Klanten " Service" KRAS (?)
Hieronder vindt u de ervaring van F.Scholten met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 23-05-2014 en gaat over de vakantie naar Dominicaanse Republiek in mei 2014.
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Dominicaanse Republiek, mei 2014
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 7
- 1 Prijs:
- 6
Reisleiding:
Na diverse malen met de klanten service te hebben gebeld (a’ 0,15 pm + extra kosten ) over een vermiste rugzak met kostbare inhoud,
(na een irritant doorverwijs menu, volgt een wachttijd bij de klanten service van gemiddeld 15 minuten tot een half uur !! )
Na diverse mailtjes, te hebben verzonden, is het KRAS reisorganisatie NIET gelukt om
Binnen een WEEK Eigen personeel op de Dom. Rep. Te spreken. ???
een telefoonnummer van de Hostess ter plaatse word niet verstrekt aan mij, zodat ik persoonlijk info kan inwinnen.
Geeft dit een “ Beeld “ hoe er binnen deze organisatie gedacht word over U als reiziger zodra u uw boeking heeft verricht.
Voor geïnteresseerden heb ik een “ opgenomen geluid fragment “ HOE de klanten service met uw vraag Omgaat. (dit is PURE humor) dan wel bizarre HORROR !!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-05-2014 | Accommodatie(s): Bahia Premier | Vervoer: vliegtuig