Neckermann Reizen Italië
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Neckermann Reizen in Italië. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Neckermann Reizen ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
0 Italië ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
51-60 jaar
Met partner
Autovakantie in Italië, juli 2018
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Niet slecht maar ook niet super .eitjes bijontbijt extra betalen en hoteluitbater wëet niks over eigen dorp.avondeten best in orde .nette kamers .badkamer gedateerd en heel donker Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 24-07-2018 | Accommodatie(s): Alpine mountain resort
> 70 jaar
Met partner
Thema vakanties in Italië, juni 2015
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 6
- 8 Prijs:
- 6
Reisleiding:
MOOIE REIS, qua natuur en zichten van HET moment je de bergen intrekt, Taormina BOVEN prachtig,ALLES WAT LANGST DE KUSTLIJN LIGT OK VOOR ZONNEKLOPPERS. hotel basic, sommige zaken extra opfrisbeurt nodig en het feit dat je buitenhuis moet gaan avondeten(4 restaurants met vouchers)zou mogen vermeld worden, sommige mensen zouden het minder graag hebben.dit zijn opmerkingen geen reclamaties Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-06-2015 | Accommodatie(s): sicilie taormina vello d'oro | Vervoer: vliegtuig & bus
31-40 jaar
Met gezin
Autovakantie in Italië, juli 2014
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 2
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Beste mensen, ik probeer het nu maar via deze weg, aangezien ik geen andere oplossing weet. In het kort:op vakantie een onhygiënische, onveilige en bouwvallige bungalow gekregen, die niet aan de beloofde (en betaalde) bungalow voldeed. We hebben alles via de correcte weg gedaan: contact met de hostess van Neckermann (daar hadden we immers geboekt),klachtenformulier opgemaakt, etc. Aangezien de hostess niet onze wens (en hetgeen wat we geboekt hadden) kon verzorgen, moesten we noodgedwongen in een stacaravan. Hier waren extra kosten aan verbonden en deze konden we volgens de hostess in NL verhalen op Neckermann (via hoofdkantoor). We hebben vervolgens de procedure gestart. Na vele telefoontjes (kastje naar de muur verhaal), hebben we een mail met alle bijbehorende stukken (opgemaakte klachtenformulier op reisbestemming, foto's van de bungalow en ons verhaal) verstuurd naar Neckermann en Vrij uit en Thomas Cook (aangezien zij allen naar elkaar verwijzen). De mail is op 13-08 door Vrij Uit in behandeling genomen met nummer: T20140813003W. Volgens de ANVR moet er volgens artikel 20 van de ANVR voorwaarden, binnen een maand een inhoudelijke reactie op de klacht gegeven worden. Dit is niet gebeurd! Waarop ik op 15-09 en 18-09 wederom een mail gestuurd heb. Ik heb in de eerste mail om een inhoudelijke reactie gevraagd en in de 2e mail verwezen naar de ANVR. Op beide mails heb ik geen enkele reactie ontvangen. Waarop ik vandaag maar liefst 4x (!!!) gebeld en gesproken heb met medewerkers van Vrij uit en Neckermann (servicedesk). Geen een van allen willen/kunnen inhoudelijk ingaan op mijn klacht/verzoek van terugbetaling. Ook geen van allen wil/kan mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. Er wordt gewoon verwezen naar de mail, ondanks mijn uitleg dat ik genegeerd wordt. En dat is nu mijn probleem: ik kan niets meer.....Wij worden gewoonweg genegeerd als klant. ANVR gebeld en zij kunnen een procedure starten, maar daar zijn kosten aan verbonden. Dus ik hoop dat we toch op de een of andere manier onze klacht/verzoek kunnen oplossen met Neckermann/Vrijuit/Thomas Cook. Heeft iemand wellicht een tip, over welke weg we nog kunnen bewandelen? Want wij zijn radeloos. Het kan toch niet zo zijn dat een reismaatschappij van dit formaat zo omgaat met zijn klanten? De hostess van Neckermann heeft ons ter plekke in de kou laten staan en niet geregeld dat wij, hetgeen kregen dat we geboekt en betaald hadden, ook uiteindelijk kregen. En nu laten de diverse hoofdkantoren ons nogmaals in de steek en laat ons zitten met de gemaakte kosten en het negeren van ons als klant. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-09-2014
Hierboven vindt u alle ervaringen in Italië.
U kunt ook alle ervaringen met Neckermann Reizen bekijken.
Heeft u ook ervaring met Neckermann Reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!