden zag je het besef letterlijk indalen en men keek vanaf dat moment niet meer liefkozend naar mij of naar mijn vrouw. Na slechts een paar dagen leek het hele personeelsbestand op de hoogte want het aantal obers/winkeliers, dat ons met een glimlach begroette was op Ć©Ć©n hand te tellen. Deze dingen verrassen ons niet heel erg omdat we natuurlijk bekend zijn met dit aspect van de Turkse cultuur (die verder ook veel moois te bieden heeft!) maar het verbaasde ons enigszins dat het op een resort, met vrijwel uitsluitend Europese gasten, ook zo duidelijk naar voren kwam. Het gaf te denken hoe ver die vriendelijkheid richting ā€œbuitenlandersā€ precies reikt.

Dus: heb je toevallig een Turkse vrouw/vriendin en ga je naar dit hotel, vergeet dan niet om in de lobby een drankje te doen en met name barman Hasan te laten weten dat je vriendin een Turkse is. Dan krijgt zijn achterstallige levensles op dit gebied een flinke boost en is hij des te sneller van zijn bekrompenheid af ;)

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-09-2015 | Accommodatie(s): Club Paradiso Hotel | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
7,0
Schofterige behandeling
Zonvakantie in Turkije, september 2015

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Terugreis was erg, 10 vertraging, werden van niets ingelicht, 8 uur op Gazipasa gezeten, door weersomstandigheden , maar eind van de dag kon er wel ineens toestel aankomen, en vertrekken, wij werden in een bus gezet en nog steeds niet weten wat er ging gebeuren, 3 uur in de bus, uiteindelijk konden we 21.10 vertrekken, maar ook weer 2 uur vertraging, dus 22 uur onderweg, en uitgeput thuis, geen claim, nog geen enkel excuus, nooit meer Neckermann en transavia Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-09-2015 | Accommodatie(s): Allinn | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
6,0
6-daagse reis ipv 8-daagse
Zonvakantie in Turkije, augustus 2015

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Wij hadden een 8-daagse all-inclusive zonvakantie geboekt naar Turkije. Omdat het een aanbieding was hadden wij genoegen genomen met het feit dat de tijden van heenvlucht beetje ongunstig was. Helaas kregen wij 2 dagen voor vertrek te horen dat de tijd voor terugvlucht ook gewijzigd is. Hierdoor hadden wij maar 6 dagen kunnen genieten in Turkije. Wij waren verontwaardigd maar Neckermann deed zogenoemd beroep op hun recht van wijziging.

In Turkije hebben wij heel veel Nederlanders gesproken die in onze hotel verbleven en ook van andere hotels. Het was erg merkwaardig dat de meeste van hen een ongunstige vluchtwijziging had door gekregen voor hun vertrek. Een koppel had zelfs in Turkije, laatst moment te horen gekregen dat ze eerder de vakantie moesten beeindigen vanwege vluchtwijziging. Toen wij op het vliegveld de vliegtuig van Neckermann zagen staan (wij zouden met transavia vliegen, zoals heenvlucht), moet ik helaas toch concluderen dat er iets aan de hand is hier. Er zit volgens mij een adertje onder het gras met de zgn aanbieding. Probeert Neckermann niet op een andere manier het geld binnen te halen?

Over de accomodatie en de agents van Neckermann ben Ik tevreden. Wij vinden het jammer dat het een 6-daagse vakantie is geworden in plaats van 8-daagse reis die wij oorspronkelijk voor willen gaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-09-2015 | Accommodatie(s): Mirador hotel Alanya | Vervoer: Vliegtuig en bus
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Een hele leuke vakantie gehad.
Familiereis in Turkije, augustus 2015

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

We hebben een hele fijne vakantie gehad. alles zag er mooi en gezellig uit, ik heb alleen 1 minpuntje en dat is dat we 20 minuten voor vertrek uit het appartement nog niet wisten hoe laat we opgehaald werden. er was geen informatie beschikbaar terwijl dat eigenlijk een dag van tevoren bekend zou moeten zijn.dat vond ik erg jammer want ik heb zelf moeten bellen daarover met de organisatie. ik kreeg ook nog eens te horen dat we eventueel ons transfer gemist zouden hebben, maar dat bleek gelukkig een vergissing. ik hoop dat dit de volgende keer beter geregeld zou kunnen worden. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2015 | Accommodatie(s): smartline club Ilayda | Vervoer: vliegtuig en bus
 
door
61-70 jaar
Met gezin
4,0
White City Beach nooit meer
Familiereis in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 5

Nooit meer naar deze chaos. Accommodatie is te klein voor zoveel mensen in hoogseizoen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-09-2015 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegen
 
door
31-40 jaar
Met gezin
4,0
ZEER TELEURGESTELD
Hotel in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 4

Azura Park in Turkije- Alanya:JULI 2015

Het personeel spreekt nauwelijks Engels waardoor communiceren bijna onmogelijk was!. De faciliteiten die vermeld staan op de website waren niet beschikbaar!. Ik ben met de kinderen op vakantie gegaan en ben 100% teleurgesteld in deze reis!. De handoek service was zeer onder maat, continue moesten wij vragen voor nieuwe handdoeken, wc papier en dergelijke. De receptioniste was zeer onvriendelijk. Ik kreeg het gevoel dat alles in dat hotel om Russische toeristen draaid!!. De poolbars, gamesroom, bowling, lounge, waren gesloten. De disco was af en toe open. Het hotel is erg afgelegen waardoor wij haast niks konden doen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-07-2015 | Accommodatie(s): Azura Park Alanya | Vervoer: Vliegtuig
 
door
16-20 jaar

8,0
Fout neckermann
Zonvakantie in Turkije, juli 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Begin van de aankomst was een hel.

we kwamen aan bij onze bestemming met vier personen en wouden gaan inchecken tot we te horen kregen dat wij geen airconditioning hadden terwijl er duidelijk op de site van neckermann stond dat we wel airconditioning hadden mijn vriendin is zwanger en had voor onze vakantie nog naar neckermann gebeld of er airconditioning bij zat ja mevrouw zit er bij 100% u hoeft zich geen zorgen te maken zit er zeker wel bij maar bij het appartement werd ons verteld dat wij er dus 250 lyra voor moest betalen wij werden nogal boos.

wij zijn gewoon hard genaaid door neckermann jullie hebben een goeie fout gemaakt zeker een van jullie collega die tegen ons heb verteld dat de aircondioning er wel bij zat denk dat jullie goed met haar mogen gaan praten als het goed is zat dat ook bij onze prijs inbegrepen als dat zo is zouden wij heel graag dat geld terug willen hebben.

ik hoop dat jullie het even aanpassen op de site want heb gezien hoe mensen tekeer gingen tegen het personeel van parador appartement en dat was echt niet leuk om te zien.

verder was het een zeer leuke vakantie :D

wij zijn diep en diep teleurgesteld in jullie mijn vriendin heeft de 1ste nacht op het balkon geslapen terwijl ze zwanger is en we geen aircondiong hadden en de rest van de 14 dagen in een stikheten kamer geslapen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-07-2015 | Accommodatie(s): Parador appartement | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
8,0
Kan beter
Zonvakantie in Turkije, juni 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 9

Aangekomen op vliegveld niemand aanwezig een kleine stand die de bus aan wees. Alles in Duits verteld opvang kan beter . Chauffeur sprak onduidelijk moesten zelf kijken waar we uit stapten . Vakantie zelf heel goed .Bij vertrek werd er een cd in gedaan in Engels en Duits hoe het ging op vliegveld dus ook zeer matig al met al Neckerman mag wel iets meer investeren in begeleiding Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-06-2015 | Accommodatie(s): Side Mare | Vervoer: Vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

5,0
Nooit nog neckermann
Hotel in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 9

Het hotel was erg goed, dat wisten we omdat we er al vaker waren(met een andere reisorganisatie). We waren enkel nog nooit met neckermann geweest en gaan dat ook NOOIT meer doen!Een uur lang moeten wachten op de luchthaven omdat er vele personen afwezig waren en de nederlandstalige dame meerdere bussen moest toespreken. Verder zelf achter onze terugreis info moeten aangaan... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-10-2014 | Accommodatie(s): limak atlantis | Vervoer: vliegtuig en bus
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
Geweldige ervaring
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Limak Lara, is een geweldig hotel, alles is er perfect.
Het personeel is netjes en correct, heel het hotel is super schoon.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-09-2014 | Accommodatie(s): Limak lara | Vervoer: Vliegtuig
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Optie zonder aankondiging omgezet in boeking
Zonvakantie in Turkije, september 2014

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Telefonisch een optie nemen op een reis wordt bij verlopen optie automatisch omgezet in een boeking zonder dat daar een woord over is gerept.
Boeking is door ons ook nooit ontvangen. Wij hebben met verbazing van de boeking vernomen toen de herinnering per mail ontvangen werd.
Tegemoetkomen doet men (ondanks dat de fouten geheel bij hen ligt) tot de helft van het annuleringsbedrag, met de opmerking take it or leave it. Gelukkig het resterende bedrag grotendeels vergoed gekregen door onze rechtsbijstand, maar het geeft aan wat voor bedrijf dit is. Dat ze hiermee een vaste klant kwijtraken interesseert ze helemaal niets.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-09-2014 | Accommodatie(s): nvt | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
4,0
Slecht
Zonvakantie in Turkije, juli 2014

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 5

Alles was slecht geregeld op de luchthaven zelf zoeken naar de bus
voor de terug reis vragen hoe laat je wordt opgehaald slecht aan gegeven
hotel was goed
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-11-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
Nooit meer!
Familiereis in Turkije, juni 2013

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 3

Wie heeft eveneens slechte ervaring met tailwind airlines.11 juni van gazipasa naar brussel.18 mensen uit verschillende gezinnen niet op passagierslijst.na 45 min opgelost,dan 1.45u vertraging.eerst sprake tussenlanding op ismir,na opstijgen werd gemeld toch geen tussenlanding.uiteindelijk maaltijd om 22.30u.ons zoontje van 5 al grote honger.wat bleek?we sonden eveneens niet op maaltijdlijst met 10tal personen.de arrogante stewaed zei was fout van touroperator.(heenvlucht geen probleem met maaltijd,bij ons standaard inbegrepen)andere passagiers dan maar gedeeld.na 3 uur kwam een andere stewardess met maaltijdlijst,wat bleek?mijn vrouw stond toch vermeld,maar geen maaltijd gekregen.de beenruimte is zo miniem dat ze een zwaardere man een hele rij zetels gaven om te kunnen liggen,man kon gewoon niet zitten.zat helemaal geklemd door plaatsgebrek,we dachtten dat hij een flauwte zou krijgen Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2013 | Accommodatie(s): royal garden select | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
Nooit meer!
Familiereis in Turkije, juni 2013

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 3

Geboekt bij neckermann.vlucht verzord door tailwind airlines.bij terugvlucht 18 mensen uit verschillende gezinnen niet op passagierslijst.na 45min opgelost.daarna 1.45u vertraging.ondertussen werd gezegd tussenlanding op ismir.na opstijgen melding dan toch geen tussenstop.uiteindelijk maaltijden.wat bleek we stonden met 10tal personen ook niet op deze lijst,nogthans maaltijden standaard inbegrepen.een arrogante steward zei fout van touroperator.zelfs ons zoontje van 5 kreeg niets te eten.andere passagiers dan maar hun maaltijd gedeeld.na 3 uur kwam een stewardess met de maaltijdlijst.wat bleek?mijn vrouw toch vermeld.maar toch geen maaltijd.beenruimte is zo miniem dat ze een zwaarder man voor ons een hele rij zetels hebben gegeven om te liggen.Kon gewoon niet zitten.zo erg!!uiteindelijk geland om 00.20u.Wie laat nu een kind van 5 onterecht zonder maaltijd?
Wie heeft eveneens een negatieve ervaring met tailwind airlines?
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2013 | Accommodatie(s): royal garden select | Vervoer: vliegtuug
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
3,0
RAMP
Zonvakantie in Turkije, augustus 2012

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 3

Nooit meer Neckermann. Wat een slechte klachten afhandeling, drie maanden gewacht op een standaard excuusbriefje. Te schandalig voor woorden! Het begon al met de vluchten. Vroeg geboekt, slechtste vliegtijden ooit meegemaakt(1 dag verlies en in de nacht), waardoor twwe dagen verloren door vermoeidheid/ gemiste nachtrust. Smerig appartement, zoontje zat in de vieze lange haren op het kleed te spelen. Reisleidster is niet teruggekomen op de klacht hierover. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2012 | Accommodatie(s): appartement Cinar | Vervoer: vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
-
NECKERMANN NOOIT MEER!!
Zonvakantie in Turkije, oktober 2011

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ik wil bij deze even laten weten wat onze ervaring is met Neckermann reizen in het algemeen.

Dit is de meest waardeloze - voorliegende en klantonvriendelijke reisorganisatie die ik ooit heb meegemaakt! LEES ALLE KLEINE LETTERTJES!

Ik ben backpacken gewend (dus een hoop zooi) maar deze organisatie slaat alles!

Wij hebben met een groep van 17 personen in feb. 2011 een vakantie geboekt voor oktober 2011. Hierbij hebben wij SPECIFIEK gevraagd naar een reis met bepaalde vluchttijden! Dit werd ons toegezegd (ook door Neckermann). Hiervoor werd per persoon 150 euro extra gerekend (x 17 dus....). Helaas werden wij op de hoogte gesteld - 2 weken van te voren - dat TOCH onze reistijden veranderd werden, ZEER ten nadelen van ons! Wij hadden nu net zo goed met de eerste beste Turkse maatschappij kunnen boeken, aangezien deze vluchten nog betere tijden hebben dan dat wij nu krijgen!

Met verhaal halen bij Neckerman krijgen we totaal geen gehoor! We worden gewezen op de kleine lettertjes, terwijl het reisburo heeft toegezegd dat deze afspraken nageleefd zouden worden.

Andere mensen zijn zelfs van opstapplaats amsterdam - Schiphol, naar Maastricht airport verwezen, zonder pardon!

Zeer achterbaks is hier dus gehandeld!

WEES GEWAARSCHUWD!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-10-2011 | Accommodatie(s): Ali Bey Resort | Vervoer: Vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Uitstekend
Zonvakantie in Turkije, september 2011

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-10-2011 | Accommodatie(s): Grand Pasa hotel Marmaris | Vervoer: vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met vrienden
1,0
Bah ! nooit meer!
Zonvakantie in Turkije, september 2011

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 2

Vermits wij voor het roulette syssteem hebben gekoze hebben ze ons in dit amper 3 sterren hotel gedumpt, samen met andere koppels vonden wij dit totaal absurd ;de regel voor dit roulette systeem is er niet viersterren kan je dit hotel niet noemen ..dit hotel en de werkwijze waren toevallig aan de orde in het Vtm programma:STRESSVAKANTIE ..op 22/09 helemaal t zelfde verhaal 2 dagen na onze terugkomst...blijkbaar is dit een hotel dat opgewaardeerd is naar 4 sterren ...zelfs naar turkse normen allesbehalve!!!!!!!!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-10-2011 | Accommodatie(s): vera santa maria | Vervoer: vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Turkije.
U kunt ook alle ervaringen met Neckermann Reizen bekijken.




Heeft u ervaring met Neckermann Reizen of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Neckermann Reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact