Slechte service, foute prijsopgave, klant de klos
Hieronder vindt u de ervaring van Erwin Welbergen met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 21-11-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in november 2016.
51-60 jaar
Met partner
Duik/snorkelvakantie in Nederland, november 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij hadden een reis geboekt naar De Dominicaanse Republiek, Puerto Plata, Sosua. Wegens grote overstromingen en schade werden al voor ons vertrek veel vluchten en reizen omgeboekt. Daarom vroegen wij Kras om onze reis om te boeken naar Punta Cana, een duurdere reis. In eerste instantie kon dit niet (geen vlucht beschikbaar, terwijl het precies dezelfde vlucht was), later toch weer wel, maar dan wel alleen naar een (veel) duurder hotel. Wij kregen een precieze prijsopgave (totaalprijs) en moesten voor het eind van de dag beslissen. Toen wij op het eind van de dag terugbelden kregen we nogmaals dezelfde prijsopgave. Na het akkoord geven werd alles omgeboekt. Plotseling werd er 500 euro meer gevraagd, omdat er intern een foutje was gemaakt. Fouten van Kras komen dus blijkbaar voor rekening van de klant. Dit is de laatste keer dat wij ooit nog bij Kras reizen boeken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 21-11-2016