Uitstekend hotel, KRAS minder klantgericht
Hieronder vindt u de ervaring van Erik Jongejan met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 24-01-2015 en gaat over de vakantie naar Mexico in januari 2015.
> 70 jaar
Met partner
Hotel in Mexico, januari 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Evaluatie opgestuurd aan KRAS, gevraagd mijn tekst te retourneren vanwege wens van een eigen exemplaar. Geen reactie, ook vanwege een verzoek om de extra € 182 voor dezelfde reis terug te krijgen. Reeds betaald rond € 4.800 met eerdere aanbetaling in augustus. In januari zelfde 23 dagen hotel goedkoper. Verzoek terugstorting zonder resultaat. Enquete gericht op eenzijdigheid van KRAS, geen inleving van client.
Wacht af wat gebeuren gaat. Consumentenorganisatie wordt op de hoogte gebracht. De afdoening van: grotendeels ligt het aan Arkefly is onacceptabel. Er was al een korting geboden. En er was nog een deel waarvoor KRAS verantwoordelijk is. Meerdere clienten zijn op de hoogte van het oordeel over de reisvertegenwoordigster in Mexico. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-01-2015 | Accommodatie(s): hotel 4 sterren | Vervoer: vliegtuig