Gebrek aan klantvriendelijkheid, coulance, inlevingsvermogen
Hieronder vindt u de ervaring van Fons met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 14-06-2024 en gaat over de vakantie naar Nederland in juni 2024.
> 70 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, juni 2024
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Al meerdere malen overnacht bij Fletcher en eigenlijk best tevreden over all. Op hun verzoek “Friend” te worden ingegaan (De hoogste korting op uw boeking, Eenvoudig boeken, Ontvang de beste deals). Maar van een vriendendienst is geen sprake als je iets te laat annuleert.
Ik ging ervan uit dat kosteloos annuleren tot 5 dagen voor aankomst betekent: 5 x 24 uur voor aankomst (15.00 uur zaterdag). Door omstandigheden geannuleerd op een maandag rond 11.00 uur.
Denk je: net op tijd om het kosteloos te kunnen doen. Maar nee, men rekent gewoon met hele dagen, dus de annulering had moeten plaatsvinden op zondag. En dan MOET toch het hele bedrag worden voldaan. Ongeacht de redenen, ongeacht of je “Friend” bent, ongeacht dat je slechts 11 uur na het verstrijken van de dead-line hebt geannuleerd.
Al met al heel onaangenaam, klantonvriendelijk, geen enkele coulance: voorwaarden zijn voorwaarden – Punt! Gewoon de volle mep betalen (€236,-) Ik wil IEDEREEN HIERVOOR WAARSCHUWEN: Wees voorzichtig, annuleer op tijd, verwacht geen begrip, coulance en klantvriendelijkheid. Op boek elders. Dit is zo teleurstellend…
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 14-06-2024 | Accommodatie(s): Wipselberg - Beekbergen