Corendon Cyprus
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Corendon in Cyprus. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Corendon ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
U kunt bij Corendon de volgende vakanties boeken:
Zonvakantie
Corendon
Bij Corendon Vliegvakanties heeft u een grote keuze uit hotels en appartementen, voornamelijk in landen rond de Middellandse Zee. Corendon Vliegvakanties doet er alles aan om uw vakantie optimaal te laten verlopen. Dat begint al bij het bepalen van uw keuze tot uw heenreis, uw bestemming en terugreis aan toe.De accommodaties van Corendon Vliegvakanties zijn stuk voor stuk voorzien van het gemak dat u verwacht. Tevens is uw reis goed geregeld. De prijzen zijn over het algemeen laag.
Laatste Corendon ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Corendon:Corendon in een woord geweldig
M.van der Klei
Geen Corendon meer!
Petrie Coomans
0 Cyprus ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
21-30 jaar
Met partner
Hotel in Cyprus, juni 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-06-2019 | Accommodatie(s): Limak
21-30 jaar
Met gezin
Familiereis in Cyprus, mei 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 7
- 6 Prijs:
- 1
Reisleiding:
1 bijzonder goedemorgen Corendon,
Graag wil ik mijn ongenoegen uitspreken over onze vakantie in Cyprus.
En dan met name over de vliegreis heen en terug.
Over het verblijf in Cyprus zelf valt niks te verwijten, dit was kort gezegd; super!
Maar de vliegreizen heen en terug waren op zijn zachtst gezegd een drama....
Op de heen reis met vluchtnummer CAI 802 op 24 mei j.l. met vertraging op vertraging wat uiteindelijk resulteerde op een vertraging van ruim 3 uur van de aankomst tijd naar heel veel gehaast van het personeel van Corendon, dit blijkt uit dat toen er eindelijk een Boeing 737-800 kwam en we er nog net niet in geduwd werden in een smerig toestel waar in in etensresten zat en de flesjes op de grond moest weg werken om mijn tas op de daarvoor bestemde plek onder de stoel voor mij moest neerleggen.
Vervolgens heb ik de snelste demonstratie gehad die ik naar al mijn vliegreizen ken gehad, dit blijkt uit gehaast en gestresst personeel met al reddings vesten aan toen er mensen nog bezig waren op zichzelf te installeren op hun (niet schoongemaakte) plek.
Naar een snelheidsrecord van afwikkeling/afraffeling van procedures snel naar Antalya om daar de eerste passagiers te dumpen en vervolgens weer een race tegen de klok snel naar Cyprus doorvliegen.... Om daar te horen te krijgen naar de landing dat we "maar" 2:58 uur vertraging hadden en dus geen recht hadden op vergoeding.... Toen viel het kwartje, was die haast toch niet voor niks! Corendon had er alles aan gedaan om geen claims te krijgen, maar niet na gedacht over dat ze mensen vervoeren en geen onzinnig iets dus. Schandalig....
En als je denkt dat het dan eenmalig is kwam er een vervolg op de terug weg met vluchtnummer CAI 802 of toch CAI 801 of wacht was het nou CAI 867 affijn we gingen uiteindelijk weer in een Boeing 737-800 van Corendon, en bij het inchecken werden onze stoel nummers nog even gauw verwisseld wat resulteerde in verdeelde plekken van mij, mijn zwangere vriendin en twee kinderen, maar wat schetst onze verbazing.. onze net verwisselde en verdeelde stoel nummers van het personeel van Corendon waren al bezet door mensen die op andere stoel nummers zouden moeten zitten... Daar gaan we weer dacht ik, maar ik had goede hoop dat het personeel het zou oplossen. De oplossing van het personeel was dat wij tijdens het instijgen in dan wel half in het gangpad moesten wachten zodat eerst iedereen kon installeren wat een drama was omdat meerdere mensen gewisselde stoel nummers had gekregen... Dus daar stonden wij ongemakkelijk met zijn vieren als joker in een gang pad tussen de mensen door te wormen plus dat mijn vriendin met haar zeven maanden zwangere buik meerdere keren is gebeukt door koffers en mensen waar die mensen overigens niks aan konden doen....
Maar toen iedereen zat was het moment eindelijk daar, er zou een oplossing komen, en die was dat de mensen die op onze en nog andere mensen hun stoel zaten mochten blijven zitten en wij maar verdeeld in het vliegtuig mochten zitten.... Super Corendon.... Werkelijk waar super.... NIET DUS!
En alsof dat nog niet genoeg was vlogen we eerst naar Antalya om daar nog meer mensen op te pikken en door te vliegen naar Amsterdam. Daar zouden we in het vliegtuig wachten zodat die mensen konden instijgen, maar naar veel onduidelijkheden moesten we naar een andere Boeing 737-800 om onze vlucht door te zetten naar Amsterdam en toen begon het feest opnieuw met op stoel nummers zitten, want er kwamen natuurlijk mensen bij die ook graag wilden zitten op hun aangewezen plek en daar gingen we weer met zijn viertjes in het gang pad staan op aanwijzing van het personeel. Naar uiteindelijk een plek te hebben gekregen waren we blij dat we uiteindelijk in Amsterdam zijn aangekomen en dat deze belevenis met Corendon ten einde was gekomen!
En nu na weken verder, van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijgen we een kort berichtje met sorry en ik hoop dat jullie de volgende keer weer voor ons Corendon kiezen.... Echt te slecht voor woorden....
DRAMA BEDRIJF! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-07-2019
61-70 jaar
Met partner
Zonvakantie in Cyprus, mei 2013
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Corendon is een perfecte vliegtuigmaatschappij die zeer georganiseerd werkt zeer efficiënt is. We hebben nu diverse reizen met ze gemaakt en zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.
Topset hotel ligt op een perfecte plek. Personeel in het hotel is zeer vriendelijk.
Direct na terugkomst weer een reis meer Corendon geboekt naar Macedonie ook deze reis was geweldig. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-06-2013 | Accommodatie(s): Topsethotel | Vervoer: Vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
in Cyprus, oktober 2012
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- 3 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Uren vertraging zonder enig bericht Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 06-10-2012 | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Met partner
Zonvakantie in Cyprus, juni 2012
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 8
- 8 Prijs:
- 8
Reisleiding:
Crystal Rocks geboekt en na een korte mededeling(laat in de avond/moe...!)dat we waren overgeboekt naar Ada Beach bij Girne. Heel vreemd dat we dit pas ter plekke hoorden. Met ons tien andere stellen(totaal 24 mensen in één keer!!). Dit moeten ze van te voren hebben geweten. Bij de meeting met de reisleider de volgende morgen geen woord van excuus. Het enige excuus was in de bus en daarna werd er gezegd dat we blij moesten zijn, want Ada Beach was veel beter. De keuze hadden we graag zelf gedaan en een tegemoetkoming in welke vorm dan ook had op zijn plaats geweest. Inchecken was een ramp (iets met het systeem)en vliegen tussenstop was ook niet iets om vrolijk van te worden. Op de terugweg in een uur met z'n allen in een vliegtuig van 30graden. Verder geen vertragingen gelukkig! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-07-2012 | Accommodatie(s): Crystal Rocks/ Ada Beach(overboeking) | Vervoer: vliegtuig
51-60 jaar
Alleenreizend
Groepsrondreis in Cyprus, oktober 2011
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 4
Reisleiding:
Bij verwijtbaar tekort schieten, nemen ze geen enkele verantwoording, er wordt niet gecommuniceerd, verder heb je te doen met ongemotiveerde, ongeinteresseerde,chagerijnig en onbeschofte vertegenwoordigers van deze maatschappij.
Ze nemen op geen enkele wijze verantwoording voor gemaakte fouten.
Door een fout van hun bagageafhandelaar was mijn bagage met 5 dagen vertraagd, moest zelf overal achteraan, had maar 8 dagen vakantie.
Kon niet zoals gepland mijn boeken lezen, kwam voor gewoon lekker uitrusten en lezen, en optioneel een excursie maken.
Op deze manier is de lol er snel af.
Ga in mei dit jaar weer, naar hetzelfde hotel, maar wel met een andere maatschappij. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-03-2012
Heeft u ook ervaring met Corendon of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!