Kras Nederland
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Kras in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Kras ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
3 Nederland ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Kras is 5,4. Dit is gebaseerd op 240 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Kras.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
31-40 jaar
Met gezin
Culinaire vakantie in Nederland, oktober 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- 5 Prijs:
- -
Reisleiding:
De tijden van ons geboekt culinaire arrangement werd gewijzigd waardoor het voor ons niet meer mogelijk was deze 2 daagde reis te maken.
Tot onze verbazing werd voorgesteld ons een voucher te geven in plaats van geld terug. Na weigering bleef Kras bij haar standpunt.
De financiële positie van Kras moet wel zo slecht zijn, als je 400,- niet eens kan terugbetalen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-09-2020
61-70 jaar
Alleenreizend
Wandelvakantie in Nederland, juni 2020
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- 8 Prijs:
- -
Reisleiding:
Hotelkamer veel te warm en heb daarom zeer slecht geslapen. Verder een goede bediening en lekker eten. Uitstekende reisleiding. Wandeltempo lag echt te hoog en op leger niveau ook tijdens een dag van 34 graden Celsius. Aantal groepsleden hield geen rekening met mensen die een lager tempo hadden en hadden hier openlijk erg kinderachtig commentaar op. Daarom niets kunnen zien van het mooie landschap en ben na de 2e dag afgehaakt. Ik ga voortaan niet meer mee net zo een wandelvakantie. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 28-06-2020 | Accommodatie(s): Landgoed huizen bergen
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Een hotelovernachting (park, sleep & fly Schiphol) geboekt via Kras. In Noorwegen werd echter een lock down (code oranje of rood) ingesteld. We hebben Kras gebeld en gevraagd of wij onze boeking kunnen annuleren (wetende dat wij ons geld niet terug zouden ontvangen bij een annulering vanuit onze kant) zodat wij onze reisverzekering konden inschakelen. Kras ging hier echter niet in mee. Beleid was voucher dus we zouden t.z.t. een voucher ontvangen. We kwamen er niet doorheen en konden niet anders dan de voucher afwachten.
De voucher hebben we 1,5 maand later ontvangen. De voucher is 1 jaar vanaf uitgifte datum geldig. In de voorwaarden wordt aangegeven dat de voucher uiterlijk 1 jaar na uitgiftedatum van de Corona-voucher in contanten terugbetaald.
Alsnog contact opgenomen met Kras en aangegeven dat wij niet akkoord gaan met de voucher en een verzoek tot restitutie gedaan.
Vervolgens is de reactie van kras (dit betreft een deel van de reactie):
"Wij blijven bij ons aanbod om de reissom uitsluitend te vergoeden in de vorm van de voucher. U kunt deze gebruiken voor een reis die binnen een jaar na afgifte geboekt wordt, de vertrekdatum mag later liggen. Na afloop van de geldigheidsduur, kunt u alsnog contante betaling vragen, wij zullen daar dan uiteraard gehoor aan geven.
Graag lichten we u ook eerlijk voor over het alternatief als u bij uw eis blijft. Het is uw goed recht om het daar niet mee eens te zijn en het staat u vanzelfsprekend vrij om uw verzoek voor te leggen aan een rechter. Dat betekent wel dat u waarschijnlijk pas over zes à negen maanden een uitspraak krijgt. En het is nog maar de vraag in wiens voordeel die uitspraak zal zijn, gezien deze zeer uitzonderlijke omstandigheden. Een rechter kijkt ook naar wat redelijk en reëel is en zal de belangen afwegen van uw wens tot directe contante betaling, tegen de mogelijkheden daartoe van reisorganisaties in economisch zeer moeilijke omstandigheden. Uw verzoek om contante betaling is een zogenaamde ‘concurrente vordering’. Dat betekent dat u bij een faillissement als een van de laatsten in aanmerking komt voor betaling; ná de belastingdienst, verplichtingen aan werknemers en de bank."
Ten eerste wordt hier aangegeven dat ik zelf na een jaar een verzoek dien te doen voor een contante betaling.
Dit wijkt af van hun eigen voorwaarden:
"Voorafgaand aan het verstrijken van de geldigheidsduur van de Corona-voucher zal Kras pro-actief bankrekeningnummers opvragen, zodat de (resterende) waarde in contanten kan worden teruggestort.
Een verzoek tot terugbetaling kan worden gedaan vanaf 6 maanden na uitgiftedatum van de Corona-voucher; in dat geval zal een dergelijke aanvraag zo spoedig mogelijk worden behandeld."
Daarnaast vind ik de houding om niet tot uitbetaling over te gaan star, zeker gezien het feit dat wij in maart al zelf hadden willen annuleren zodat wij onze kosten via onze reisverzekering hadden kunnen terugvragen.
De reactie betreffende een gang naar de rechter vind ik echt het toppunt van onvriendelijkheid. Ik heb niet gedreigd of zelfs maar benoemd dat ik hier een juridische kwestie van wens te maken. Ook om alvast een invulling te geven van het resultaat bij een gang naar de rechter is mijn inziens onprofessioneel en puur gericht om de klant af te schrikken.
Nooit meer kras, Tui of ander gerelateerd bedrijf. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-07-2020
41-50 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Nederland, januari 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Boek geen vakantie op aanvraag bij Kras vakanties. Het staat niet duidelijk op de website dat de reis op aanvraag is. Dit staat in de kleine lettertjes. Maar daar staat ook dat het vertrek gegarandeerd is. Ze presenteren de reis als aanbieding. We weten nu nog steeds niet of we volgende week vertrekken. Annuleren kan alleen maar tegen kosten. De klantenservice geeft aan dat het duidelijk staat vermeldt. Niet dus. Echt heel vervelend. Totaal geen begrijp vanuit Kras. Waardeloos. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-01-2020 | Accommodatie(s): Susanne Visscher
51-60 jaar
Fietsvakantie in Nederland, juli 2019
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- 2 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Bij aankomst op do 25/7 vond de receptie van ons hotel Bad Resort Boekelo onze reservering via Kras niet terug. We namen onmiddellijk contact op de touroperator, maar tot op vandaag kregen wij geen enkele respons. Zeer betreurenswaardig. Het geboekte fiets- en wellnessarrangement bevatte fietstochten die door de receptie als "mogelijks onvolledig" werden bestempeld. Het extraatje (1 x bier of wijn en bitterballen) was niet beschikbaar en werd vervangen door een hapje dat bestond uit een vierde van een sneetje gebraad met een druppel cocktailsaus en een beetje waterkers. We betreuren enerzijds dat onze reis niet bood wat we reserveerden en dat Kras het tot op heden nalaat om enige respons te geven of begrip te tonen. Dit was onze eerste en tevens laatste reis met Kras. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 28-07-2019 | Accommodatie(s): Bad Resort Boekelo
61-70 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, augustus 2018
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 6
- 9 Prijs:
- 7
Reisleiding:
13 augustus,grand toer Ierland
Mooie reis,heel veel gezien van het mooie Ierland,het noorden,Belfast,heel bijzonder,met de geloofsverschillen van protestant en katholiek,heeft indruk gemaakt
Prachtige natuur,goede en enkele minder goede hotels,al met al,prima hoor
Reisleidster Anita,gewoon Super!
Evenals de chauffeur,die man kent zijn vak,en ook heel behulpzaam
Was een leuke groep,al hadden de mensen misschien wel veel last van ons,mijn man was behoorlijk ziek,vanaf de tweede week,moest heel veel hoesten,en dat is niet leuk voor de medepassagiers,en ook ,een bacterie gaat snel rond in een bus.
Waren trouwens meer mensen ziek,dat heb je in een bus,infectie gaat razendsnel
Tog hebben we van deze reis genoten,dank zij Anita,die ons super heeft begeleid,terwijl ze zelf ook ziek was.zou het zo nog een keer doen maar dan niet ziek.
Het was een mooie reis.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-09-2018
31-40 jaar
Alleenreizend
Groepsrondreis in Nederland, juni 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- 2
- 4 Prijs:
- 2
Reisleiding:
In juni 2018 heb ik via Kras reizen de excursiereis Bella Italia gedaan in Italie, Sorrento, Amalfi kust. Het hotel Giosue a Mare gaf mij een hele slechte kamer en ik kon niet wisselen. Douchekop was verkalkt. Stopcontact viel uit muur. Reparatie werd vergeten, pas na boos worden opgelost. Diverse elektr app hadden gevaarlijk uitstekende kabels. Kamer direct aan weg, kon niet slapen zonder oordopjes. Kamer had invalidentoilet. Ontbijt eenvoudig en slecht bijgevuld. Diner geen keuze, je eet wat pot schaft. Eten soms niet warm genoeg. Medereizgrs dachten dat eten soms hergebruikt was. Mijn ervaring was van het niveau wat je op tv programma's ziet over horror vakanties. Reisleidng had deze reis nog niet gedaan en kende omgeving niet goed. Bussen te laat. Veel oudere mensen, tempo meer geschikt voor jongeren. Reisleiding op vrije momenten zeer slecht bereikbaar, onacceptabel bij calamiteiten. Bijkomende kosten excursies hoger dan op website. Achteraf klacht ingediend bij Kras en gevraagd om financiele compensatie. Telefonisch gaven ze me gelijk dat geleverde kwaliteit zwaar onder de maat was. Geen compensatie gekregen. Zware onvoldoende voor Kras reizen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 04-08-2018 | Accommodatie(s): Giosue a Mare
41-50 jaar
Met gezin
Rondreis in Nederland, maart 2018
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 6
- 3 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Onze gids Vikram was een goede chauffeur maar een slechte gids. Wij hadden een individuele rondreis geboekt maar onderweg vertelde hij nauwelijks iets, alleen gericht om ons geld uit te laten geven bij commerciële stops en lunch adressen buiten het programma om. Programma anders dan op kras site. Foto,s hotelkamers op site kras komen niet overeen met de werkelijkheid. Enorme teleurstelling. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 06-05-2018
> 70 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, februari 2018
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Een goed verzorgde reis goede Reisleiders Peter en Pepsi.Reis met bus soms te lang en de stops zouden beter in een plaats moeten zijn in plaats bij een parkeerplaats bij een benzinestation daar is weinig te zien.Redelijke tot mooie hotels.Als men aan alle optionele excursies meedoet moet je toch rekenen op zo.n ,1000€ extra.We hadden een zeer gevarieerde groep wat leeftijd betrof een een gezellige groep net een familie.Het was wel vermoeiend maar een week strandvakantie maakte alles goed. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 03-03-2018
61-70 jaar
Met gezin
Groepsrondreis in Nederland, november 2017
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- 10 Prijs:
- -
Reisleiding:
Weet niet waar ik het beste mijn geweldige waardering kan uiten voor onze reisleider Deon Booijens tijdens onze rondreis KRAS Grand Tour rondreis Zuid-Afrika van 1 t/m 21 november 2017.
Een bijzonder fijn mens als goede toegevoegde waarde om onze reis tot een geweldig succes te maken!
Heel graag wil ik dat deze waardering op de goede plek terecht zou komen...
Weet niet goed hoe, maar hopelijk kunt u mij helpen...
Alvast enorm bedankt.
Mvg Thea Coolen
emailadres: coolenthea1948@gmail.com Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 26-11-2017
51-60 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Nederland, september 2017
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Gaat om wandelvakantie La Palma. Deze reis geboekt in april en gelokt met vroegboekkorting voor de prijs van 1982 euro. Tot mijn grote verbazing zie ik dat laatboekers nu beloond worden met een extra korting waardoor de reissom nu op 1772 euro komt. Door vroeg te boeken ben ik dus 210 euro duurder uit. Kras gebeld en zij geven aan dat dit bij hun de normaalste zaak van de wereld is. Voor mij een reden om niet meer bij hun te boeken Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-06-2017
51-60 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, maart 2017
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 7
- 10 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij hadden een geweldige reis, en een reisleider (Uri) die geweldig goed Nederlands sprak. De hotels zijn niet zoals in Europa of de VS, daar moet je gewoon rekening mee houden, over het algemeen is het allemaal wel schoon. Het eten is niet echt culinair in de hotels, maar in de restaurantjes die je bezoekt met Uri is het echt geweldig. Wij hadden extra bijgeboekt in Varadero, maar uiteindelijk hadden we daar achteraf gezien niet echt behoefte aan gehad. De reis zelf is super, je ziet erg veel van het land en komt op hele mooie plaatsen. Ik vind dit echt een van de mooiste reizen die ik tot nu toe heb gehad. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-07-2017
31-40 jaar
Actieve vakantie in Nederland, februari 2017
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- 8 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Heerlijk weekend op Vlieland gehad, geboekt Via Kras. Ging Prima. Niks te klagen, leuke groep heerlijk eiland en lekker gewandeld Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 27-08-2017 | Accommodatie(s): Westcord De Wadden
51-60 jaar
Met partner
Duik/snorkelvakantie in Nederland, november 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij hadden een reis geboekt naar De Dominicaanse Republiek, Puerto Plata, Sosua. Wegens grote overstromingen en schade werden al voor ons vertrek veel vluchten en reizen omgeboekt. Daarom vroegen wij Kras om onze reis om te boeken naar Punta Cana, een duurdere reis. In eerste instantie kon dit niet (geen vlucht beschikbaar, terwijl het precies dezelfde vlucht was), later toch weer wel, maar dan wel alleen naar een (veel) duurder hotel. Wij kregen een precieze prijsopgave (totaalprijs) en moesten voor het eind van de dag beslissen. Toen wij op het eind van de dag terugbelden kregen we nogmaals dezelfde prijsopgave. Na het akkoord geven werd alles omgeboekt. Plotseling werd er 500 euro meer gevraagd, omdat er intern een foutje was gemaakt. Fouten van Kras komen dus blijkbaar voor rekening van de klant. Dit is de laatste keer dat wij ooit nog bij Kras reizen boeken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 21-11-2016
61-70 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, oktober 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 5 Accommodatie:
- 7
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Op onze rondreis Sulawesi/Bali zijn we beiden ziek geworden. Mijn vrouw dermate ernstig dat we zo snel mogelijk naar huis wilden. Reisleiding liet het totaal afweten en werd zelfs lichtelijk agressief. Op Bali zelf naar het ziekenhuis gegaan. Op de vertrekdag in de ochtend nog bij een arts geweest en konden daarom niet met de groep terug naar het vliegveld. Dat doorgegeven in het hotel maar is niet doorgegeven aan de reisleiding. Verwijten van een aantal medereizigers waren het gevolg. Veel steun gehad van Belgische medereizigers. Bij terugkomst in Nederland volgde een ziekenhuisopname. Reactie Kras? Sorry, wilt u een bosje bloemen? Een winkel vol kan dit gedrag niet goedmaken!
Kortom, als u ziek wordt tijdens uw vakantie met Kras hoeft u niet te rekenen op enige assistentie. Integendeel, u kunt letterlijk doodvallen. Tot mijn grote verbazing sturen ze nu de nieuwe reisgids voor 2018. Je moet maar lef hebben. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-11-2017
51-60 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, juni 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 5
- 7 Prijs:
- 6
Reisleiding:
Uw organisatie de firma Kras mag wel meer aandacht laten besteden wat is er op die locatie en hoe ziet het Hotel eruit , Tuxpan is echt verouderd en onderkomen wat het gebouw betreft veel tegel werk is kapot en in het zwembad is veel schade aan de tegelvloer , weinig variatie aan het avond eten en het bedienings- personeel zegt niets of minimaal niet er enthousiast , echt jammer voor deze vere trip.
Maar dat was wel de meest voorkomende klacht
Kijk maar wat jullie er meedoen
Gr G.Braam
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-07-2016 | Accommodatie(s): Hotel Tuxpan in Varadero
31-40 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, mei 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Kijk uit als u boekt bij kras, de reis die u eerst uitzoekt is de volgende dag
zomaar € 60,- duurder. waarschijnlijk omdat uw ip adres herkent word.
een week later, nadat we al geboekt hadden, was dezelfde reis
€ 95,- goedkoper !
ook als je de klantenservice belt sta je 20 minuten in de wacht.
wil je een klacht indienen word je niet doorverwezen of duidelijk
gemaakt op welke manier je dit kunt doen.
er word gesteld het is zoals het is en daar moet je het maar mee doen.
voorlopig dus geen kras meer.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 29-04-2016
61-70 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, oktober 2015
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 6
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Een fantastische reisleider - Mark Bontje - een toevoeging aan een prachtige reis !
Hij wist zoveel te vertellen over de geschiedenis van het land, dit hadden we niet willen missen !
Top was het !!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 13-11-2015 | Accommodatie(s): hotels | Vervoer: bus
61-70 jaar
Met partner
Groepsrondreis in Nederland, september 2015
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 7
- 10 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Geweldige reis met zeer goede chauffeur die alles deed om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. Wist veel te vertellen over de omgeving. Hij was super.
Wat tegenviel was de treinreis van Kyle of Lochalsh naar Inverness. Een treinreis van 3 uur in een krappe trein, die met hoge snelheid door het landschap denderde. Foto's maken was hierdoor niet mogelijk.Schrap deze treinreis en maak dan b.v. een bustocht over het eiland Skye of langs de westkust van Schotland. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-10-2015 | Accommodatie(s): Baltavil in Newtonmore | Vervoer: Bus
61-70 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Nederland, september 2015
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 8
- 10 Prijs:
- 8
Reisleiding:
We zijn net terug vaN ONZE VAKANTIE EN MEDE DANK ZIJ Ester hebben we een geweldige reis gehad met niets dan lof ook voor de organisatie die goede hotels heeft geboekt voor ons een onvergetelijke reis nog maals onze hartelijke dank ook aan Ester ik hoop dat jullie het Ester nog laten weten dat we blij met haar waren grotjes van Leny Villeveoije en Edy van de Kimmenade de reis informatie was ons duidelijk Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-09-2015 | Accommodatie(s): 0 verschillende hotels | Vervoer: vliegtuig en bus
41-50 jaar
Met vrienden
Cruise in Nederland, juli 2014
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 8
Reisleiding:
De trip op het schip was perfect
maar die bus is zo slecht
in asten een broodmaaltijd dit slaat nergens op
vanuit de rederij was een heerlijk broodje geregeld dit krijg je gewoon dan hoef ik toch geen broodmaaltijd meer ik wil dan gewoon naar huis toe
en dan al die reis papieren
hoeveel type geiten zitten er op kantoor
ik kon er geen wijs meer uit
kras dit kan toch veel beter
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 07-08-2014
41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2014
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Zeer slecht . Het hotel is echt aan renovatie toe , de buiten kant is vervallen , als je een standaard kamer boekt krijg je een zeer klein kamer waar net een bed van 140 cm kan staan . Alle vloerbedekking in de gangen waren zeer smerig .in de kamer was er geen föhn deze was niet aan wezig. De deur klemde , en er was geen wc borstel, douchen moest je in bad , zeer gevaarlijk als je slecht ter been bent. Het douche gordijn was vies en als je dan ging douchen plakte dat vast aan jou zo klein was dit Al met al hebben we er wat van gemaakt . Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 01-08-2014 | Accommodatie(s): Postiljon hotel | Vervoer: Auto
51-60 jaar
Met partner
Cruise in Nederland, september 2013
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Prachtige Rijnreis met de Allegro dat super personeel heeft.
Helaas heeft Kras bij de excursies niet neergezet dat sommige niet toegankelijk zijn voor rollators, rolstoelen of mensen die slecht ter been zijn.
Hierdoor konden vele mensen, die de excursie wel geboekt en betaald hebben, niet meegaan. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-09-2013 | Accommodatie(s): Hut | Vervoer: Boot
51-60 jaar
Autovakantie in Nederland, september 2012
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Ondanks dat ik niet aanbetaald had werd deze reis voor mij geboekt en pas na 15 dagen werd ik opgebeld, dus 4 dagen voor de reis, of ik ruim € 200 wilde betalen of de reis annuleren, wat mij € 195 zou losten. Ondanks dat in uw reglementen stond dat een reis overeenkomst pas tot stand komt na een (aan)betaling blijkt dit niet nodig te zijn.Dus mensen, die aanbetaling is niet nodig. voor bewijzen ajm,bloemers@home.nl Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-11-2012 | Accommodatie(s): nvt | Vervoer: nvt
Heeft u ook ervaring met Kras of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!