Klantonvriendelijkheid
Hieronder vindt u de ervaring van Nel met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 18-10-2015 en gaat over de vakantie naar Schotland in september 2015.
31-40 jaar
Groepsrondreis in Schotland, september 2015
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 5 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Reisleider / chauffeur toonde heel weinig interesse. Zaken die in programma werden aanbevolen (buiten de hoofdatracties) werden gewoon over geslagen. Wij wilde enkele bedden in hotel, kras wilde geen moeite doen om dit voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk hebben wij zelf het hotel benaderd via email en die waren uitermate klant vriendelijk en hebben het geregeld. Waarbij ze aangaven dat een reisorganisatie dit had moeten doen voor ons! De boot was qua nachtrust echt verschrikkelijk we lagen zo laag in de boot dat je de hele nacht lag te trillen boven de moter. Geluid ging zelf door slaapdopjes heen. Bij terugkomst hebben wij klacht ingediend maar alles werd weerlegd " chauffeur zou wel overal zijn geweest en naar hun idee hadden wij op boot helemaal bovenin geslagen. Als consument kun je weinig want het is hun woord tegen dat van klanten. We vinden het jammer dat ze zo klantonvriendelijkheid waren en zullen Kras niet aanbevelen!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-10-2015 | Accommodatie(s): Hotel winnock loch lomond | Vervoer: Bus en boot