Ryanair
Ryanair is de grootste lowcost vliegtuigmaatschappij van Europa. Het Ierse bedrijf vliegt in Nederland op Eindhoven, Maastricht en Groningen. In België vliegt Ryanair op Brussel-Zuid (Charleroi) en Brussels Airport (Zaventem).
Bezoek de website Schrijf een ervaring
20 ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
21-30 jaar
Met partner
in Spanje, september 2024
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Super slecht en onduidelijk beleid.
Wij vlogen van Eindhoven naar Valencia en de medewerker zei ons dat we onze betaalde trolley niet hoefde in te checken omdat er sowieso ruimte zou zijn in het vliegtuig.
Op de terugreis hebben we precies dezelfde stappen doorlopen, maar krijgen we bij de gate ineens te horen dat €46,- bij moeten betalen voor onze trolley omdat deze niet is afgegeven bij de incheckbalie.
Nadat we de €46,- hadden betaald, moest de koffer alsnog buiten worden overgedragen en in het ruim worden geplaatst.
Wat een belachelijk krom beleid.
De medewerkers in Valencia waren ronduit brutaal en respectloos.
Wij vliegen nooit meer met Ryanair. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 09-09-2024
> 70 jaar
Met partner
in Spanje, december 2023
-
Totaal:
- 5 Inchecken:
- 5 Vliegtuig:
- 5
- 7 Service:
- 4 Prijs:
- 4
Beenruimte:
How reliable are Ryanair's cabin crew, or Ryanair CEO Michael O'Leary. After trying for over 5 weeks to get a refund for the overcharge on my December 4th flight, I have strong doubts. I had contact with the Help Center 6 times, who each time escalated my claim and promised twice that I would receive an email within a few days from the people responsible for my refund claim. Nothing so far, nada. If you try a different way, you will receive advice that does not help you, they give you options such as Baggage claims, Refund due to delayed flights, etc. etc. Helping to commit fraud seems to be the most normal thing in the world for Ryanair. Only being able to pay with a credit card on the plane is the way to do that. You will only find out at the end of the month or, by chance, earlier. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-01-2024
31-40 jaar
Met partner
in Spanje, september 2023
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 2
- 1 Service:
- 2 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Via onze reisorganisatie kregen wij een document met inloggegevens om online te kunnen inchecken. Voor de heenreis ging dit zonder problemen (bij Transavia), maar voor de terugreis met Ryanair kwamen wij erachter dat er bij het online inchecken een verificatie vereist is, waarvoor je je paspoort en pasfoto moet uploaden naar een derde bedrijf welke deze in handen krijgt; dit alles ook nog tegen betaling notabene. Voor die betaling is een creditcard of Paypal account nodig, welke wij beiden niet hebben. We hebben op de laatste avond van onze vakantie urenlang met de reisorganisatie aan de telefoon gehangen, omdat we hiervoor niet van te voren waren gewaarschuwd. Zij konden ons helaas niet helpen en verwezen ons naar de online chatbot van Ryanair, die echter niets begreep van onze vraag. Omdat dit hele gebeuren al urenlang tot laat in de avond duurde en omdat wij om 3:00 's nachts moesten opstaan om te vertrekken, besloten we om dan maar te gaan slapen en op de luchthaven in te checken. Daar hadden we ons verhaal gedaan (eerst aan de 'service'-balie bij een chagrijnige dame die er duidelijk geen zin in had om haar klanten te helpen die haar loon betalen, vervolgens bij de incheckbalie zelf), maar kregen echter te horen dat we tóch moesten betalen om te kunnen inchecken (a € 30 per persoon - in totaal € 60). Ook dáár was een creditcard voor nodig. Een bankpas of contant geld (wettige betaalmiddelen) accepteren ze niet eens. We hadden de man bij de incheckbalie van Ryanair om hulp gevraagd, maar hij kon niets voor ons doen. Vervolgens gevraagd of hij zijn manager erbij wilde halen; weer een chagrijnig ogende dame die niet eens ons verhaal wilde horen, maar ons streng vertelde dat we maar moesten betalen met creditcard of anders konden we niet naar Nederland vliegen (met een vlucht die immers al lang betaald was!). Mijn moeder was de ochtend ervoor aan haar hart geopereerd en ik wilde naar huis om haar te kunnen steunen. Met veel moeite hadden we op de luchthaven iemand kunnen vinden met een creditcard die ons verhaal uiteindelijk begreep en voor ons wilde betalen, waarvoor we hem heel dankbaar zijn. We hadden hem het contante bedrag gegeven. We hebben bij Ryanair een officiële klacht ingediend, maar ze doen alsof ze je niet begrijpen en je krijgt een standaard gekopieerd antwoord met wat linkjes waar je niets aan hebt. Nog een reactie gestuurd met de vraag of ze tóch onze klacht in behandeling willen nemen, maar daar reageren ze niet op. Verschrikkelijke 'service'. Een hele grote domper na onze vakantie en pure geldklopperij van Ryanair. Voortaan blijven wij héél ver bij Ryanair uit de buurt. En als ik de overige beoordelingen lees, zijn wij helaas niet het enige slachtoffer. Wij kiezen voortaan voor een luchtvaartmaatschappij die zonder oplichterij te werk gaat en ik wil iedereen ervoor waarschuwen. Het is gewoon stelen onder bedreiging wat ze doen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 21-09-2023
51-60 jaar
Met gezin
in Spanje, augustus 2023
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 2 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Nooit meer met Ryanair. Oplichters zijn het
Met inchecken met een e-ticket moesten we 75 euro per ticket bijbetalen. En kijk maar uit met je bagage, iets te zwaar gaat je veel geld kosten. Personeel is ook waardeloos Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 18-08-2023
51-60 jaar
Met partner
in Ierland, juni 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Weeral een mooi voorbeeld hoe klant onvriendelijk Ryanair wel is.
We hadden een reis geboekt naar Ierland maar 2 weken voor vertrek breek ik mijn voet en moesten we onze reis annuleren. De verblijfen, evenement tickets, auto werden allemaal mooi terugbetaald. Maar niet onze vliegtuigtickets.
Ondanks doktersattesten werd mijn klacht niet aanvaardt via het klachtenformulier op de Ryanair website, moeilijk kiezen als je niet overleden of ongeneeselijk ziek bent.
Doorverwezen naar ADR aviation claims. Hier heel mijn dossier opgestuurd.
Vandaag bericht dat ze mijn klacht niet kunnen behandelen omdat Ierland geen land is welke hun dienst beheert!?! Enkel UK, Spanje, Denemarken of Zweden komen in aanmerking.
Ik vlieg dus nooit meer met Ryanair en hopelijk krijgen de stakende piloten respect en wat ze vragen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 02-08-2023
31-40 jaar
Met gezin
in Griekenland, juni 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 3
- - Service:
- - Prijs:
- 2
Beenruimte:
Een dag van te voor ingechekt , stoelen vast , betaald voor extra bagage , door storing of andere reden kregen wij op de vliegveld te horen dat wij niet ingechekt zijn 220 euro extra moeten betalen om in de vliegtuig te komen. alle bewijzen wilden ze negeren , zelf op hun eigen ap was alles bevestigd ... wat een oplichters. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-07-2023
51-60 jaar
in Italië, mei 2023
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Het inchecken wordt schier onmogelijk gemaakt en wij krijgen niet de mogelijkheid om het reserveringsnummer in te voeren.
Ryanair brengt 55€ in rekening p.p. als je niet online hebt ingecheckt. Belabberd verdienmodel Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 02-05-2023
41-50 jaar
Alleenreizend
in Marokko, september 2022
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Kortom zeer slecht betaal beter iets meer voor kwaliteit. Tui is net zo goedkoop maar veel betere service Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-09-2022
41-50 jaar
Met partner
in Portugal, juni 2022
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Ryanair? Vermijd deze maatschappij a.u.b. als de pest!!! Grondpersoneel is echt 0% behulpzaam. We konden niet online inchecken vanwege een internetstoring op het vliegveld. We verwachtten nog enig medeleven van het Ryanair-personeel. Maar dat was erg dom van ons. Daar kwamen we al snel genoeg achter!
Na een nogal onaangenaam gesprek, met een werkelijk onbeschoft, brutaal en respectloos mens moesten we 100 euro betalen voor onze instapkaarten. Maar ze accepteerden ALLEEN creditcards!!!! Die we niet hadden. We konden dus niet vliegen. Daar stonden we dan.
Het personeel was ijskoud en zonder enig begrip. Daar worden ze vast speciaal voor getraind, om zo afstandelijk te doen.
Uiteindelijk heeft een vriend voor ons betaald. Maar we hadden onze vlucht door dit incident al gemist. Nu moesten we onze tickets omboeken.
Natuurlijk kregen we opnieuw de emotieloze behandeling van het personeel en na een betaling van nog eens 200 euro voor het omboeken, konden we eindelijk de varkensstal verlaten die London Stansted Airport is.
Ryanair maakt misbruik van het feit dat mensen geen creditcard hebben, en dat doen ze met opzet. Het is gewoon een lage strategie om wat extra geld te verdienen.
Deze maatschappij verpest het leven van vele mensen. Voor een beetje geld. Het zijn schrapers van de laagste soort, en ik zal er alles aan doen om andere mensen voor deze maatschappij te waarschuwen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 06-07-2023
41-50 jaar
Met gezin
in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 7 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Wat een nepbedrijf,
De arrogantie ten top
25 euro bij laten betalen voor handbagage maakt me niks uit .
opgelicht wordt je overal dat is geen probleem
Maar mensen hun vlucht laten missen omdat je hun pin betaling niet accepteerd . maar alleen bepaalde creditcards
Het is dat ik mijn vlucht niet wilde missen dat ik me inhield
en geen pin accepteren alleen geselcteerde creditcards
ik heb maar voor een jong stel naast me betaald want ik kon het niet aanzien dat ze hun vlucht gingen missen omdat ze niet de gewenste creditcards hadden , deze mensen hebben geen hart
Zeer arrogant vluchtpersoneel bij inchecken Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 09-08-2020
21-30 jaar
Met partner
in Marokko, januari 2020
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 3
- 2 Service:
- 3 Prijs:
- 2
Beenruimte:
Ryanair is een vreselijk bedrijf. WIj twijfelden bij de terugvlucht vanuit Marokko of we teveel bagage hadden dus waren met opzet heel erg op tijd naar de luchthaven in Marrakech gegaan om dit te overleggen (3 uur van tevoren!). De medewerkers van Ryanair waren ontzettend onvriendelijk, kortaf en totaal niet behulpzaam. We moesten bijna 60 euro per persoon betalen omdat we niet online hadden ingecheckt, terwijl we dit juist hadden gedaan zodat we konden overleggen hoe we de bagage mee zouden kunnen nemen. Er staat in een mail ergens in kleine letters weggestopt dat je moet betalen voor inchecken op de luchthaven, maar dit valt helemaal niet op. Daarnaast is er geen andere vluchtmaatschappij die zo misbruik probeert te maken van mensen én is het zo'n hoog bedrag dat ik mij niet kan voorstellen dat dit enkel het dekken van kosten is (in veel gevallen zelfs een stuk duurder dan de tickets die ze verkopen).
Er was totaal geen overleg mogelijk en er was totaal geen sprake van redelijkheid. Het enige dat ons werd verteld is dat we naar een andere balie moesten lopen om voor 60 euro per persoon in te checken en de hoofdprijs te betalen voor een extra tasje. Echt schandalig hoe dit bedrijf hoopt op foutjes van mensen en hier bovenop springt en de hoofdprijs voor vraagt. Ik ga nooit meer met Ryanair vliegen! Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 31-01-2020
21-30 jaar
Met partner
in België, september 2019
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Ik zou ze eigenlijk een dikke vette nul geven of zelfs -1. Het is zo'n slechte policy over de handbagage. Vanaf april 2019 moet je extra betalen voor je handbagage. Oh jawel, je handbagage... Normaal is dat inbegrepen, maar eigenlijk is dat puur geldklopperij. Ik wou dan 'priority' bij boeken via de app, omdat je handbagage wel inbegrepen is. Jammer genoeg stond het niet meer bij de opties bij de app, dus ik kon niks aanduiden. Dus ik heb 25 euro moeten betalen bij het inchecken, OH JAWEL 25 BALLEN. Vroeger kon ik ryanair appreciëren, maar nu.... jammer voor de mensen die werken bij Ryanair want tegen die mensen kan ik ook niet meer vriendelijk doen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-09-2019
41-50 jaar
Met partner
in Nederland, mei 2019
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Vele addertjes onder het gras, ik dacht alles gecheckt en ondervangen te hebben omdat goedkoop vaak duurkoop blijkt te zijn, zelfs de trolleys opgemeten. Zeer onvriendelijk en rigide personeel dat geen duimbreed toegeeft. Er moest en zou 20 euro boete betaald worden ivm non priority, staat ergens in de voorwaarden. Linksom of rechtsom bijbetalen zal je voor wat dan ook.Ik weet nu dat er nog steeds Untermenschen bestaan en daar was ik er 1 van, je wordt behandeld als een minderwaardig schepsel en dat gaat mij veel te ver. Nooit meer Ryanair voor mij en wees wijs trap er niet in, wat te mooi lijkt om waar te zijn... Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-05-2019
41-50 jaar
Met partner
in Italië, oktober 2018
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 5
- 5 Service:
- 5 Prijs:
- 5
Beenruimte:
Op 19 oktober 2018 een zeer klantonvriendelijke ervaring opgedaan met Ryan Air. Om 10:00 was de terugvlucht vanuit Napels naar Eindhoven. Online ingecheckt, maar de boardingtickets hadden we niet ontvangen. Nog een keer proberen in te checken en weer niets. Uiteindelijk naar de ' servicebalie' gegaan om te proberen de boardingtickets daar te laten printen, tegen meerkosten. Helaas, de dame achter de balie was daartoe niet bereid. Een half uur voor vetrek was te laat.... Ook toen we aangaven dat er 2 jonge kinderen thuis op me zaten te wachten maakte niets uit. Ze was niet bereid om op een print-knop te drukken zodat we nog mee konden. De vlucht ging weg en we konden het zelf maar uitzoeken. Helemaal geen hulp, alternatieven NIETS!!! Dezelfde dag hebben we nog via Eurowings 2 tickets kunnen kopen om via Munchen naar Amsterdam te vliegen. Gezamenlijke (2 personen) extra kosten ruim 600 euro. Uiteindelijk via een tussenlanding in Munchen kwamen we rond 21:30 aan in Amsterdam. Van daaruit de trein naar Eindhoven Airport aangezien daar de auto stond en terug gereden naar huis in Apeldoorn. Uiteindelijk kwam ik rond 01:20 thuis aan en gelukkig hadden mijn kinderen zichzelf kunnen redden en lagen in bed, maar deze ervaring....NOOIT MEER. Vooral de onvriendelijke en starre houding van iemand die zich manager noemt heeft me erg verbaasd. Ik had een andere indruk van Ryan Air en deze manager kan wat mij betreft nog wel wat opleiding en training in klantvriendelijkheid en servicegerichtheid volgen. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-10-2018
21-30 jaar
Met partner
in Portugal, juni 2018
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Ryanair heeft twee van onze vluchten zonder redenen twee uur van tevoren gecanceld. Ze zijn niet bereikbaar en je bent volledig overgeleverd aan je eigen creativiteit. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 23-06-2018
> 70 jaar
Met vrienden
in Nederland, oktober 2017
-
Totaal:
- - Inchecken:
- - Vliegtuig:
- -
- - Service:
- - Prijs:
- -
Beenruimte:
Reis naar Porto werd een dag voor de vlucht geannuleerd.
Inmiddels vluchtkosten terug ontvangen.
Kan echter nergens bij Ryanair terecht om verdere claim in te dienen.
Geen adres, geen mailadres, slechts na veel zoeken een telefoonnummer. Als je dat belt, krijg je een onduidelijk sprekende Engelsman aan de lijn, die alleen aangeeft dat je moet wachten op verbinding en dan kun je uren......wachten. Waarschijnlijk gewoon een bandje dat afgedraaid wordt. Heeft iemand een mogelijkheid om bij Ryanair zelf een klacht in te dienen? Dan hoor ik dat graag. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 24-11-2017
41-50 jaar
in Italië, oktober 2015
-
Totaal:
- 6 Inchecken:
- 6 Vliegtuig:
- 6
- 5 Service:
- 3 Prijs:
- 1
Beenruimte:
De heenreis van Eindhoven naar Milaan-Bergamo was prima. Niets op aan te merken. Bij het plaatsnemen in het vliegtuig waren er mensen die hun trolley of tas niet kwijt konden en het personeel maakte hier gelijk werk van. Ze liepen alle bagage ruimtes langs en haalden overtollige spullen eruit om zo plek te maken voor de bagage die volgens de voorwaarden wel mee mogen in deze ruimtes.
De overige spullen moesten door de eigenaren op de grond voor hun voeten geplaatst worden.
De terug reis was een heel ander verhaal.
Ik had slechts een schouder tas bij me verder niets. Deze tas kan niet op slot en er zaten oa kleding en waardevolle spullen in. Toen ik instapte moest ik mijn tas afgeven want de bagage ruimtes zaten vol. Ik gaf aan dat mijn tas niet op slot kan en dat er waardevolle spullen inzaten. Jammer voor mij. Ik kon mijn spullen eruit halen en de tas moest ik achterlaten voor in het bagageruim.
De hele reis met mijn losse spullen op schoot gezeten. Na even een korte check in de bagage ruimtes bleken hier voornamelijk de extra tassen en jassen van reizigers in te liggen. Precies die spullen die de heenreis weg werden gehaald door het personeel.
Deze gang van zaken gemeld bij Ryanair.
Antwoord tot op heden: Sorry maar er is maar plek voor 90 tassen.
Ik heb toch maar weer een nieuwe klacht gestuurd. Ben benieuwd Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 13-10-2015
51-60 jaar
in Portugal, februari 2015
-
Totaal:
- 3 Inchecken:
- 3 Vliegtuig:
- 8
- 6 Service:
- 4 Prijs:
- 4
Beenruimte:
Tsja, wat zal ik zeggen. Ook mij is het gebeurt na vaak met Rayanair gevlogen te hebben en ondanks alle shit die ze je willen verkopen je door het ticketformulier geworsteld te hebben en je 10X alles nakijkt en checked omdat je weet dat als je ergens een foutje maakt dat je dan de hoofdprijs mag betalen. Op de ticket de roepnaam ingevuld ipv de paspoortnaam. Vele keren is het goed gegaan en nu dus fout. Je staat in de rij voor het boarden op Eindhoven voor een vlucht naar Faro en er komt een Rayanair koe die ze speciaal geselecteerd hebben om het reizigers zo moeilijk mogelijk te maken en ziet dat de voornaam op de ticket afwijkt van dat van het paspoort. " Dat kunnen we niet accepteren" zei deze Rayan air koe met een zelfgenoegzaamheid van " we hebben er weer een".
U kunt voor bij de infobalie de naam laten wijzigen. Kost u 160 euro. Het boarden was al begonnen, na 15 min. zou het vliegtuig vertrekken. Je moet dan tegen de stroom in weer terug naar de aankomsthal, daar de boel laten veranderen en dan weer terug door de controle. RIem af, schoenen uit....etc. Er stond daar ook een enorme rij. Dat gaat dus niet lukken en er werd mij te verstaan gegeven dat het mijn risico zou zijn als ik vervolgens te laat zou komen. Dat was dus een zekerheid waar ik gelukkig niet ben ingetrapt. Zelfs al zou ik dat gered hebben dan had ik voor de terugvlucht het zelfde gezeik van een Portugese opgeleide Rayanairtrut gekregen. Dus helaas maar weer terug naar huis en geen vakantie, geen appartement voor een weekje, de auto die klaar staat in Faro blijft daar ook maar een weekje stil staan.
Ik weet uit ervaring dat Rayanair hier het geld mee verdiend. Het is alle voorgaande keren goed gegaan omdat ik weet hoe Rayanair werkt. Hoopt op fouten, verkeerde naam, letter verkeerd, bagage 5 cm te groot. Dan is het Bingo voor ze.
Er zijn blijkbaar mensen die op deze manier voor zon Maatschappij willen werken. Ik heb er vanavond een meegemaakt. De Rayanairkoe noem ik haar maar even voor het gemak. Het ging om vlucht van 18:45 op 5 febr. naar Faro. Ik hoop dat deze koe het ook leest. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 05-02-2015
31-40 jaar
Met vrienden
in Spanje, augustus 2012
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 6 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Slecht uiterst slecht. Geen vergoeding gekregen voor het cancelle van vlucht 1 dag vantevoren. Slecht slecht slecht Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-04-2019
21-30 jaar
Met vrienden
in Polen, december 2001
-
Totaal:
- 1 Inchecken:
- 1 Vliegtuig:
- 1
- 1 Service:
- 1 Prijs:
- 1
Beenruimte:
Worst Airline in the history of Airlines. My experience:
Outward flight:
* More than 3 hours delay
* Horrible staff
First try for a return flight:
* More than 3 hours delay
* Cancellation of flight
* Lies about cancellation
* No help with booking a hotel / transfer
* Unfriendly staff
Second try for a return flight:
* More delays
* Landing at the wrong airport
* Waiting more than 3 hours for a transfer to the right airport
* More lies about the reason of landing at the wrong airport (they knew they couldn’t land at Eindhoven because of the same problem as yesterday, and they still went for it)
We had to book our own hotel / transfer, and we still didn’t receive any money back. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>
Ingevoerd op 18-12-2022
Heeft u ook ervaring met Ryanair of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!