Neckermann Reizen Griekenland


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Neckermann Reizen in Griekenland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Neckermann Reizen ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

?


0 Griekenland ervaringen
Er zijn te weinig recente ervaringen voor dit land om een cijfer te verkrijgen. Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Neckermann Reizen is 5,7. Dit is gebaseerd op 91 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Neckermann Reizen.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
-
Vervoer:
 
-
Accommodatie:
 
-
Reisleiding:
 
-
Prijs:
 
-

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
2 stemmen
Goed:
 
4 stemmen
Redelijk:
 
5 stemmen
Matig:
 
2 stemmen
Slecht:
 
3 stemmen

Ervaringen
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Slechte service en slechte vergoeding
Zonvakantie in Griekenland, juli 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  •  -

Zeer slechte service van Neckermann. Hebben tot nu toe nog geen fatsoenlijke reactie gekregen op onze overboeking in juli. Neckermann stelt dat een vergoeding van €2,50 pppd voldoende is voor de dagen die we op het verkeerde complex hebben doorgebracht. Wat neer komt op €25 voor ons beide voor 5 dagen. SCHANDE. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2017 | Accommodatie(s): dreamvillage
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met vrienden
6,0
Nooi meer neckermann
Zonvakantie in Griekenland, mei 2017

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 10

Onze vakantie was ok half jaar geleden met Tui zelfde vakantie gedaan nu met vrienden toen leuke hostes en leuke excursies kunnen doen nu neckermann komt even iemand in de bus en geeft papier met telefoon nummers en verder niemand even in het hotel , dat voor een aantal mensen ook in zusterhotel ze zijn wel een paar duizend euro mis gelopen omdat we naar tui zijn gegaan en daar mee konden voor al onze tripjes , Dat was voor meerdere dus neckermann nooit weer Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-05-2017 | Accommodatie(s): Hermes hotel Agiosnikolaos
 
door
51-60 jaar
Met partner
5,0
Nooit meer GEEN 5 steren
Familiereis in Griekenland, september 2016

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 4



Tegen de rots in de middel of nowhere, maar met prachtig uitzicht.

Hotel om voor rust te komen,maar heel veel lawaai van hotels tegen over.

Ver weg weg van de bewoonde wereld.

Informatie bij de receptie aardig.

Geen goede service,zeker niet klantvriendelijk.

Drankjes lauw,frisdranken vies uit een spuit.

Cola geen cola en tonic geen tonic.

Zeker niet genoeg locale drankjes.

Moest bedelen om soda water bij het ontbijt.

Lunch 2 hoog in snackbar bij het zwembad,eetzaal niet open.

Eten ver beneden pijl
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-09-2016 | Accommodatie(s): Sea Side Kreta Griekenland
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

2,0
Zeer slecht
Zonvakantie in Griekenland, juli 2015

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 2

Hotel Miro blue princess beachw
Zeer slecht en niet aan te raden 'frisdrank niet te drinken..eten staat in een snikhete zaal zonder airco'alle eten koud fruit warm.zeer Alles ligt er zeer slordig bij ..is geen all inclusive..de mensen klagen er allemaal .
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2015 | Accommodatie(s): Miro blue princess beach | Vervoer: Vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar

7,0
SUPERRRRRR
Zonvakantie in Griekenland, juli 2015

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Sandy"s ligt niet in de stad en super lux zijn de kamer ook niet. Sandy"s is gewoon heerlijk waarneer je opzoek bent naar een gezellig , schoon en kleinschalig appartement complex. Waar het perooneel vriendelijk en erg behulpzaam is.
Wij zaten in het nieuwere gedeelte. En de kamer zag er zeer netjes uit. (We denken dat deze nog niet zo lang was opgeleverd) De badkamer was wel wat aan de kleine kant en met douche moest je uitkijken dat je niet de gehele badkamer onderwater zette. Maar door het juist plaatsen van het douche gordijn was dat al snel verholpen. Het Prive terras was erg groot. We misten alleen hier een parasol(in de ochtend was het al erg warm). Al met al een heerlijke week gehad en we raden Sandy"s ook zeker aan!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-07-2015 | Accommodatie(s): Sandys Studios & Log Villas | Vervoer: vliegtuig & bus
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
7,0
Rhodos Aquamare ok Transavia niet
Zonvakantie in Griekenland, mei 2015

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 7

Prima vakantie op Rhodos, goed hotel met uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Hostess op lokatie perfect, Yvonne een dame met ervaring en veel tips over wat te zien en doen. Bij vertrek aanwezig op vliegveld en gaf goede begeleiding bij inchecken. Heenreis met Transavia gevlogen, hadden nooduitgang stoelen geboekt, bleek bij boarden dat een ander toestel was ingezet met andere rij-indeling en werden zomaar ergens anders geplaatst. Van Transavia slechts een magere reactie en belofte dat reserveringsgeld wel binnen drie weken wordt teruggestort. Terugreis met Aegan air, perfect, meer beenruimte, warme maaltijd, drankjes en erg vriendelijke crew. Een zeer groot verschil, kan Transavia een voorbeeld aan nemen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-06-2015 | Accommodatie(s): hotel aquamare | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
5,0
Ga nooit meernaar een mitsis hotel
Zonvakantie in Griekenland, mei 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 5

Wij waren in Kos ts 16en 24 mei in het Plaatsje Karmandena. Het Hotel Mitsis Family Village een 5* hotel verdient helemaal geen 5*. De receptie heel klein (2 salons), maar 1 toilet aanwezig in de lobby waar 200 a300 pers.gebruik moet van maken??????Je kan geen optimaal gebruik maken van de All Inn aangezien er maar een persoon achter de bar staat, dus lange rijen staan te wachten om aan een drankje te geraken, vreselijk!!!!!De kamer was bijna in een kelder met als gevolg muggen, spinnen, sprinkhanen, kakkerlakken. Het enige pluspunt het personeel was heel vriendelijk. Ik raad het niemand aan... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-05-2015 | Accommodatie(s): all in | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Heenreis stress
Zonvakantie in Griekenland, april 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Moet nog gaan maar baal dat ik (heb vliegangst en vlieg alleen met nederlandse vliegmaatschappijen)na alles te hebben betaald en geboekt toch met Aegean( Grieks)moet vliegen terwijl er tijdens boeking beloofd werd dat ik met Transavia zou vliegen....Bah voorpret weg!!!!!! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-04-2015 | Accommodatie(s): Acrogiali | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met partner
8,0
Heerlijk gehad
Hotel in Griekenland, oktober 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 8

Heerlijke vakantie gehad, beslist om naar toe te gaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-11-2014 | Accommodatie(s): Apollonia Beach Resort & Spa | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

6,0
Neckermann laat je stikken
Actieve vakantie in Griekenland, oktober 2014

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

Neckermann laat je gewoon stikken, ze bellen je niet. Komen niet op afspraken opdagen en leveren geen excursies. Ook andere reizigers stonden in de kou. Ze liegen je gewoon voor. Bijvoorbeeld: Jonas de reisleider komt na een uur weer niet opdagen. Zegt neckermann dat hij niet meer kan komen, omdat er een spoedgeval zou zijn. Jonas zelf zegt dat neckermann helemaal geen spoedgeval had. Maar hem dubbel ingeboekt hadden.

Ga niet meer met neckermann in zee.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-10-2014 | Accommodatie(s): melina | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
5,0
Begeleiding neckermann zeer slecht
Zonvakantie in Griekenland, september 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 7

Prettig gevlogen met transavia. netjes op tijd vriendelijk personeel.
opvang door neckermann zeer matig stonden buiten niet direct in het zicht. werd de bus aangewezen. ging niemand mee. wel sprak iemand een paar zinnen in slecht nederlands zonder echt iets te vertellen bijvoorbeeld over wc papier. aankomst op zaterdag maandag pas opvang. in de bus is verder niks verteld of uitgelegd. dag voor vertrek om 16.00 uur neckermann gebeld omdat nog steeds niets was aangegeven omtrent ophaaltijdstip. de bus chauffeur was zelfs 6 personen vergeten en moesten dus terug niemand van Neckermann bij aanwezig. op vliegveld geen opvang van Neckermann. echt niemand gezien. alles zelf uit moeten zoeken ervaring met neckermann was erg beroerd. app was zeker voldoende
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2014 | Accommodatie(s): akrogiali | Vervoer: vliegtuig
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
2,0
Zeer slechte ervaring
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2014

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 2

Wij hadden 2 appartementen geboekt en betaald, 1 voor onze grote kinderen en 1 voor onszelf. Bij aankomst werden we voor "1 nachtje" in een 4 persoonsappartement gestopt, na 4 dagen nog steeds hetzelfde verhaal, klacht neergelegd bij Neckermann, geen hostess op lokatie maar per sms, werd teruggebeld, helaas gemist maar stond afzender onbekend, ik moest via een vast nummer naar een 0800 nummer bellen, dit nummer werkte niet. Nogmaals gesmst naar Neckermann, ze hadden het smsje ontvangen, zouden dit in behandeling nemen, je raadt het al, nooit meer wat van gehoord op lokatie. Thuisgekomen gelijk een dikke klacht ingediend, dit gebeurde op maandag, op vrijdag had ik nog steeds niets vernomen, ook geen mail dat de klacht in behandeling was genomen, dus ik heb zelf maar weer contact opgenomen. De mail heb ik weer doorgestuurd, de dame zou deze neerleggen bij de desbetreffende afdeling, hierover heb ik een mail ontvangen dat deze in behandeling wordt genomen. Ben heel benieuwd wat of hier uit komt....14 dagen in een appartement gezeten welke wij niet hadden geboekt.En Neckermann is NIET thuis..... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-09-2014 | Accommodatie(s): app letsos alykanas zakynthos | Vervoer: vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
7,0
Hotelpersoneel super!
Hotel in Griekenland, mei 2014

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 7

We kregen na de nachtvlucht, in de bus een enveloppe in handen. Logisch! maar Iedereen was moe en maakte de enveloppe daarom niet direct open. Achteraf lazen wij dat een andere hostess 2 uren! na onze aankomst, in het hotel, was gearriveerd. Chauffeur kon geen goedendag en helpende hand vanaf. Omdat ik slecht ter been ben, kon ik amper in en uit de bus komen. Andere passagiers hebben mij geholpen. Ook op het vliegveld, toen ik uit de bus kwam hielpen andere mensen ons, zelfs de hostess reageerde niet op mijn verzoek om even een handje te helpen. Al was het maar om 1 koffer of mijn rolstoel 10 meter te duwen. Ze vroeg zelfs nog geld voor de heen en terugreis voor de onvriendelijke chauffeur. Graag bij de complexen vermelden rolstoel vriendelijk en niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.. Helaas was ons hotel dat niet. Op de foto's zag het er mooi vlak uit. Zwembad kon ik amper komen en heb dus niet in het water gelegen. Want alleen in het diepe was een trapje. Voor de rest overal trapjes in het complex., dus veel hulp gehad. Van al het vriendelijke fantastische personeel, op hun kon ik rekenen. Wat een lieve mensen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-06-2014 | Accommodatie(s): griekenland | Vervoer: vliegtuig
 
door
Met gezin
9,0
Zeker aan te raden.
Zonvakantie in Griekenland, mei 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Geweldig hotel, maar dan wel de suites, appartementen zijn oud en liggen niet leuk! vriendelijk personeel. Hele complex wordt goed onderhouden.
All inclusieve verzorgd maar zouden daar niet meer voor kiezen: saai, en weinig gezelligheid aan.
Dus boek all inclusieve vanwege de prijs en ga lekker uiteten bij Angelica's bij thé sea, op het strand bij Kos stad, 2 Antimachou street.Top tent, heerlijk eten, lieve mensen , prachtig uitzicht op zee.
Reisleiding erg attent en vriendelijk.

Zeker aan te raden.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-05-2014 | Accommodatie(s): pelagos suites | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met partner
9,0
UITSTEKEND
Thema vakanties in Griekenland, oktober 2013

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 10

ZONDER VERTRAGING HEENEN TERUG
HOTEL WAS GOED PRIMA VERZORG
MOOIE SCHONE KAMERS
LIEF EN AARDIG PERSONEEL
KORTOM EEN PRIMA VACANTIE OP RHODOS
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-01-2014 | Accommodatie(s): bluescayhotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Eenmalig kreta met neckermann
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2013

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Reisleiding niet gezien. oubollig hotel, gaten in de vloer. veel op/afstapjes (niet voor mensen met rolstoel geschikt.) maaltijden: indien een tafeltje beschikbaar: zeer matig. 5x elders gedineerd tegen extra kosten uiteraard. maximaal 3 sterren waard. enige pluspunt was de ligging.
kamer zeer klein. douchen in een mini-bad, zeer lastig inklimmen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-08-2014 | Accommodatie(s): sentido anthoussa stalis | Vervoer: vlieguig
 
3 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Neckermann nooit meer
Zonvakantie in Griekenland, onbekend

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 6



Wij zijn zojuist teruggekeerd van onze vakantie op Rhodos, geboekt via Neckermann reizen onder boekingsnummer: 42450527 . Het heeft ons echt verbaasd hoe nonchalant deze organisatie met ons om is gegaan!
In de voorbereiding begon het al. Tijdens de 15 daagse boeking in november 2012 voor een reis van 27 juni t/m 11 juli 2013 was niet zichtbaar wat de vluchttijden vanaf Eindhoven zouden zijn maar…. we hebben toch maar geboekt. Wij zouden met Transavia boeken en vinden het altijd prettig om onze vliegtuigstoelen vooraf te reserveren. Dit werd zelfs door Neckermann zelf aangegeven. Maar voor een dergelijke reservering heb je wel een vluchtnummer nodig! Helaas was ons vluchtnummer nog niet bekend gesteld dus maar eens gebeld met Neckermann reizen. Men kon ons ieder geval vertellen wat het vluchtnummer was en de daarbij behorende vluchttijd(en) echter wel onder voorbehoud van wijzigingen. Heb ik alle begrip voor. Ook kon ik begrip opbrengen dat deze 15 daagse reis zou aanvangen met een vliegreis vanaf Eindhoven om 14.30u richting Rotterdam om vervolgens om ca. 21.00 uur in Rhodos te arriveren. Waar ik minder begrip voor kon opbrengen is dat we op 11 juli alweer om 11.45 u terug zouden vliegen. M.a.w. van de 15 daagse vliegreis werden op deze manier bijna twee dagen “afgesnoept”. Ik heb dit dan ook op 20/06/2013 onmiddellijk via de mail kenbaar gemaakt aan de customer service van Neckermann (uitvoerder Thomas Cook). En verzocht om een coulance regeling van 1/15 deel van de reissom terug te willen betalen. Op 22/06/2013 kreeg ik een mailtje met de verontschuldiging dat de mail onder nummer 3094308 nog niet was afgedaan maar dat dit binnen afzienbare tijd alsnog zou plaatsvinden. Omdat wij enige dagen later op vakantie zouden gaan heb ik maar eens telefonisch contact gezocht met Neckermann. De eerste dame die ik aan de lijn kreeg zei dat er nooit een mailtje van mij was ontvangen. Ik vertelde haar dat dat wel; moest, daar ik antwoord had gekregen van hun eigen customer contact center. “Nee echt, want zo werken wij niet”: verzekerde ze mij. Ik moest (nog) maar eens een mailtje sturen, adviseerde ze. Daarop heb ik opgelegd en gewoon opnieuw gebeld. De dame die ik toen aan de lijn kreeg kon bevestigen dat ik de mail had gezonden. Zij zou meteen even bij haar collega informeren. Na zo’n drie minuten in de wacht te hebben gestaan wist ze mij te vertellen dat Neckermann nooit enige terugbetaling deed in dergelijke gevallen. Ik verzocht deze uitslag schriftelijk aan mij kenbaar te willen maken, waarop deze dame zei dat Neckermann dit ALTIJD deed. Je voelt hem al….tot op heden (11 juli 2013) heeft dit echter nog niet plaatsgevonden.
Afijn…wij op 27 juni naar Rhodos. Aankomst op het vliegveld staan daar allerlei reisorganisaties met mappen te zwaaien om hun gasten te ontvangen. De Neckermann dame stond in haar “standje”. De gasten moesten haar zelf maar zoeken waarna ze even zei dat we naar het parkeerterrein moesten lopen met busnummer (weet ik niet meer). Na een half uurtje kwam ze in de bus even vertellen dat we naar het hotel zou worden gebracht en we kregen een papiertje waarop we werden uitgenodigd voor de informatiebijeenkomst de volgende morgen om 09.00 uur. En weg was ze! Geen probleem. Keurig naar het hotel gebracht door de behulpvaardige chauffeur. De volgende morgen om 09.00 uur. Geen reisleid(st)er te zien in het hotel. Tot 09.45 uur gewacht en nog eens rondgekeken. Wij hadden het toch wel goed gezien? Niemand dus. We zijn maar de stad ingegaan. De opeenvolgende dagen helemaal niets meer vernomen. Wij vonden het wel best. We hadden de informatiemap van Neckermann zelf eens doorgenomen en gelezen dat op ca. twee dagen voordat we terug zouden vliegen naar Nederland, de transfertijd én de betreffende bus hierin vermeld zouden worden. Twee dagen tevoren gekeken…..niets! Eén dag tevoren gekeken…..niets! Toen besloten om ca. 09.30 uur Neckermann ter plaatse maar eens te bellen. Ik kreeg een alleraardigste Belgische dame aan de lijn. Ik informeerde naar “onze” reisleider Stephane van Bol. Ik legde de dame het ontbreken van de gegevens uit waarop zij mij vertelde dat zij dit door zou geven aan Stephane omdat hij die dag toch nog een voorlichting in ons hotel (Ibuscus te Rhodos stad) zou hebben. Om 17.00 uur nog maar eens gebeld. Hun kantoor zou nl. op 17.00 uur sluiten. Opnieuw een Belgische dame, welke zei: “heeft hij dat nu nog niet gedaan”?….Ik zal hem onmiddellijk verwittigen! ”s-avonds …..u raad het al…..nog steeds niets in het boek geschreven. En nu? Ik heb daarop het noodnummer gedraaid en wat denk je…………WERD NIET OPGENOMEN! Nu waren de rapen gaar!! Daarop heb ik het noodnummer van de Franstalige collega’s gebeld. Dit werd direct opgenomen en om een lang verhaal toch niet al te lang te laten worden….een Franstalige dame heeft mij in het Engels enorm goed geholpen en mij alle gegevens vertrekt. Na een uur belde Stephane van Bol mij op mijn mobiel terug. “U had mij gebeld?” Dat beaamde ik en vertelde hem tevens dat ik niet blij met de gang van zaken was en er een klacht over zou indienen. Met name het onbereikbaar zijn van het noodnummer zat me niet lekker. Je zult maar een noodgeval hebben. Hij vertelde dat hij niet had opgenomen omdat hij welllicht aan het rijden was? Bulshit wat mij betreft. Noodnummer moet 24 uur bereikbaar zijn. Anders heb je niets aan een noodnummer! Vanmorgen kwam de bus keurig op tijd (zelfs iets vroeger). En dat bleek maar goed ook! Bij de eerstvolgende drie hotels waar we gasten moesten ophalen bleken deze niet aanwezig te zijn. Niet geïnformeerd dus! Met als gevolg dat de bus ieder adres ca. 15 min stond te wachten op …..geen aanwezige gasten. De buschauffeur verzuchtte tussentijds: What is here happening”?
Onderweg heb ik vanuit de bus opnieuw contact gezocht met het bureau van de reisleiding om hun hiervan op de hoogte te stellen en te voorkomen dat we dusdanig vertraging gingen oplopen dat we onze vlucht zouden gaan missen. Er werd beaamd dat Stephane zijn werk waarschijnlijk niet goed had gedaan maar….ze zouden hem verzoeken mij terug te bellen. U raadt het al…..dit moet nu nog gebeuren. Resumé Neckermann reizen…….wat ons betreft, zoals we er NU over denken… NOOIT MEER!!
Ik ben reuze benieuwd of we, na dit verhaal, toch nog iets van Neckermann zullen vernemen.

Gewenste oplossing
1/15 deel van de betaalde reissom retour en een nette afhandeling van mijn klachten.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-07-2013 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Griekenland.
U kunt ook alle ervaringen met Neckermann Reizen bekijken.




Heeft u ervaring met Neckermann Reizen of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Neckermann Reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact