Kras zet klant niet centraal
Hieronder vindt u de ervaring van Anja met reisorganisatie Kras. Deze is ingevoerd op 13-05-2015 en gaat over de vakantie naar Portugal in juni 2015.
1
van 2 mensen vinden dit een nuttige review.
41-50 jaar
Met vrienden
1,0
Kras zet klant niet centraal
Autorondreis in Portugal, juni 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Kras zet de reiziger HELEMAAL NIET vanaf het begin centraal en past daarop HELEMAAL NIET het product aan. Zo speelt Kras HELEMAAL NIET op de wisselende wensen van de consument in.
KRAS was niet bereid om tegemoet te komen aan de wens voor 2 aparte kamers (zelfs als we bereid waren tot het betalen van een toeslag). 'We moesten maar op een kamer gaan' was de reactie. Als consument bepaal ik zelf de voorwaarden voor mijn vakantie. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 13-05-2015