Waardeloze service
Hieronder vindt u de ervaring van Renske met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 20-09-2021 en gaat over de vakantie naar Nederland in augustus 2021.
16-20 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
In december 2020 hebben mijn vriend en ik een voucher verzilverd, daarbij hebben we eten 'geboekt' voor meer dan 100 euro. Deze boeking werd door fletcher geannuleerd vanwege de coronamaatregelen en de voucher werd verlengd tot maart. Ook kregen we een voucher van de maaltijden die we er hadden bijgeboekt.
Omdat er in maart nog niet veel mogelijk was, hebben mijn vriend en ik gebeld met een werknemer van fletcher. Met haar hulp hebben we de voucher kunnen verlengen (waar we wel goed voor moesten betalen). Eenmaal verlengd, keken we welke hotels we konden boeken voor ons nachtje weg. Maar helemaal geen hotels die een kamer beschikbaar hadden. Voucher laten verlengen en helemaal niks voor terug gekregen!
In Augustus besloten we dan toch maar een nachtje weg te gaan, om onze voucher van +100 euro nog te kunnen op maken. We hadden een extra luxe suite geboekt waar we ook nog 60 euro voor moesten bijbetalen. Eenmaal aangekomen in het hotel Holthurnsche hof, komen we in een erg smerige vieze kamer terecht. Smerige lakens en vieze glazen van de vorige gasten, vieze handdoeken, volle prullenbakken en afgebeten nagels op het tapijt. Gadverdamme! We zijn snel naar de receptioniste gelopen om te vragen naar een oplossing. Zij vertelde ons dat de schoonmakers al weg waren. Ze hadden geen andere kamer voor ons en ook niet in de omliggende hotels van fletcher. De enige oplossing die ze gaf was dat ze zelf wel even wilde poetsen. Maar deze bende was niet opgeruimd met even een doekje er doorheen. Er kon geen leidinggevende gehaald of gebeld worden. Erg teleurgesteld zijn we die avond naar huis gereden en hebben we een mail gestuurd naar fletcher. Bellen gaat niet bij fletcher want dan word je van het kastje naar de muur gestuurd. 'Er is helemaal niemand die je kan spreken over klachtenbehandeling. Dit kan alleen via mail'. Dit is toch belachelijk!
Uiteindelijk een mail gestuurd. De medewerker van Fletcher begreep ons en wilde een compensatie aanbieden. De compensatie die ze aanbood was naar ons idee echt waardeloos! We kregen een voucher voor een nacht weg in een standaard kamer, terwijl wij voor de aller luxte suite hebben betaald en met een erg teleurgesteld gevoel aan de twee uur durende terugreis zijn begonnen. Ook hierover hebben we een mails gestuurd, maar we werden alleen geantwoord met automatische mails. Meer dan 200 euro betaalt voor alleen maar ellende en nog geen cent terug gekregen. Wat een waardeloze klantenservice, echt belachelijk!!!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-09-2021 | Accommodatie(s): Fletcher Holthurnsche hof