Kras Mexico
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Kras in Mexico. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Kras ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
0 Mexico ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Mexico, april 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Kamer die geboekt was kwam niet overeen met de kamer op website kwamen bij aankomst op klein kamertje met 2 losse bedden , hadden kingsize bed geboekt , toen we de geboekte kamer wilden hebben moesten we 525 euro bij betalen en na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben bij klantenservice kras geen stap verder gekomen , ze schuiven alles gewoon af , reisleiding TUI heeft alles goed moeten regelen , dus alle lof voor hun en KRAS , daar boek ik nooit weer dus die kan doorgeKRASt worden Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 26-04-2018 | Accommodatie(s): Sandos caracol eco resort
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Mexico, oktober 2015
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 10
- 3 Prijs:
- 8
Reisleiding:
We zijn 2 weken in Catalonia Riviera Maya geweest. Dit was onze thuis basis om leuke uitstapjes te doen die we zelf hebben ondernomen (dit scheelt honderden euro's met het boeken bij kras, of via het hotel etc.. zelf). Eten was top, animatie (ook al deden we er niet aan mee) was zeer goed, iedereen was super aardig, wordt de hele dag schoongemaakt door iedereen. Niets is te veel voor ze en dat wordt gedaan. Je zit wel eventjes van de snelweg af, het is zeker 20 minuten lopen (en wij zijn sporters en lopen aardig door). Je kunt zo instappen, niets is gevaarlijk, niemand probeert je op te lichten! Echt een aanrader! We zijn ook bij mij ouders een dag geweest in een RIU hotel in Playa del Carmen, dat is wel net even wat luxer, maar wel een stuk massaler. Dit is echt lekker rustig, dus heerlijk om bij te komen. Ook nog een voordeel: het wordt niet toegestaan om om 6.00 uur 's ochtends je handdoeken alvast neer te leggen op de bedjes. Er zijn overigens bedjes genoeg dus geen zorgen! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 04-11-2015 | Accommodatie(s): Catalonia Riviera Maya | Vervoer: Vliegtuig
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Mexico, oktober 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 2
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Overstappen in Cuba zonder omroepinstallatie hierdoor chaos en betaalde en gereserveerde zitplaatsen kwijt. In Mexico 3x naar de verkeerde bus gestuurd door gestreste en onkundige reisleiding. 3 uur vertraging met afgeschreven oude bus zonder airco bij temperatuur van 41 graden.
Hotelkamer airco defect 2e kamer lag het plafond op de grond ,laatste kamer erg gehorig mooiste stranden van yucatan was een zandstrook van 10 meter met zeewier dit werd opgeruimdet netten en buldozers daar kon je eventueel gaan liggen.a la carte was voor en nagerecht in buffetvorm. Transfer terug zelf geregeld. Mooiste moment was de terugvlucht. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-10-2015 | Accommodatie(s): 5 sterren hotel ai | Vervoer: Vliegtuig
> 70 jaar
Met partner
Hotel in Mexico, januari 2015
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Evaluatie opgestuurd aan KRAS, gevraagd mijn tekst te retourneren vanwege wens van een eigen exemplaar. Geen reactie, ook vanwege een verzoek om de extra € 182 voor dezelfde reis terug te krijgen. Reeds betaald rond € 4.800 met eerdere aanbetaling in augustus. In januari zelfde 23 dagen hotel goedkoper. Verzoek terugstorting zonder resultaat. Enquete gericht op eenzijdigheid van KRAS, geen inleving van client.
Wacht af wat gebeuren gaat. Consumentenorganisatie wordt op de hoogte gebracht. De afdoening van: grotendeels ligt het aan Arkefly is onacceptabel. Er was al een korting geboden. En er was nog een deel waarvoor KRAS verantwoordelijk is. Meerdere clienten zijn op de hoogte van het oordeel over de reisvertegenwoordigster in Mexico. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-01-2015 | Accommodatie(s): hotel 4 sterren | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Mexico, december 2014
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op woensdag een reis naar Mexico geboekt. Op vrijdag word ik gebeld door Kras dat er een misverstand was met de hoteleigenaar en dat deze geen kamers meer aan Kras wil verhuren. Het alternatief is een duurdere accommodatie in Mexico, waarbij we zelf het prijsverschil moeten betalen. Of een andere bestemming, bijv. Curacao (1000 km verderop). Wat ook duurder is, dus ook zelf verschil bijbetalen. Er wordt verwezen naar de kleine lettertjes in de voorwaarden. Dat zal allemaal best, maar waar is de SERVICE gebleven? Daarnaast, blijkbaar is Kras liever een klant kwijt die een vakantie boekt van 2300 euro, dan dat ze zelf een paar honderd euro bij moeten leggen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en voel me behoorlijk in de kou gezet. Zeer slechte actie van Kras. Mensen zodra er iets fout gaat gaat het ook goed fout bij hun. Let hierop. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 28-11-2014 | Accommodatie(s): Nina Hotel & Beach Club | Vervoer: vliegtuig
Heeft u ook ervaring met Kras of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!