Slecht en klantonvriendelijk


Hieronder vindt u de ervaring van C met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 25-05-2018 en gaat over de vakantie naar Nederland in mei 2018.

 
6 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Slecht en klantonvriendelijk
Fietsvakantie in Nederland, mei 2018

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Geachte Lezer

Het bezoek aan het hotel in loosdrecht hadden we ons anders voorgesteld.

Als eerste , is er een verbouwing aan de gang en waren er diverse schilders aan het werk en hadden hun voertuigen op de parkeerplaats staan waardoor ik minder goed op de mindervalide plaats kon parkeren.

We waren wat vroeg en ook dat was al een probleem.
Na zeker 10 minuten te hebben moeten wachten kwam er een baliemedewerker.
Inchekken kon dan wel maar konden niet naar de kamer
Op zich geen probleem en ook begrijpelijk dat het zo was , want wij wilden toch eest een stukje fietsen.

Mijn echtgenote vroeg aan de medewerkster welke fietsroute ze kon aanbevelen.
“ daar liggen A4 tjes die je kan pakken”.
Niet echt klantvriendelijk!!!

Het ergste komt nog
Wij waren om 14.35 uur terug van onze tour en zouden nu graag naar de kamer gaan.
De ene na de andere medewerker liep langs en hadden het zogenaamt te druk om ons te woord te staan.
Na al weer 10 minuten te hebben gewacht , en compleet genegeerd, was er dan toch iemand die het over z’n lippen kon krijgen om ons te begroeten .
Zogezegt was er al ingechekt en na controle zouden we dan de magneetkaart kunnen krijgen , dachten we ....

De medewekster gaf aan dat het nog geen 15. uur was ( op 10 min na ) en de kaart niet kon geven.
Ze zou het eerst moeten vragen of dit kon.
Na weer te moeten wachten kon dit dan om 14.55 uur.
Ik vroeg waar de lift was en kreeg te horen dat deze stuk was .
Ik ben enigzins behinderd in lopen en vond dit niet prettig.
Er kwam ook geen hulp om de koffers mee naar de 2e etage te slepen.
De medewerkster had ook hulp kunnen bieden of iemand roepen om te helpen.
“Alweer zeer klant onvriendelijk.”

Eenmaal op de kamer leek alles in orde.....
Helaas was dat niet.

Haren in de wasbak en in het bad
Het rooster voor de afzuiging was bruin van viese aanslag en onlastingsresten onder de spoelrand van het toilet
Dikke stof op het bureau met name onder de tv en gedroogde muggen in de gordijen.

Ik vindt dat dit geen 4 **** waard is en en zal ook overwegen om in het vervolg naar een andere hotelketen om te kijken.

Of is het zo , als je een EMTE voucher hebt het hier toch om een vorm van discreminatie en klasse-onderscheidt gaat.???

“Onbegrijpelijk”
Ik heb nog z’n voucher en hoop dat bij een volgend bezoek aan een hotel uit julli keten het wel naar wens zal zijn.
Ik heb al vaker in jullie hotels overnacht , maat zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Met vr groet
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2018 | Accommodatie(s): Loosdrecht- amsterdam

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,8
Vervoer: 2,8
Accommodatie: 2,6
Reisleiding: 2,1
Prijs: 2,0
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact