Klacht klantenservice
Hieronder vindt u de ervaring van Ontevreden klant met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 09-07-2015 en gaat over de vakantie naar Dominicaanse Republiek in juli 2015.
Zonvakantie in Dominicaanse Republiek, juli 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
De vakantie is nog niet begonnen. Voor vertrek wilde ik graag nog wat informatie over excursies. Hiervoor heb ik de kras klantenservice gebeld maar die vertelde mij niets over excursies te weten. Ik moest de naam van ons hotel opgeven, deze kon ze niet vinden. Na uitleg hoe het hotel eruit ziet op de boekingsfoto vond ze hem dan eindelijk. Hoewel dit niets met de excursies te maken heeft.. Ik had mijn vraag zelf nog niet gesteld of ik werd afgesnauwd. Ze zouden niets aanbieden en ik kon niets reserveren. Heel leuk, maar ik had mijn vraag waar ik precies voor belde nog niet eens gesteld en die vraag ging ook niet over reserveren? Uiteindelijk niets wijzer geworden behalve dat de klantenservice alles behalve klantvriendelijk en behulpzaam is, en hun het geld van het telefoongesprek weer binnen hebben ;) Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-07-2015