bar bar slecht en helemaal de afwikkeling van kras
Hieronder vindt u de ervaring van Edgar met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 11-07-2017 en gaat over de vakantie naar Turkije in juni 2017.
41-50 jaar
Met gezin
Stedentrip in Turkije, juni 2017
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Reis naar Istanbul geboekt via KRAS. 4 sterren hotel geboekt en voor de zekerheid met half pension zodat we (dachten) in elk geval goed konden ontbijten en dineren. Het was een hel! We kregen als diner een worst waarbij een frikadel nog als een culinair hoogstandje zou worden gezien met rijst erbij. Geen saus of groente. Toen we hiernaar vroegen bleek dat dit alleen kon wanneer we "bij zouden boeken" 16 EUR per dag per persoon. We hadden namelijk het "basis" menu. Hierbij vergeleken zou de Febo fantastisch zijn geweest. Ik heb onderstaand aan KRAS gestuurd, maar zij deden dit af als risico voor bezoeker en pech!!! Reis was tijd geleden, maar wel moeite waard om te vermelden.
MAIL aan KRAS:
Gisteravond zijn wij thuisgekomen na een reis naar Istanbul. Aangezien we meerdere reizen via KRAS hebben gemaakt verwachtten we ook van deze reis weer heel positief terug te keren.
We wilden niet veel tijd en moeite steken in het vinden van een geschikt restaurant voor onze diners, waarop ik vooraf besloot om half pension te boeken. Vanwege het feit dat het een 4-sterren hotel betrof verwachtten we ook minimaal een redelijk diner.
De werkelijkheid was echter anders: we kregen - zonder enige uitleg of verzoek om een keuze - eten voorgeschoteld dat ten eerste koud was en waar een gemiddelde snackbar zich voor zou schamen.
We hebben op de 1e avond ons best gedaan om met hetgeen we voorgeschoteld kregen onze buik te vullen, maar het was dermate slecht dat we uiteindelijk elders zijn gaan eten.
Ik heb -overeenkomstig de procedure- bij de hotelmanager en op diens verzoek bij de restaurantmanager geklaagd over het 'voer' dat we kregen en hen medegedeeld dat we ons geld voor het halfpension terug wilden. Hierop bood de restaurantmanager aan voortaan (de overige 3 dagen) 'a la carte' te dineren. Aangezien we verder geen problemen wensten zijn we hier toen mee akkoord gegaan.
De 2e avond werden we zeer beleefd ontvangen en er stond meteen water en brood met boter op tafel. We hoefden niet om de kaart te vragen waaruit ik opmaakte dat het vanaf nu in orde zou zijn. Het eten was best redelijk en ik verwachtte alleen onze drankjes nog even af te rekenen (dit was slechts een cola light).
Na ons desert kwam tot ons aller verbazing de restaurantmanager breed glimlachend aan om ons de rekening te presenteren waarop alles wat we genuttigd hadden (inclusief de maaltijd dus) vermeld stond. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-07-2017 | Accommodatie(s): hotel Senator, Turkije Istanbul