Neckermann Reizen Spanje
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Neckermann Reizen in Spanje. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Neckermann Reizen ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
0 Spanje ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, augustus 2019
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- 1 Prijs:
- 6
Reisleiding:
Geen reisleiding ter plaatse in sante gruze.
Appartementen masaru is waardeloos zeker als je reist met kinderen..het apartemente complex is zeeeer kindonvriendelijk..ze mogen niks zeker niet in t zwembad ..niet met bal of luchtbed geen muziek niet duiken of rennen of springen..volwassen ook niet trouwens..kinderen lopen hier met hun ziel onder hun armen..er loopt een beveiliger continu te corigeren als ze even op een bank klimmen of wat dan ook..er word bijna niks voor ze gedaan .hoewel t stikt van de jonge mensen word er alleen rekening gehouden met een enkele bejaarde Spanjaard.. buitenlanders zijn op een paar uitzonderingen na bij al t personeel niet echt welkom.gelukkig is mijn jongste al 11 ik had er niet aan moeten denken hier met kinderen te moeten zitten van 5 tot 10..serieus niet doen.
Ontbijt moet je heel vroeg doen anders dikke rijen..brood is niet te eten alles is oud en droog..Engelse gedeelte eieren worst pannekoeken gaan wel..
Appartement zelf is prijs kwaliteit wel oké.. hopen dat je een 2 pers bed heb want sommige kamers hebben 2 kleine losse bedjes..keuken is klein maar redelijk..
Oja wat je ook nergens leest teminste ik nergens gelezen t zwembad is zoutwater!!!!en hang je handdoek niet op de railing van t balkon want ze bellen je zo vd receptie en dat gaat niet vriendelijk..
Kortom lijkt wel een strafkamp Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-08-2019 | Accommodatie(s): Masaru
31-40 jaar
Met gezin
Hotel in Spanje, februari 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Neckermann is te vermijden, klantenservice is onder 0, het reisbureau (Dendermonde) maakt zelf een fout, geven dit ook ruiterlijk toe, maar kaatsen de bal daarna naar het hoofdbureau die de fout moet rechtzetten, welke ons een absurd hoog bedrag aanrekenen om hun fout te corrigeren, zo zou onze vakantie ineens 4500 euro kosten ipv de betaalde 3080 euro. Wanneer we op dit moment de vakantie zouden boeken volgens de gecorrigeerde gegevens, zou deze 3600 euro kosten, Neckermann licht ons dus op voor 900 euro!! Dan boekt een mens eens via een reisbureau... Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-02-2019
21-30 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Spanje, oktober 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Neckermann is een slechte reisorganisatie. Ik heb nog nooit gehoord dat je alleen voor de heenreis transfer kunt boeken. Want we lopen wel terug naar het vliegveld?! Als je er over gaat bellen krijg je eerst te horen dat je wel gewoon transfer hebt voor de terugreis en later bellen ze je terug en melden ze dat je geen transfer hebt en dat ze dat wel kunnen regelen nog voor 40 euro. Dacht het niet! En Ohja aan de telefoon maken ze je ook nog eens voor leugenaar uit. Wij reizen in ieder geval nooit meer met neckermann.
Hotel daarentegen was super! Hebben ons geholpen met de terugreis. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-12-2018
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, augustus 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Geen transfer vliegveld-bungalow geregeld! 2x taxi à € 130 per rit (tolwegen).
Geen 3e bed/stretcher geregeld!
-Bungalow bestaat uit enkel plankje hout.
-Ligt direct naast spoorlijn
(dag en nacht treinen).
-Ligt direct naast agrarisch gebied (07:00 uur tractor naast je hoofd).
- Om 04:00 uur word je wakker gemaakt door sproeiinstallaties.
- Om 06:00 uur word je wakker van de pesticide-bestrijding.
- Om 08:00 uur word je wakker van het heggesnoei-team.
- Om 10:00 uur kun je niet lekker ontbijten/wakker worden, want dan wordt het gras gemaaid.
Het animatieteam spreekt geen woord Nederlands.
De stroomt valt tig keer dag uit, zodat je ook niets hebt aan de koelkast en airco.
Als het regent, blijkt het huisje lek, dus natte bedden!
Klein zwembadje, zit snel vol.
Ligbedden allemaal bezet.
De winkels en pinautomaten zijn op ca 2 km lopen door de hitte.
Kortom: het was een kut-vakantie en zijn helemaal gesloopt.
Blij dat we weer thuis zijn van onze “vakantie” in Vendr-hell Calaf-hell.
!!!NOOIT MEER NECKERMAN!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 29-12-2018 | Accommodatie(s): Bungalow - El Vendrell Platja Calafell
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, september 2017
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 9
Reisleiding:
Normaal regelen wij zelf onze vakanties maar door de aanbieding prijs/locatie die wij voorbij zagen komen hebben wij voor het eerst een reis geboekt bij Neckermann online en ik kan niets anders zeggen top! Tijdens het starten van de boeking tot aan de dag van vertrek hebben wij constant informatie over het land, de locatie enz ontvangen per e-mail. Het appartement / hotel is precies zoals ze beschrijven op hun site. Er is voor ons dus geen reden geweest om op locatie contact te hebben met een Neckemann hostes dus daar kunnen wij niet over oordelen.Wij zouden zeker nog een keer een reis boeken via Neckermann. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-09-2017 | Accommodatie(s): Sunwing Arguineguin Gran Canaria
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, oktober 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Onze buggy kwam nooit aan op onze bestemming , we vlogen met Thomas Cook , nu 2 maanden later , 5 mails en 4 telefoongesprekken van 25min lang is er nog steeds niets ondernomen van Thomas Cook uit. Als je belt noteren ze je gegevens en zeggen ze dat ze het dossier zullen bezien en mij contacteren , maar nooit komt er nog reactie van hen, dus voor mij krijgen ze een zeer slechte beoordeling . als het om vliegtuigticketjes te verkopen is gaat het zeer vlot , maar om een fout van hun recht te zetten , negeren ze de klant compleet Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-11-2016 | Accommodatie(s): Tabiaba princess
21-30 jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- 2 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Om 12 uur snachts aangekomen hebben wij met een kind van 5 , en sommige met een baby , moeten wachten tot 3 uur snacht op onze kamer! Nou ja kamer ?? Een hok van 4 bij 4 waar we met 4 man moesten slapen . De site is zeer misleidend. Mensen doe snachts hun sleutelbkregen kwamen terug omdat er al mensen op die kamer lagen te slapen?? Zou je maar gebeuren??? Sommige mensen moesten snachts om 4 uur naar een ander hotel gebracht worden wegens verkeerde reserveringen vanuit Neckermann en eurocallas in Callas del Mallorca Toen ik thuiskwam moest Ik maar een klacht indienen zeiden ze op het Thomas cook punt. Aangekomen in Nederland zegt Neckermann dat ze die daar helemaal niet hebben!!!!!
Waardeloos hotel en ook Neckermann is waardeloos vrij uit hoort bij hun pas op. Ze wouden niks compenseren dus heb ik ze gewaarschuwd dat ik mensen ga waarschuwen pas op. Niemand wil snachts met kinderen keuren en niemand wil de hele vakantie bang zijn dat er wegens verkeerde boeking snachts iemand aan je bed staat. En zogenaamde hulp van Thomas cook punt !! Geloof niks zodra je rerug bent in Nederland vragen ze waarom je het transfer te lang vond!!!!!!! Daar ging mijn klacht niet over. Mensen pas op! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-05-2017 | Accommodatie(s): Eurocallas
< 15 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, augustus 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
BOEK NIET BIJ NECKERMANN EN AL HELEMAAL NIET VIA D-REIZEN.
Voor 4 personen, 10 dagen Gran Canaria, Appartement hotel Dorotea geboekt. Half mei op het reisbureau geboekt. Bij aankomst was het hotel overboekt en werden we in een veel simpeler hotel gestopt. Na klagen en heen en weer bellen, bleek dat D-reizen/ Neckermann al voor ons vertrek wist dat het hotel overboekt was. Geen contact van te voren om naar een alternatief te kijken. Prijs verschil tussen de 2 hotels voor de geboekte periode 1000 Euro . De hostess biedt 134 Euro met zijn vieren aan als compensatie of een excursie. Na een dag heen en weer bellen en gedoe, biedt ze 250,00 met zijn vieren. Het moet zijn 250,00 Euro per persoon. Dat hebben we nu namelijk te veel betaald! Heel Gran Canaria zit vol, of, toch niet, we kunnen wel naar iets fatsoenlijkers, maar dan moeten we 1000 Euro bij betalen. Vanuit Nederland schuift D-reizen, waar we geboekt hebben, de schuld op Neckermann, omdat die de uitvoerende touroperator is. SLECHT, SLECHT, SLECHT. De reacties van de Neckermann hostess ter plaatse en de D-reizen medewerkers in Nederland. Ondertussen moeten wij maar zien aan een fatsoenlijke compensatie te komen en ons te veel betaalde geld terug zien te krijgen. En een vakantie in een verblijf waar we niet voor gekozen hebben. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-08-2016 | Accommodatie(s): Gran Canaria, Dorotea
31-40 jaar
Alleenreizend
Zonvakantie in Spanje, januari 2016
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Ervaring vandaag 12-01-2016
Op 11-01-2016 aangekomen in een andere hotel dan we eerder heen gingen. We wilden wel eens wat anders... Nou, direct les geleerd.
We komen aan, alles lijkt koek en ei maar dan komt het eten. Koud en smakeloos, zeer slechte bedden en all in was geen all in. Alleen aan de bars buiten was all in.
Prima, een dag aan kijken dachten we en de middageten afwachten en dan klagen over het bed. Ontbijt, na eerste nacht slecht slapen, gelijk bij de eerste hap... gatver, wat slecht. 10 voor 11 maar eens gebeld met Neckermann op plaats van bestemming. Zonder te veel vragen, waar zou u heen willen gaan dan? Om half 1 waren we uitgecheckt en ingecheckt in het hotel naar keuze. Uiteraard mer een kleine bijbetaling ter plaatse van de meerprijs maar dat is niet meer dan normaal. Wij kunnen rustig vakantie vieren vanaf dag 2.
Ik zeg een dikke 11... Niet voor niets alle jaren met Neckermann op reis geweest. Bedankt Neckermann!!
Ik noem bewust geen hotelnamen omdat dit een ervaringspagina is over Neckermann en niet over een hotel. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-01-2016 | Accommodatie(s): Niet relevant
51-60 jaar
Met gezin
Vakantiepark in Spanje, oktober 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 2 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Op de vakantie en de accommodatie hebben we totaal niets aan te merken. Maar de reisleiding bij Neckermann is ronduit gewoon bizar slecht hebben op het park tot 2 x toe voor janlul zitten wachten op de hostess die daar tussen 11:00 en 12:00 daar zou zijn maar helaas.Dag voor het vertrek zelf uit moeten vinden hoelaat we opgehaald werden op het park. Zeer slordig van Neckermann Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-10-2015 | Accommodatie(s): Estival Park | Vervoer: vliegtuig
61-70 jaar
Zonvakantie in Spanje, september 2015
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Bij aankomst op Barcelona zouden we worden ontvangen door dames van from2travel. Die waren er niet en na veel vragen en zoeken kwamen wij bij een kantoortje waar een paar oververhitte dames voor menigeen onduidelijke instructies gaven waar het vervolgvervoer zou moeten zijn. Voor ons geen probleem maar voor anderen wel was dat ze niet verder kwamen dan Engels als taal.
In de bus wachten op de andere passagiers van de lijst, die niet op kwamen dagen, maar wel een fors aantal anderen in het uur dat we in de bus konden wachten en die op de lijst werden bijgeschreven door de chauffeur.
Daarna niets, geen envelop, geen informatie van hostess. Het moet kennelijk allemaal goedkoper, dat is te merken, maar geen vooruitgang. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-10-2015 | Accommodatie(s): hotel Salou Princess | Vervoer: vliegtuig en bus
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, juli 2015
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Het appartementencomplex Fuentepark in Corralejo op Fuerteventura was zoals in de brochure op de website omschreven als centraal gelegen maar er stond niet bij vermeld dat er 3 keer per week in een nabijgelegen bar/disco keihard livemuziek werd gedraaid en gezongen tot 6.00 uur in de ochtend. De geluidsoverlast was zodanig hard waardoor slapen hierdoor helaas niet mogelijk was. Onze zoon van 16 jaar, waar wij de volledig reissom voor moesten betalen als volwassene, sliep in de woonkamer op een uitklapbaar bed met matras van ongeveer 3 cm dik en heeft zich zelf nog verwond aan de scherpe scharnieren aan de zijkant van het bed.
Het zwembad was groot genoeg en maar sommige ligbedden waren aan vervanging toe. Om 18:00 ging in principe het zwembad dicht zoals in de brochure van het appartementencomplex vermeld stond maar hierover was geen controle geen personeel/badmeester. Er werd tot ongeveer 20:00 uur nog gezwommen zonder genoemde controle. Wij hebben echter nooit iemand gezien die het zwembad reinigde. De badmeester hield zijn eigen tijden erop na. In de 2 weken dat wij verbleven op het complex hebben wij in totaal 1 iemand gezien 'ochtends die de randen van het zwembad schoon maakten met een bezem en deze dikwijls doopten in het zwembad. De Roosters in het zwembad zaten los.
Onze appartement had achterstallig onderhoud, De deurkrukbadkamer was er 2x eraf gevallen ventilatierooster boven koelkast viel eraf bovenop mijn zoon. Slaapkamer matrassen waren goed de bedbodem was aan vervanging toe. Badkamer kitrand douchecabine was ontzettend dik en sterk verkleurd.
Op de dag van aankomst was onze kamer nog niet klaar dit zou nog 3 uur duren. De receptie pakte dit verder niet goed op. Een restaurant was er niet in het complex aanwezig alleen bij het zwembad een barretje maar die had alleen een keuken friteuse.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-07-2015 | Accommodatie(s): Fuenteparc | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juni 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Nooit GEEN Neckermann meer voor ons.Op de vliegvelden sta je moederziel alleen.als er een hostess aanwezig is dan hoef je daar GEEN enkele hulp van te verwachten.Bij ons was het zo dat de door ons geboekte taxitransfer niet aanwezig was.Hostess deed totaal GEEN enkele moeite om ons te helpen.Ze vertelde letterlijk dat we het zelf maar op moesten lossen. En zij liep daarop ook gewoon weg van ons en liet ons achter.Later hoorde wij van de afdeling transfer dat zij had gezegd dat zij ons netjes in de taxi had geholpen.Ook op het vakantieadres en op de terug reis geen reisleiding aanwezig.Alles via de telefoon moet je oplossen.Voor ons NOOIT geen Neckermann meer.Nu we eenmaal thuis zijn is het onmogelijk om met Neckermann in contact te komen.Wachttijden aan de telefoon van meer dan 20 minuten en op de mail reageren ze niet.Vandaag voor de 3e keer een mail gestuurd.Dus maar weer afwachten.Vandaag aan de telefoon krijg je te horen wij hopen u binnen 20 minuten te woord kunnen staan. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 19-06-2015 | Accommodatie(s): Hotel Puerto Azul | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2015
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 8
- 2 Prijs:
- 6
Reisleiding:
Wij hebben wel een kanttekening wat betreft de service van Neckermann, die verdient geen schoonheidsprijs.
we hebben de Hostess alleen op het vliegveld gezien bij aankomst om ons de bus te wijzen en een folder in onze hand gedrukt met als je wat nodig hebt kun je bellen.
evenals het ophalen moesten wij en de receptie van ons Appartement gaan informeren wanneer en hoe laat wij werden opgehaald,
en pas op vrijdagavond (zaterdag vertrokken)hoorden wij iets.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-05-2015 | Accommodatie(s): Jabega | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Spanje, april 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 7 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij zijn in de mei vakantie geweest. paar dagen voor vertrek hebben wij een telefonische boeking gedaan.
Hotel zeer goed voor een 3 sterren. Personeel waar dan ook perfect, super vriendelijk, eten ook veel keuze en prima, behulpzaam en gezellig. Zeker bij het zwembad.
Echter 1 ding wat ik zeer schandalig vind van Neckermann Nederland en Neckermann Spanje.
Neckermann Nederland weet volgens Neckermann in Spanje dat er een algehele zeer grote renovatie gaande is waar je gewoon overlast van ondervindt. Deze renovatie is tot en met november 2015.
Wij zaten op de 2e in een niet gerenoveerde kamer, maar daar zeuren wij niet om omdat ik de meeste tijd buiten ben.
Maar wat ik wel erg vind dat ik veel geld uitgeef om eindelijk ook eens uit te slapen en te genieten. Maar wij werden rond kwart voor 9 wakker gemaakt door herrie boven ons.
Aan het zwembad hoorde je de hele dag grof geweld, breken van badkamers etc. De mensen van het hotel kunnen hier niks aan doen zij zorgen voor een super verblijf en straks zeer mooie kamers. Maar Neckermann MOET de klanten de mogelijkheid geven om te kiezen.
2000 euro of meer uitgeven en de hele dag echt herrie aan het zwembad en als je pech hebt ook in de buurt van je kamer of 2000 euro uitgeven aan een hotel waar niet gerenoveerd wordt. Neckerman heeft het daar opgelost met 100 euro terug want wij hadden immers MAAR 2000 euro betaald daar staat standaard 100 euro voor als je een klacht hebt. MAAR deze klacht weten jullie ver van tevoren dat deze gaat komen.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd en gebeld en gevraagd om het ook kenbaar op de site te maken maar tot heden blijkbaar nog niet nodig.
Het hotel perfect, eten perfect, personeel perfect maar nu de prijs rust en je welverdiende geniet verhouding, is even beneden pijl. schandalig NECKERMANN en steek je hand in eigen boezem.......
Jarenlang klant en dan wordt je zo geholpen. Ik klaag niet zelfs niet over de oubollige kamer waar wij in zaten, het douche gordijn die wellicht al 30 jaar oud was, de föhn uit het jaar 0.
Maar dat wij ook kakkerlakken op de kamer krijgen omdat deze door de renovatie wakker geschud worden....Ja daar baal ik allemaal van.
De Manager van de reisorganisatie aldaar nam niet de moeite om met ons in gesprek hierover te gaan. Ze had het nl te druk...tja
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-05-2015 | Accommodatie(s): Eugenia Victoria | Vervoer: vliegtuig & bus
51-60 jaar
Met partner
Vakantiehuis in Spanje, december 2014
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 2
- 2 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Geen opvang van reisleider op het vliegveld,zijn aan onze lot overgelaten.
Het geboekte huisje aan ander stel verhuurd omdat wij niet opgevangen zijn.
Door huis eigenaar op la Palma met leugens en valse belofte 4 dagen in een omgebouwd sauna huisje gestopt. Zelf een andere acommendatie moeten betalen.
Reisleider heeft veel beloofd maar helemaal niets gedaan. Financieele en mentale schade opgelopen door leugens en bedrog van reisleider en huisjes eigenaar. Reisorganisatie Neckermann wil alleen een gedeelte van de finacieele schade vergoeden. Wij hebben in het geheel door accomodatie en de hele situatie totaal geen vakantie gehad. Dit wordt door Neckermann zeer betreurt en met een schriftelijk excuusje afgewinpelt. Een compensatie voor de niet genoten vakantie wordt totaal genegeerd.
In ons geval is er niets goed gedaan noch goed gemaakt. Waardeloos. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 18-02-2015 | Accommodatie(s): El espinal | Vervoer: Vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, december 2014
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 5 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Het was een mooie vakantie met een paar min punten
1] eten in het hotel was elke avond koud 2
2] het kerst en nieuwjaars diner was het geld niet waard andere gasten hoefden niet extra voor te betalen ,maar wij wel!!!
3]ondanks aangegeven dat ik gehandicap ben was er op de heen reis wel een reisleiding maar op de terug reis was het een ramp moesten het zelf uizoeken geen reisleiding ,trouwens tijdens de vacantie helemaal niet gezien.maar niet alles was slecht het hotel en de locatie was fantastisch ,andere plaatsen waren makkelijk te bereiken met de bus.hotel was schoon. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 14-01-2015 | Accommodatie(s): hotel roc lago roco | Vervoer: vliegtuig en bus
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, december 2014
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 4
- 7 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Drago park is een verouderd park waar zowat alles vervangen zou moeten worden,pesoneel werkt zich uit de naad en is zeer vriendelijk. Eten is niet bijzonder elke dag zowat hetzelfde eten te weinig variatie met uitzondering van nieuwjaars avond. slaapkamer ziet netjes uit badkamers stinken naar schimmel geen ventilatie, het complex is ook zeer gehorig je hoort alles op je kamer wat er in de gangen boven en onder je gebeurt.
Rond het zwembad zijn 30% van alle tegeltjes kapot, en ook de ligbedden zijn kapot en versleten.
Maar nogmaals personeel poets en werkt zich uit de naad.
Dit complex verdient geen 4 sterren.
buchungscode 22146A Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-01-2015 | Accommodatie(s): Drago Park Fuertaventura | Vervoer: Vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Spanje, november 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 4 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Alles was goed geregeld, reis, hotel maar de ellende begon met de terugreis, vliegtuig (transavia) overdekt maar goed fouten worden er overal gemaakt zolang er maar naar een oplossing wordt gezocht.
Op Gran Canaria was de medewerkster van Neckermann zeer behulpzaam en wij konden, weliswaar een uur later mee met een vlucht naar Brussel ipv Amsterdam. Ook zou zij ervoor zorgen dat we van Brussel naar Amsterdam zouden worden gebracht aangezien daar onze auto stond.
Op Brussel aangekomen bleken de medewerksters van Neckermann geen oplossing te hebben, er werd niets ondernomen om ons in Amsterdam te krijgen en uiteindelijk liet men ons aan ons lot over. We moesten zelf maar een oplossing zoeken. Zie hier de service van neckermann, geweldig bedrijf maar van service hebben ze, althans de medewerkers, geen enkel idee.
Reizen kan elk bedrijf organiseren maar de kwaliteit van het bedrijf komt pas inzicht als service nodig is en dat is iets wat Neckermann ontbeert, m.a.w. waardeloze organisatie. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-11-2014 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig
31-40 jaar
Met gezin
Hotel in Spanje, augustus 2014
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Oplichters! 3dagen voor vertrek bellen ze op dat het hotel is volgeboekt en als alternatief komen ze met een hotel die totaal niet overeen komt met je wensen! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-08-2014 | Vervoer: vliegen
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, juni 2014
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 5
- 5 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Na veel tegenslag onszelf getrakteerd op een luxe all inclusive reis naar Mallorca (2600 euro voor 1 week/2 pers)Piepkleine kamer, keken vanaf het bed door de douchecabine naar de wastafel en deur van het toilet. 1 kleine kast, verder geen bergruimte. bed 20cm tekort. piepklein balcon met alleen zeezicht recht vooruit. links keken wij binnen bij een andere vleugel en zij bij ons.
maaltijden in buffetvorm, voornamelijk sla etc. voor een piepklein stukje vlees/vis in de rij staan. bij aankomst a4-tje van hotel dat alle dranken -ook geimporteerde- inbegrepen waren.
in de bar moesten wij bijbetalen. volgende dag direkt gereclameerd bij reisleiding. er waren toen al 4 klachten.konden rekenen op restitutie.
de enige reactie van Neckermann bij thuiskomst: jammer maar u heeft alles verkeerd begrepen. BAH Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-08-2014 | Accommodatie(s): iberostar royal cupido | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2014
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Hebben van Neckermann helemaal GEEN reisleiding gezien.Op vliegveld Ibiza alleen een kantoortje waar we een A4-tje kregen met zeer weinig informatie en een busnummer.
Geboekte excursies werden naar het verkeerde resort gefaxt en moesten nog 20 euro extra betalen omdat de bus verder moest rijden. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-06-2014 | Accommodatie(s): Cala Llenya Ibiza | Vervoer: vliegtuig en bus
41-50 jaar
Met gezin
Familiereis in Spanje, mei 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zoals meer mensen op deze website heb ik ervaren dat een reservering via Neckermann niet gegarandeerd wordt. Een maand geleden heb ik een reservering geplaatst, nu 4 dagen voor vertrek (!) krijg ik de melding dat het hotel overboekt is!
Hoe kan je nu een maand na bevestiging, een maand na betaling, terwijl de reispapieren al zijn verzonden, 4 dagen voor vertrek met een melding komen dat het hotel overboekt is?
Schandalig. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-04-2014 | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Zonvakantie in Spanje, juli 2013
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Begin februari een 3 kamerappartement in Stella Jandia geboekt. 4 juli laat in de middag vertrokken. Bij aankomst bleek personeel al 3 mnd geen salaris te hebben ontvangen en was het Resort wegens staking al per 1 juli gesloten. Ons werd dat op het vliegveld in Spanje pas verteld. Er ging geen reisleiding mee de bus in, chauffeur sprak geen Engels en zette ons verkeerd af. Sjouwen met koffers en kind en terug lopen naar het vorige hotel....
Het alternatieve appartement bleek een bezemkast 2 kamerappartement te zijn zonder airco. Schandalig dat Neckermann ons daar zonder een woord aan vuil te maken in heeft gepropt. Ik kon op de slaapbank tussen het aanrecht en de eettafel.
Uiteindelijk door er zelf achter aan te zitten omgeboekt naar andere saaie plaats (Costa Calma). 2 losse hotelkamers, niet gezellig en geen faciliteiten.
Op de klacht reageert Neckermann met een kortingsvoucher voor een volgende reis.... Nee dank je. 8 dagen vakantie waarvan 1,2 met klagen, bellen, verhuizen en wachten. Ik ga nooit meer met die organisatie! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-07-2013 | Accommodatie(s): Stella Jandia | Vervoer: Vliegtuig & bus
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, mei 2013
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 8
- 1 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Vertrokken met avondvlucht vanaf Eindhoven. Aankomst op Mallorca rond 22.15 uur. Niemand op het vliegveld om te verwelkomen. Na lang zoeken een Duitssprekende mevrouw gevonden die ons verwees naar een kantoortje van Neckermann op het vliegveld. Hier een A-4tje gekregen met aankondigingen van welkomst-bijeenkomsten. En tevens verder verwezen door ook uitsluitend Duitssprekende medewerksters naar een ander kantoortje op het vliegveld. Hier door weer uitsluitend Spaanssprekende dames door verwezen naar een derde kantoortje, waar ik een busnummer kreeg. Buiten in het inmiddels pikdonker op zoek tussen naar schatting 80 bussen naar de juiste bus. Uiteindelijk gevonden en toen nog wachten op medepassagiers die nog moesten aankomen met een vliegtuig uit Engeland. Daardoor pas rond 01.30 uur uiteindelijk in ons appartement. Echter zonder enige informatie betreffende b.v. de mogelijkheid om al dan niet de drinkbaarheid van het water. Er was rond dit tijdstip ook nergens meer iets te krijgen, zodat na de lande reisduur nog niet eens kopje koffie gedronken kan worden. De informatiebijeenkomst voor ons appartement was uitsluitend eventueel op afspraak. Er lag wel een info-boek, maar daar ga ik rond onze aankomsttijd niet in kijken of en welke informatie aanwezig was. Verder nooit de hostess gezien of gesproken. We hebben zelf een plattegrond van Cala Milor en de nodige informatie opgehaald bij een plaatselijke toeristeninformatiepunt.
Op een SMS-je van mijn kant in verband met berichten over stakende luchtverkeersleiders in o.a. Frankrijk slechts een briefje onder de deur geschoven met een antwoord, overigens terwijl we in het appartement aanwezig waren. Dus ook toen nog geen rechtstreeks contact met de hostess. Kortom, de reisbegeleiding van de hostess (Kim) was beneden elke norm. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-06-2013 | Accommodatie(s): Protur Cala Millor Playa appartement | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Spanje, mei 2013
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 6
- 10 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Hotel Sirocco is niet geschikt voor de oudere medemens i.v.m het aantal trapppen naar het strand en de boulevard het waren er namelijk ruim 110 wat best pittig is.
Want alles loopt daar stijl omhoog of omlaag.
Het personeel was niet geweldig vriendelijk.
Maar wij hadden een geweldige host en reisleider met de verrassingstour zijn naam was Yasin een super vriendelijke jongen die goed nederlands sprak.
Verder was alles goed geregeld en goed verlopen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 03-06-2013 | Accommodatie(s): Hotel Sirocco | Vervoer: vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, april 2013
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
In augustus reis Tenerife geboekt ca. € 950,00 pp voor appartement logies ontbijt voor 30 december vertrek.
Wordt op 6 december als overboekt opgeven, slecht alternatief geboden bepaald niet vergelijkbaar.
Probleem is dat als je 3 weken voor vertrek dit te horen krijgt er vrijwel niets meer te boeken is. ( hier hebben wij trouwens niet de ware reden van gehoord)
Het enige wat ons enorm stoort is het feit dat het 4 maanden moet duren voor men achter de overboeking komt en ons dus een vakantie door de neus boort.
Uiteraard voor ons nooit meer met Neckerman weg. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-12-2013 | Accommodatie(s): Appartement | Vervoer: Vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, januari 2013
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 5 Prijs:
- 9
Reisleiding:
We werden op het vliegveld van Malaga goed ontvangen en de bus stond klaar om ons naar het hotel te brengen, dit was netjes geregeld.
De reisleider was snel uit bus en liet alles over aan de chauffeur. De andere dag was er een bijeenkomst van Neckermann in het Hotel Triton. De reisleider was op tijd aanwezig, maar was verder ongeintresseerd, raffelde zijn verhaaltje af en was weg. We hebben hem nog een keer gezien in ons hotel, maar er kon geen woordje af, kwam wat arrogant over. De andere reisleider, een Nederlander, was wel voorkomend en geintresseerd. Verder hebben we een goede vakantie gehad. Voor de terugreis was alles goed geregeld. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-01-2013 | Accommodatie(s): Hotel Siroco | Vervoer: Vliegtuig
21-30 jaar
Met vrienden
Jongerenvakantie in Spanje, juni 2012
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- 7 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Deze vakantie geboekt via www.kortingscodepakker.nl met een leuke korting. Top vakantie gehad met vriendinnen! Alles was goed geregeld. Reisorganisatie mocht iets actiever bij de gasten betrokken zijn maar was wel prima. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-06-2013
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Spanje, september 2011
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Het was echt een hele leuke vakantie! Zon, strand en zee, wat moet een mens nog meer! Alleen spijtig dat ik deze site nog niet kende: http://www.shopfish.nl/shop/neckermann Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 04-04-2013 | Accommodatie(s): Hotel Princess Salou | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Zonvakantie in Spanje, juni 2011
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 10 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Onze ervaring met neckermann is zeer positief.
Mijn man zit in een rolstoel en wij worden met alles goed geholpen,op de terugreis heeft de host van neckermann ons al ingechekt als wij op de luchthaven komen zodat wij niet in de rij hoeven te staan.E
en misverstand in het hotel was met een telefoontje direct opgelost. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 03-01-2012 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
Hierboven vindt u alle ervaringen in Spanje.
U kunt ook alle ervaringen met Neckermann Reizen bekijken.
Heeft u ook ervaring met Neckermann Reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!