GoBrazil & FlyBrazil
Hieronder vindt u de ervaring van Kim met reisorganisatie FlyBrazil. Deze is ingevoerd op 06-03-2013 en gaat over de vakantie naar Brazilië in maart 2013.
31-40 jaar
Zonvakantie in Brazilië, maart 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- -
Reisleiding:
L.S. wij zijn nog niet eens vertrokken, en ik voel nu al de behoefde om te laten weten de waardeloze ervaringen met de 2 reisorganisaties GoBrazil & FlyBrazil. Het zoeken & boeken van een vakantie zou leuk moeten zijn, een deel van de voorpret. Niet als je energie stopt in deze 2 organisaties.
GOBRAZIL = rampzalig.
Alle zeer goedkope reizen online aangegeven vallen veel duurder uit en worden dan reguliere prijs.
De communicatie met het bedrijf is zeer slecht. Behalve 1 receptie medewerkster. Zij is super behulpzaam en vriendelijk en neemt de taken van haar collega's over. Blijkbaar heeft haar mannelijke collega belangrijkere dingen te doen dan reizen te verkopen.
Wat ook opvallend is voor GOBRAZIL' chaotische manier van zaken doen, is dat je online een aanvraag doet bij GoBrazil. Als je belt naar 't tel nummer op de website van GoBrazil, krijg je een voice bericht die je welkom heet bij Eureka. Vervolgens krijg je aanvullende informatie via GoGanada toegestuurd.
Van GoBrazil overgestapt naar FlyBrazil. De kerst op de taart voor de ergernis.
Bij FlyBrazil: boek je een reis voor een bepaald bedrag.
Vervolgens krijg je een overzicht van je boeking en is het bedrag voor de reis al meteen 100 euro duurder. Terwijl 't niet wordt aangegeven, als je de 'NU BOEKEN' knop aan klikt.
Kortom... GoBrazil lijkt goedkoop, maar komt uiteindelijk met reguliere prijzen. Dus laat je niet lekker maken.
Maar je zit niet aan de reis vast, het is een aanvraag. Dus vrijblijvend.
FlyBrazil is dat niet. De boeking is bindend. En valt na 1 klik op de knop duurder uit. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-03-2013 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: arkefly