te zuinig naar gasten
Hieronder vindt u de ervaring van Jer met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 25-10-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in oktober 2016.
61-70 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, oktober 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 6
Reisleiding:
Voorop gesteld.: personeel vriendelijk. manager moet even de oogjes uitwrijven.
algemeen: alles druipt op zuinigheid (verkeerde bezuiniging) 1e fout. op orderbevestiging staat geen adres postcode.TomTom radeloos. bij, ingang in bos, staat geen verlicht bord. Op parkeerterrein is alle verlichting gedimpt. verwijsborden staan in het donker. personeel wil bij incheueqe volledige vooruitbetaling!?!? (met smoes dat leiding Fletcher dat eist) daar trappen wij niet in
warm water uit douche afgeknepen, warm water wasbak duurt 1,5 minuut eer dat het uit de kraan komt. verspilling van veel warm water in leiding dus. (plaats boiler in punt gebouw) eten: Dorade vis, zo'n klein stukje dat zij zich moeten schamen. dom ook, voor €1,00 inkoop meer vis en dan ook niet deze klacht... glas wijn, inhoud zeer karig. Parelhoen te droog en zonder smaak.
geluid: eigenlijk gied stil, echter wordt tenirt gedaan door oude bruine ventilator op plat dak voor balkon. Vloerbedekking en rode stoeltjes in kamer zijn aan vervanging toe. maar ja, dat kost geld van een overgemomen hotel.
. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-10-2016 | Accommodatie(s): fletzer hunzenbergh