Corendon Griekenland
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Corendon in Griekenland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Corendon ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
U kunt bij Corendon de volgende vakanties boeken:
Zonvakantie
Populaire vakanties van Corendon
Hieronder vindt u de top 5 vakanties van Corendon in Griekenland:Bekijk het volledige aanbod van Corendon
Laatste Corendon ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Corendon:Corendon neemt geen verantwoordelijkheid voor haar klanten
Ruben
Grandioos
Fam Tijsterman
Erg mooi gelegen hotel met mooi uitzicht
marjon
5 Griekenland ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Corendon is 3,1. Dit is gebaseerd op 191 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Corendon.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
Met gezin
Familiereis in Griekenland, juli 2024
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
In July 2024 we stayed at this hotel and in several standard rooms we found traces of bedbugs. Rusty black stains on mattresses, bloodstains on the bed linen and exoskeletons under the side table next to our bed. In one room I found a living bedbug in the seam of a mattress hidden at the headboard of a bed. They don't use a molton nor a martress cover on the bed. They only put one sheet on top of the bed that doesn't cover the ides of the matress. In the matress seams you fimd hair and other dirt drom previous guests. I requestes extra sheets to cover up the whole mattress.
We travelled to hotel Mediterraneo with Corendon. Due to the bedbugs we requested Corendon to change hotel. Corendon said that when we want to change hotel, we had to make a new reservation at another hotel on the island and that was for our own expence. We were schocked, in the case of a bedbug infested hotel, Corendon should have offered us an alternative hotel. Unfortunately they didn't so there was no other option for us than staying at the infested hotel.
The standard rooms in the hotel are very out dated and poorly maintained, not worth the 4* rating. The cleaning is done poorly, bedsheets were changed only one time during our 2 week stay. The towels and bed linen had holes and the
pillows were very lumpy. These really needed to be replaced. I requested a new pillow but they didn't have any available at the hotel. This hotel doesn't meet the 4* rating.
As the hotel is all-inclusive and some guests drink too much alcohol. One afternoon a male guest vomited next to and into the mainpool. The Hotel removed a bit of the vomit out of the poolwater but no further actions were raken. They should have removed all the water from the pool and then desinfect it. Well they didn't, unaware guests withtheir children were still swimming in that pool.
Our transfer to the airport was 50 minutes delayed due to a broken bus.
Our Corendon flight back to Amsterdam was 1,5 hour delayed. When you want to check in for your flight, you need to pay an extra of ā¬10,- p.p. to make a seat reservation. If not, then you are not sure if you can travel next to your child.
When we arrived in the Netherlands a company that was specialised in pest control came to pick up our clothes and suitcased to prevent further bedbug infection at my house and neighbors. This had cost me ā¬350,- Corendon should pay this back to me. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-08-2024 | Accommodatie(s): Mediterraneo Hersonissos
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2023
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Accommodatie verouderd en slecht onderhouden .
Houten luiken waren verrot en hout lag soms in stukjes op het balkon.
Geen fatsoenlijke stoelen om op te zitten en banken/bedden in woonkamer waar je niet op kunt zitten zonder rugkussens .
Keukenkastje hing er half aan en koelkast met dichtgevroren vriesvak zonde klepje ervoor .
In de beschrijving staat dat er een oven inzit maar dat was er niet (was ook geen plek voor ).
Matrassen waren zeer slecht en doorgezakt .
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 05-09-2023 | Accommodatie(s): Cretan village resort
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2022
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Geen enkel goed woord voor Corendon. Overboeking tijdens vakantie. Weggestopt is een klasse lager hotel. Ter compensatie een excursie aangeboden gekregen. 3 dagen gemist van een week vakantie. Door hostess afgescheept, grote mond gekregen en onder druk gezet. Thuis klacht ingediend bij Corendon. Deze vond compensatie voldoende die gegeven was. . Nooit meer Corendon Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-12-2022
31-40 jaar
Actieve vakantie in Griekenland, juli 2022
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Ik kies nooit meer voor corendon. Slecht hotel . Hotel nooit gepoetst. Te veel lawaai . Afstand verschrikkelijk!!! Vreselijk Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-08-2022 | Accommodatie(s): Corendon
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, mei 2022
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Corendon wijzigt vluchtijden 4 weken voor vertrek net na de rest betaling te hebben voldaan. Hoogst vervelend omdat we express bepaalde vlucht tijden hadden geboekt i.v.m. onze dochter van 10 maanden. Inmiddels begrijp ik via de vele reviews online dat Corendon dit niet sporadisch doet maar structureel..
En zodra je hier contact over opneemt geeft men brutaal aan dat het zo werkt en dat dit in de kleine lettertjes staat.
Als jullie zo klantvriendelijk zijn dan licht je je klanten hier op voorhand over in, niet achteraf. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-03-2022
41-50 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, september 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Wij vlogen de laatste dag om 22.00 uur s,avonds terug naar Nederland.Om 11 uur die morgen moesten we uitgecheckt zijn.Bij het uitchecken werden gelijk onze all inclusive polsbandjes doorgeknipt,en konden we de rest vd dag geen gebruik meer maken van de faciliteiten!? Ja,tegen betaling!Uit principe dit dus niet gedaan!
Nog nooit bij een andere organisatie meegemaakt!En we zijn in heel veel landen/hotels geweest met div.organisaties. Gebeld met corendon,en het schijnt in de voorwaarden te staan.
Dat je op de eerste dag laat aankomt,en dus ook geen gebruik maakt van eten en drinken,reageren ze niet op.
Eerste en laatste keer corendon!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-09-2021 | Accommodatie(s): Sante Sun
21-30 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2021
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 6 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Alles verloopt prima, tot je een probleem hebt.
Zodra je vakantie is geboekt, je betaald hebt en je arriveert op je vakantiebestemming is alles prima. Tot er een probleem ontstaat. Dan ontstaat er kortsluiting bij Corendon en kunnen/willen ze niks voor je betekenen. Anders gezegd: los de problemen daar lekker zelf op tijdens je vakantie.
Bij aankomst was mijn koffer niet meegekomen. Uiteindelijk is deze na 5 dagen pas terug gekomen in mijn bezit. De eerste 2 dagen van mijn 7 dagen durende vakantie zijn door toedoen van Corendon verloren geraakt, omdat ik zelf overal aan moest gaan. Daarbij nog te zwijgen over de totale duur van het ontbreken van mijn koffer.
De reisleidster wist bij aankomst meteen van het probleem af, omdat wij haar daarvan op de hoogte hebben gebracht. Zij nam daarin geen verantwoordelijkheid om te helpen het probleem op te lossen, maar later op mijn aandringen heeft ze wel wat pogingen gedaan. Uiteindelijk liep dit nog op niets uit, omdat ze het zelf veel te druk had met soortgelijke problemen.
Corendon neemt in dit geval geen verantwoordelijkheid om het voor haar klanten op te pakken en proberen op te lossen. Na een kort en krachtig telefoongesprek werd mij verteld dat zij niks voor mij kunnen betekenen en verwezen mij door naar de airline en de luchthaven. Ondanks dat ik erop aandrong dat ik een klant van Corendon ben en niet van de airline en/of luchthaven, bleef het antwoord kort en bot. Ik moest het zelf maar gaan oplossen! Dit alles zonder dat ik enige informatie in mijn bezit had over de gehele vermissing van de koffer. Er werd zelfs geen advies verleend, enkel en alleen doorverwijzen.
Het gevolg: 2 dagen lang de gehele dag proberen iedereen te bellen die iets voor mij kon betekenen. Ik zat hierdoor aan het hotel gekluisterd, waardoor mijn vriendin en ik niet van onze eerste dagen kon genieten. Ik werd daarbij door de airline van het kastje naar de muur gestuurd en de luchthaven kon ik niet bereiken.
Corendon heeft het begin van mijn (en die van mijn vriendin) vakantie verpest.
Zelfs na het sturen van een klacht met redelijke reactietermijn wordt niet gereageerd. Vandaar dat ik nu over ben gegaan tot het verspreiden van recensies om andere reizigers te waarschuwen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-09-2021 | Accommodatie(s): Samian Mare Hotel Suites & Spa
41-50 jaar
Familiereis in Griekenland, augustus 2021
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 9
- 10 Prijs:
- 8
Reisleiding:
3 dagen voor vertrek naar zakyntos laganas
Kregen wij bericht dat het hotel niet open ging.
We kregen een ander hotel toe gewezen. Wat moeilijk is als je met 14 personen bent
Het werd
Tersoro in planos dit hotel was net 3 dagen open
In het begin klopte er niet veel van wat er in de beschrijving stond op de site van corendon.
Dit is per dag verbeterd het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Maar mede door META de reisleidster ter plaatsen.
Hebben wij een super vakantie gehad.
Bedankt Meta voor jou hulp onze ouders en wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 17-08-2021 | Accommodatie(s): Tesoro
51-60 jaar
Met partner
Familiereis in Griekenland, juni 2021
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Nadat mijn vader op 6 juni te horen kreeg dat hij 5 omleidingen moest ondergaan (openhartoperatie), ben ik gelijk begonnen met het annuleren van de reis. Nou enige vorm van coulance kent deze firma Corendon niet!
Na ruim drie maanden van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijg je onderstaand als antwoord!
Beste heer W.
Wanneer een reis geannuleerd wordt, kunt u alle kosten die samenhangen met de geannuleerde reis claimen bij uw verzekering.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
CarolineĀ
Cliƫntenservice / Quality Control Team
Corendon International Travel B.V.
En daar moet je het maar mee doen.
Rijk worden over de ruggen van onze zwakke ouderen!
Mensen, wordt nou eens wakker en boek je reis gewoon met een bonefide organisatie.
Boehhh Corendon. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 07-09-2021 | Accommodatie(s): Lasante Blue
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Corendon echt nooit meer, mensen pas toch op. Zoals uit alle media blijkt is dit echt de meest onbetrouwbare organisatie in deze vervelende tijd. Ze communiceren en informeren zo ontzettend slecht. Ze houden zich niet aan de afspraken. Ze filteren de recensies op hun facebooksite (je ziet alleen de goede beoordelingen, een bedrijf dat dat doet is gewoon NIET te vertrouwen). Wees gewaarschuwd en boek hier niet. Wij hebben gelukkig ons geld (of in ieder geval een deel ervan, vorig jaar veel te laat terug gekregen) Het bedrag dat we zouden krijgen uit coulance omdat ze ons al foutief geĆÆnformeerd hadden en onterecht een coronavoucher gegeven hadden terwijl dat in ons geval juridisch helemaal niet mocht hebben we natuurlijk nooit gekregen. (zelf vĆ³Ć³r 16 maart 2020 geannuleerd, annuleringskosten betaald en dan nog geld tegoed, dat gewoon binnen 10 werkdagen terug betaald had moeten worden, werden 10 vervelende en vermoeiende maanden) Corendon wijzigt voorwaarden zonder klanten te informeren. Corendon is niet onder de indruk van de wetten die hier gelden, Corendon houdt zich niet aan afspraken niet met de klant, maar nog veel erger ook niet met ANVR/SGR waar ze zo lang naar verwezen hebben. Wat een slecht en naar bedrijf. Ik ben blij dat ik eieren voor mijn geld gekozen heb en dat voor ons de stress lang geleden al is opgehouden, maar ik hoop dat iedereen die dit leest daar wat mee kan, want deze ellende moet ophouden ook voor u! Ga hier niet boeken! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-03-2021
21-30 jaar
Met partner
Hotel in Griekenland, mei 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Onze huwelijksreis van 2900 euro is geannuleerd door corendon. Nu krijgen wij een "tegoedbon". In eerste instantie prima, zolang je dezelfde vakantie kunt boeken. Echter is dezelfde vakantie even 1000 euro duurder. Nu dus 4012 euro, maar je geld kun je niet terug krijgen je krijgt enkel een waardebon. Dit slaat natuurlijk nergens op, ik wil gewoon ergens anders kunnen boeken waar ze dit niet flikken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 27-03-2020 | Accommodatie(s): Stella island
Zonvakantie in Griekenland, oktober 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 8
Reisleiding:
BOEK NIET BIJ Corendon, zolang zij op je boekingsbevestiging en daarna op je vliegtickets de reisduur BEWUST langer maken dan dat de werkelijke reistijd is. Het lijkt niet erg zolang er niets gebeurd, maar...... als je vertraging hebt van 3+ uur (je hebt dan recht op compensatie), dan trekken ze de bij gepluste tijd daar vanaf en val je automatisch binnen de 3 uur en heb je dus GEEN recht op compensatie! Vals hĆØ.
Voorbeeld: A'dam-Rhodos is 3 u. en 20 min. vliegen. Op de ticket staat 3 u. en 55 min.. Als je dan een vertraging hebt van 3 u. en 30 min. dan trekken zij die 35 bij gepluste min. eraf en dan is er ineens geen vertraging van 3+ uur en kun je fluiten naar je compensatie waar je recht op hebt!
DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-01-2019 | Accommodatie(s): Avra Beach Resort
41-50 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Prijs/ kwaliteitverhouding geboekte vliegreis was ver te zoeken.
Met vriendin + kind accommodatie geboekt "all inclusive" in Kreta.
Vliegreis viel tegen ('s nachts om 02:00 aankomen en 01:30 vertrekken), in een vliegtuig met allemaal dronken jongelui.
All inclusive was dus niet all inclusive, voor alles extra betalen (airco, kluishuur, een goede espresso, een milkshake, verse jus, etc.). Eten was zo slecht, dat we 's avonds uit eten zijn gegaan (ook weer extra erbij). Honderden euro's extra dus bovenop een reis van ā¬ 3.800,- voor 13 dagen (effectief dus 11) - 3 personen.
Ergste vind ik nog, dat de beoordeling die ik had geschreven over de accommodatie geeneens wordt geplaatst op hun site. Vind je het vreemd dat er dus bijna alleen maar goede recensies staan?
Bij navraag werd ik geĆÆnformeerd dat het niet werd geplaatst omdat het een klacht betreft en dat het pas geplaatst wordt als ik mijn ervaring aanpas.
Wil je nu je klanten goed informeren of niet? Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-08-2018 | Accommodatie(s): Sissi Bay & Spa Hotel
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, september 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Zo gaat Corendon met de klanten om. Overboeking niet bekend??
Volgens het hotel zeker wel.
Ook de huurauto kun je alleen via Corendon boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.
De geboden compensatie bij overboeking moet die van Corendon zijn schijnbaar, of die past of niet.
Maar hierbij het antwoord op mijn klacht van overboeking en het niet kunnen beschikken over onze kamer 1e nacht en op opvolgende dag.
NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via Corendon
Klacht :
Bij aankomst op zondag 23-09-2018 bleek er geen kamer bij de accomodatie beschikbaar voor ons. Ondergebracht in ander hotel (BOMO) , met belofte dat om 09.00 op 24-09 de kamer gereed zou zijn. Dit bleek helaas pas 13.30 uur te zijn. Wij hebben dus 23 en 24 gedeeltelijk niet over onze kamer en dus vrijheid kunnen beschikken. Er is ter compensatie aangeboden - Massage Dit hebben we niet geaccepteerd, daar Mijn partner reuma patient is, en niet deskundige massage niet prettig is. Er is ook niet naar gevraagd waarom wij deze compensatie niet accepteerden. - 50 % korting naar markt Heraklion. Dit ook niet geaccepteerd, ivm slechte weersverwachting aan het begin van de week ivm met de storm op de middelandse zee. En het feit dat we al een aantal malen op deze markt zijn geweest, omdat we altijd naar Kreta of Rhodos reizen. Ook de reden van onze weigering is niet naar gevraagd. Al met al verwacht ik een naar ratio compensatrie voor de gederfde 2 vakantie dagen 23-24 sept Indien ik de compensatie niet voldoende acht, dit voor leggen aan geschillen commissie reizen Met vriendelijk groet, Ferdie Ecker
Antwoord Corendon:
Via onze organisatie heeft u een vakantie geboekt naar het Rimondi Grand Resort & Spa. Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent teruggekeerd van uw vakantie en aanleiding heeft gezien tot het indienen van een klacht. Dit betreuren wij ten zeerste; Corendon streeft immers naar een probleemloze uitvoering van de reis en het is bijzonder spijtig wanneer blijkt dat wij hierin niet zijn geslaagd.
Bij aankomst kreeg u te horen, dat u voor Ć©Ć©n nacht was overboekt en u naar een andere accommodatie moest. Wij beseffen terdege dat deze mededeling erg vervelend voor u moet zijn geweest. U heeft uw reis immers met de grootste zorg uitgekozen en hier reikhalzend naar uitgekeken. Het heeft ook ons verrast, dat u in een ander hotel ondergebracht zou worden. Wij zijn hierover door de hotelier niet op de hoogte gebracht maar hebben de hotelier ondertussen gewezen op zijn verantwoordelijkheden. Het mag immers niet zo zijn, dat er op deze wijze met onze gasten wordt omgegaan. Voor deze situatie bieden wij u dan ook onze oprechte verontschuldigingen aan.
Soms geven hotels meer appartementen uit dan er daadwerkelijk zijn, omdat het vaak gebeurt dat niet alle touroperators hun voorraad vol boeken. In een enkel geval wordt de voorraad wel volgeboekt door alle touroperators en dan ontstaat er een probleem. Een deel van de gasten zal omgeboekt moeten worden en de hotelier kiest dan in de meeste gevallen willekeurig een aantal boekingen uit die niet geaccepteerd kunnen worden. Indien wij de overboeking voor uw vertrek hadden doorgekregen, hadden wij u hierover uiteraard geĆÆnformeerd. Tenslotte heeft niemand er baat bij als wij u niet zouden informeren.
Als compensatie is er een gratis massage en 50% korting op de excursie naar de markt & Heraklion aangeboden, om voor u moverende redenen heeft u deze compensaties niet geaccepteerd. Tevens heeft u op uw laatste dag de gehele dag nog zonder kosten gebruik mogen maken van de all inclusive verzorging tot de ophaaltijd van de transfer. Normaliter vervalt het recht op verzorging na het uitchecken.
Hoewel wij de aangeboden vergoeding een reĆ«le vergoeding vinden voor de nacht die u bent overboekt willen wij u uit serviceoverweging een vergoeding aanbieden voor deze nacht. Deze vergoeding is bepaald op 25% en komt neer op een bedrag van ā¬ 40,- (basisreissom ā¬ 1088,- gedeeld door 7 nachten maal 25%).
U mag in de plaats hiervan ook kiezen voor een korting van ā¬ 75,- op een volgende bij Corendon geboekte pakketreis. Om dit aanbod te verzilveren behoeft u enkel deze e-mail door te sturen naar ....met daarbij uw nieuwe reserveringsnummer, zodat deze korting als betaling verwerkt kan worden. Dit aanbod is geldig tot Ć©Ć©n jaar na heden en is niet inwisselbaar voor contanten. Mocht u liever de contante vergoeding van ā¬ 40,- wensen, dan ontvangen wij graag uw IBAN rekeningnummer, zodat onze administratie het bedrag tegen finale kwijting kan overmaken. De korting komt dan te vervallen.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-12-2018 | Accommodatie(s): Rimondi Hotel
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, juli 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 6
- 2 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Organisatorisch gaat er nogal wat mis bij Corendon. De operator legt de verantwoordelijkheid direct naast zich neer maar dit blijkt toch niet helemaal terecht. Een informatief gesprek leerde me dat de lollige Cor en Don in werkelijkheid de realiteit van Corendon's bewind niet eens benaderen. Als consument hoef je daar, ondanks lage prijzen, niet onverdeeld gelukkig mee te zijn. De druk die op de uitvoerende partij staat kan namelijk ook negatief doorwerken.
Ook de luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines zal ik na deze reis vermijden. Zo heeft men momenteel last van een bovengemiddeld aantal vogelincidenten terwijl Airliners.net toch echt andere info geeft. En gezien de leeftijd van het toestel vertrouw ik de info van Airliners.net. De eerste twee vakantiedagen waren iig verloren en dat was niet vanwege de inzet van de staf van het resort die echt hard werkte om de rommel van Corendon op te ruimen. Wees dus gewaarschuwd Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 02-07-2017 | Accommodatie(s): Rimondi Grande
51-60 jaar
Met vrienden
Familiereis in Griekenland, augustus 2016
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Geweldige vakantie resort is schitterend
Heerlijk eten en drinken alles in overvloed prachtig zwembad vriendelijk personeel
Het animatieteam krijgt een 10 overdag veel vermaak en s avonds geweldige shows
Vooral Dany is temperamentvol!!!
Volgend jaar zeker weet naar d andrea mare
See you later alligator Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 13-08-2016 | Accommodatie(s): D andrea mare
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Griekenland, september 2015
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 5
- 4 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Geen all inn zoals vermeld en communicatie via internet 0/10 Hollanders boeken voor de helft minder
via amsterdam Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-10-2015 | Accommodatie(s): rimondi kreta | Vervoer: vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, juni 2015
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- -
Reisleiding:
Bij boeken vluchttijden door gekregen en dus parkeren geregeld. De vluchttijden waren een dag later op de bevestiging ineens anders. Hierover gebeld maar was niks aan te veranderen. Dus nu extra nodig en extra kosten voor parkeren. Waarin niet in tegemoet wordt gekomen. Bij ontvangst van tickets bleek terugvliegt weer anders dan in de bevestiging. Dus veel onnodige kosten gemaakt. Lekker begin van de vakantie Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 25-05-2015 | Accommodatie(s): kos stad | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2014
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- 5
- 1 Prijs:
- 5
Reisleiding:
Vakantie zelf was top
Communicatie met hostess ver onder de maat
Wist weinig te vertellen over reisbestemming.
Geen aankomst envelop ontvangen.. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-08-2014 | Accommodatie(s): dionysos | Vervoer: vliegen en transferbus
41-50 jaar
Met partner
Hotel in Griekenland, juni 2014
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 10
- 9 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Erg mooi gelegen hotel in mooie stijl gebouwd met een mooi uitzicht, en goede service Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-07-2014 | Accommodatie(s): sunrise molyvos lesbos | Vervoer: vliegtuig
31-40 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2013
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- 8 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Hele reis was geweldig, we hebben enorm genoten. Vlucht en hotel waren uitstekend. Volgend jaar weer. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 06-09-2013 | Accommodatie(s): Sunshine Vacation Club | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, juni 2013
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 8
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Voor de eerste keer bij Corendon een vakantie geboekt en het is uitstekend bevallen. Alles tot in de puntjes heel goed verzorgd en geregeld, een dikke 10. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-07-2013 | Accommodatie(s): Kassandra Ialyssos Rhodos | Vervoer: vliegtuig
41-50 jaar
Met partner
Zonvakantie in Griekenland, juni 2013
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- 9 Prijs:
- 10
Reisleiding:
2 weken naar Griekenland geweest via correndon. Alles goed geregeld en hebben genoten van onze vakantie. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-07-2013 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: vliegtuig
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Griekenland, mei 2013
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 6
- 6 Prijs:
- 6
Reisleiding:
Wij hadden voor Vasia Beach geboekt,waren er vorig jaar ook en was ons goed bevallen.werden nu zonder excuus naar Vasia Village gebracht,dat vond ik toch minder,konden wel bij VB eten maar dat is niet handig als je man niet makkelijk loopt en we hadden voor VB betaald,terwijl het andere goedkoper is Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-06-2013 | Accommodatie(s): Vasia Beach Sissi Kreta | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Zonvakantie in Griekenland, juli 2012
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 9
Reisleiding:
Heel goede vakantie, hotel was heel goed, heel vriendelijk personeel, eten goed,heel dicht bij het strand, super
Vliegreis perfect, geen vertraging, goed idee, de iPad die je voor euro 5,00 kon huren. Miste misschien wel een beetje de beeldschermen voor de informatie,
Prijzen voor het drinken en eten zeer acceptabel, al met al een heel leuke vakantie, alleen maar complimenten voor Corendon. Ook de begeleiding van de hostess op Kreta bij het inchecken was super, dat zie je nergens. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-08-2012 | Accommodatie(s): Cactus beach | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Griekenland, mei 2012
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 9
- 7 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Twee weken voor vertrek naar Kreta nieuwe tickets gekregen omdat de reis was uitgesteld van 05.00 u naar 13.30 uur. Bij inchecken hoorden we dat er vertraging was tot 14.30 uur. Om een lang verhaal kort te maken: het werd dus 20.00 u.! 6,5 uur vertraging dus! Wel 2x voucher gekregen om te eten. Maar pas 'midden in de nacht i.p.v. vorige middag aankomen is erg zuur. M.b.v. gratis te downloaden brief bij Consuwijzer, schadeclaim ingediend. Kreeg wel keurig een bevestiging hiervan en ben benieuwd wat eruit komt! Tot nu toe vaak reis geboekt bij Corendon, is altijd prima bevallen. Voor sept. expres bij ander reisbureau vakantie geboekt naar Macedoniƫ en wat denk je: pas bij bevestiging hiervan gehoord dat ze samenwerken met Corendon! ;-( Nu maar hopen op een betere ervaring!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 03-06-2012 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: vliegtuig
Heeft u ook ervaring met Corendon of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!