Slecht
Hieronder vindt u de ervaring van Astrid met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 17-04-2020 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2020.
51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Tjonge jonge..waar is de empathie en begrip bij Fletcher gebleven? Waar de minister ieder een oproept om thuis te blijven vind Fletcher dat je gewoon kan komen. Daar waar in het hotel alleen de voordeur en slaapkamerdeur geopend is en in en rond het hotel verder alles gesloten is, zijn ze absoluut niet bereid om mee te werken. Wij luisteren natuurlijk wel naar de minister en zoeken geen gevaar voor onszelf of voor de medewerkers op in deze corona crisis maar dat betekent wel dat wij honderden euro's weggooien omdat Fletcher vind niet mee te hoeven werken in verzetten of annuleren van ons 3 daagse weekend. Terwijl wij aangeven daarvoor te willen betalen.
Kan dat dan zomaar???
Fletcher neem gewoon je verantwoording en kom je klanten tegemoet.
Helaas met ons nog vele...
Voor ons nooit meer Fletcher dus...jammer...klant is dus geen koning.. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 17-04-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotels